AndroidHealthClinic

Bodylab.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kunnen jullie me iets meer vertellen over Tribulus Maximus van Biotech. Staat niet zoveel informatie bij...

zit ik hier al 30min te proberen een account aan te maken en het lukt gewoon niet :mad:

EDIT: nvm ... ik had blijkbaar al een account bij jullie :o

Laatst bewerkt:
Krijg ik zoveel geld toe als ik dit bestel? Lijkt me een top deal! :p

2j44i0l.jpg

doet bodylab niet meer aan maatschepjes ofzo?:P zelfs niet bij me nieuwe whey. het is dat het niet mijn eerste emmertje is... maar voor nieuwe klanten toch wel handig.

had een hele bestelling staan maar hij geeft aan error met aanmeldingsformulier????????

• Topic Starter Topic Starter
doet bodylab niet meer aan maatschepjes ofzo?:P zelfs niet bij me nieuwe whey. het is dat het niet mijn eerste emmertje is... maar voor nieuwe klanten toch wel handig.

De Whey bevat een maatschep. Misschien is deze wat naar onder gezakt tijdens transport.
Meestal vind je deze wel na wat zoeken met een vork. :)

---------- Post toegevoegd Mon 25 Mar 2013 om 19:17 ----------

had een hele bestelling staan maar hij geeft aan error met aanmeldingsformulier????????

Laat even weten of we je nog kunnen helpen.
Bij dergelijke gevallen kun je het beste even onze klantenservice bellen, dan wordt het direct opgelost.
Ze zijn bereikbaar van 8:00 tot 21:30 via 071-4081726.

---------- Post toegevoegd Mon 25 Mar 2013 om 19:18 ----------

Krijg ik zoveel geld toe als ik dit bestel? Lijkt me een top deal! :p

2j44i0l.jpg

Alles om onze klanten tevreden te houden ;)

Heb een bestelling geplaatst op 25 maart maar heb hier nog geen mail gehad, wordt dit nog opgestuurd of is er iets mis gelopen? Het is de eerste keer dat ik bij jullie bestel.

Ordernummer: 273136

Er staat denk ik een foutje bij jullie PROTEIN DIET SHAKE.
..66 shakes aan 0,59/stuk is volgens mij 38,94€
De pot kost wel 52,96....
Klopt niet of ligt het aan mij?

Gisteren besteld, vandaag zelfs voor 9 uur binnen. Gratis verzending + whey sample. Wederom top service Bodylab!

Heb een bestelling gedaan, de bezorger is al twee keer langs geweest maar er was niemand thuis.
Er is alleen maar iemand thuis vanaf 18.30 ten vroegste en ze werken tot 16.30.

De bezorger zelf had een voorstel gedaan om geld af te geven bij de buren en het daar af te leveren maar de buren zijn op reis.

Hoe kan ik dit nu het beste oplossen? Kan ik het pakketje soms zelf ergens gaan halen?
Heb gezien dat het ergens in brussel is. Ik moet morgen normaal gezien morgen in Brussel zijn, kan ik het zelf ophalen of gaat dat niet?

ordernummer: 226691

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

looking good mannen, voor 10euro.

Hey Bodylab,

Ik ben zeer te spreken over jullie producten en service en heb al meerdere keren besteld bij jullie.

Nu mijn laatste bestelling was echter niet compleet.
De Bodylab Pancakes die ik besteld had, zaten niet in de doos.
Ik heb jullie hiervoor al gemaild, maar nog geen antwoord ontvangen.
Het gaat over ordernummer: 280199
Wordt dat nog nagestuurd?

Voor de mensen die bij bodylab al besteld hebben, wordt er ook geleverd op zaterdag?
Pakje zou gisteren of eergisteren verzonden zijn, dus kan het zijn dat het morgen wordt geleverd of is het maandag?

Weer 10kg pancakes besteld:)

Oeh, ik dacht dat die shirtjes groter zouden zijn. Mooie stof, maar ik pas de XL toch niet haha:D

Ik zit net te kijken en het is een M die jullie opgestuurd hebben en op het bestelformulier staat wel een XL, dan snap ik dat hij goed te strak zit. Ze vallen dan wel groot.

Yo Bodylab

op de site Bodylab.nl staan de percentages eiwit weergegeven voor de Whey pro en Whey Protein Isolate . Echter zijn deze percentages gebaseerd op dry-basis (droge stof), dus het eiwit exclusief vocht/water, maar het eiwit wat je ontvangt in de pot is altijd inclusief vocht (as-is).

Graag zou ik dus willen weten wat de percentages eiwit zijn als as-is, dus inclusief vocht. (Het eiwit zoals je in de pot ontvangt, want nu geven jullie hogere eiwit percentages aan dan dat je daadwerkelijk ontvangt)

En zou u dan beide percentages kunnen geven? Zowel voor de Whey pro als voor de Whey Isolate..?

Bij voorbaat dank

Ik speel de vraag even door naar productontwikkeling voor een volledig antwoord.
Verwacht er maandag op terug te kunnen komen.

Groet,

Team Bodylab

Bodylab.

een tijd geleden heb ik deze vraag gesteld (zie hierboven) maar heb hier nooit antwoord op gekregen.
Heb per mail contact opgenomen met jullie klantenservice maar ook daar nooit een antwoord van mogen ontvangen.

Het zou fijn zijn mochten jullie hier uiteindelijk toch een antwoord op kunnen geven, desnoods per pm.

drivensports.co.uk/counterfeit-products

drivensports meld dat www.bodylab24.de nep driven sports craze verkoopt? weten jullie hier van?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven