AndroidHealthClinic

Bodylab.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
drivensports.co.uk/counterfeit-products

drivensports meld dat www.bodylab24.de nep driven sports craze verkoopt? weten jullie hier van?

Mocht Bodylab24.de fake Drivensports verkopen dan zou Bodylab.nl dat ook moeten doen aangezien Bodylab naar mijn weten alleen een magazijn heeft in katwijk??

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 11:50 ----------

Ook een teringstreek dat Bodylab gewoon niet reageert terwijl ze wel gewoon online zijn geweest

Bodylab
Laatste activiteit: Vandaag 10:41

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 11:52 ----------

zal ze vandaag anders wel even bellen en post de reactie hier

Laatst bewerkt:
Mocht Bodylab24.de fake Drivensports verkopen dan zou Bodylab.nl dat ook moeten doen aangezien Bodylab naar mijn weten alleen een magazijn heeft in katwijk??

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 11:50 ----------

Ook erg vervelend dat Bodylab gewoon niet reageert terwijl ze wel gewoon online zijn geweest

Bodylab
Laatste activiteit: Vandaag 10:41

Op de pagina van drivensports staat ook dat slechts predatornutrition in Europa craze mag verkopen. Dus hoe is het dan mogelijk, dat de boardsponsors & andere bedrijven het ook verkopen. Ik ben in de war.

Op de pagina van drivensports staat ook dat slechts predatornutrition in Europa craze mag verkopen. Dus hoe is het dan mogelijk, dat de boardsponsors & andere bedrijven het ook verkopen. Ik ben in de war.

Ja misschien verkopen zij het door ofzo.. Bel bodylab met 10 min dus post de reactie hier wel dan.. Zal ook even kijken of ik contact op kan nemen met Driven Sports of Predator Nutrition

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 12:05 ----------

Op de site van Predator Nutrition staat overigens ook dat zij de exclusieve distribiteur zijn van Iforce Nutrition.. Dan zou dexaprine die verkocht wordt door Nederlandse dealers ook fake moeten zijn, maar dat lijkt me erg stug.

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 12:06 ----------

We sell over 150 brands from around the world and are exclusive distributors for some of the world’s leading supplement manufacturers such as Driven Sports and Iforce Nutrition. We pride ourselves in giving customers a real choice of products and a platinum customer service.

Laatst bewerkt:
Ja misschien verkopen zij het door ofzo.. Bel bodylab met 10 min dus post de reactie hier wel dan.. Zal ook even kijken of ik contact op kan nemen met Driven Sports of Predator Nutrition

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 12:05 ----------

Op de site van Predator Nutrition staat overigens ook dat zij de exclusieve distribiteur zijn van Iforce Nutrition.. Dan zou dexaprine die verkocht wordt door Nederlandse dealers ook fake moeten zijn, maar dat lijkt me erg stug.

---------- Post toegevoegd 3 May 2013 om 12:06 ----------

Bodyenfitshop zei dat te zijn voor de Benelux. Beetje jammer ook dat er geen reactie komt op mijn berichtjes. Iemand met een Bodylab shirt lijkt me toch reclame voor de zaak, vooral als zij het verkeerd versturen.

Bodyenfitshop zei dat te zijn voor de Benelux. Beetje jammer ook dat er geen reactie komt op mijn berichtjes. Iemand met een Bodylab shirt lijkt me toch reclame voor de zaak, vooral als zij het verkeerd versturen.

Ja lijkt me ook idd, Tis vooral zonde omdat het een kleine moeite is voor Bodylab, mochten ze online zijn ( en dat zijn ze geweest om 10.41) om even de vragen te beantwoorden of desnoods met "komen we later op terug" zodat je wel weet dat zij het gelezen hebben.

Heb overigens Bodylab gebeld over de verwarring qua imitatieproducten, ze bellen mij zo dadelijk terug.:)

Ik heb Bodylab gecontacteerd, zij hebben mij verteld dat het inderdaad is voorgekomen dat zij een aantal imitatie producten van Driven Sports verkochten ( volgens mij alleen Craze). De man aan de telefoon benadrukte wel dat het ging om een jaar geleden en dat het "slechts" om een aantal potjes ging van een hele partij.

Ook benadrukte Bodylab dat het nu wel gewoon echte Driven Sports producten verkoopt.

Ik heb contact gehad Predator Nutrition om het één en ander duidelijk te hebben.. en te controleren of het verhaal dat Bodylab mij vertelde klopt..

de reactie:

They had sold counterfeit Craze and paid damages but the last we checked their current stock should be genuine.

Het is dus officieel te zeggen dat Bodylab echte Driven Sports producten verkoopt. ;)

Wel merkte Predator Nutrition terecht op:

Obviously, we can only guarantee our own stock as one issue seen is that some retailers had bought the real version from us and then the counterfeit version as well. To sell both they raised their profits but remain in a position where if asked they can point to them holding genuine stock.

Maargoed daar ga ik niet vanuit gezien het eerlijke antwoord wat gegeven werd door de telefoon.

En mensen die denken nu beter af te zijn bij Body en Fitshop, die hebben het mis want Predator Nutrition zegt geen zaken te doen met Body en Fitshop, dus het is al helemaal de vraag waar hun Driven Sports producten vandaan komen.

Edit

Laatst bewerkt:
Edit

Laatst bewerkt:
:D

Ik heb ook een mail gestuurd:

ik heb een pot craze besteld, er zit iets anders in, het ruikt anders, is niet stof fijn van structuur, zelfs 3 scoops doen helemaal niets, terwijl craze bij 2 scoops echt sterk is, heb al meerdere potten verbruikt en het product staat ook bekend dat het goed werkt bij 1,5 of 2 scoops normaal gesproken, ik heb ook gemaild hierover, hoop een kortingsbon of zo te krijgen, want het is een miskoop

ik heb een pot craze besteld, er zit iets anders in, het ruikt anders, is niet stof fijn van structuur, zelfs 3 scoops doen helemaal niets, terwijl craze bij 2 scoops echt sterk is, heb al meerdere potten verbruikt en het product staat ook bekend dat het goed werkt bij 1,5 of 2 scoops normaal gesproken, ik heb ook gemaild hierover, hoop een kortingsbon of zo te krijgen, want het is een miskoop

Van B&F of Bodylab?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eindelijk..

Einde van de maand zitten deze bij m'n bestelling

Sponsor gezocht voor de 3e prijs van de DBB fotowedstrijd dames 2013

Beste mensen van Bodylab,

Ik had jullie al enige dagen geleden een privé bericht gestuurd, maar gezien jullie daar niet op reageren, probeer ik het via deze weg nog een keer. ;)

Er komt dit jaar ook een fotowedstrijd voor de dames: http://forum.dutchbodybuilding.com/f75/wie-meedoen-fotowedstrijd-voor-dames-337918/ met tot nu toe 10 bloedserieuze deelneemsters die het tegen elkaar op gaan nemen d.m.v. foto's van 3 verplichte poses en 1 vrije pose of beginfoto.

We zijn best ver met de organisatie hiervan. BigT heeft het al goedgekeurd en Body&Fitshop en XXL Nutrition hebben fantastische prijzen ter beschikking gesteld voor resp. de eerste en tweede prijs.

Het enige wat we nog missen is een sponsor voor de 3e prijs. Het is het enige waar we nog op zitten te wachten om te kunnen gaan beginnen, en onze hoop is op jullie gevestigd! :) :D

Zouden jullie vanuit Bodylab het leuk vinden om mee te doen en een prijsje voor nr.3 te sponsoren? Het wordt onder de enthousiaste DBB dames echt gewaardeerd!

---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 19:23 ----------

Of leest Bodylab hier niet mee? :scratch:

Beste mensen van Bodylab,

Ik had jullie al enige dagen geleden een privé bericht gestuurd, maar gezien jullie daar niet op reageren, probeer ik het via deze weg nog een keer. ;)

Er komt dit jaar ook een fotowedstrijd voor de dames: http://forum.dutchbodybuilding.com/f75/wie-meedoen-fotowedstrijd-voor-dames-337918/ met tot nu toe 10 bloedserieuze deelneemsters die het tegen elkaar op gaan nemen d.m.v. foto's van 3 verplichte poses en 1 vrije pose of beginfoto.

We zijn best ver met de organisatie hiervan. BigT heeft het al goedgekeurd en Body&Fitshop en XXL Nutrition hebben fantastische prijzen ter beschikking gesteld voor resp. de eerste en tweede prijs.

Het enige wat we nog missen is een sponsor voor de 3e prijs. Het is het enige waar we nog op zitten te wachten om te kunnen gaan beginnen, en onze hoop is op jullie gevestigd! :) :D

Zouden jullie vanuit Bodylab het leuk vinden om mee te doen en een prijsje voor nr.3 te sponsoren? Het wordt onder de enthousiaste DBB dames echt gewaardeerd!

---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 19:23 ----------

Of leest Bodylab hier niet mee? :scratch:

Ik zou een mail sturen naar info@bodylab ...

Op mail reageren ze sneller of foon

• Topic Starter Topic Starter
We zijn even niet online geweest maar vanaf vandaag weer dagelijks aanwezig!
Vergeet ons niet te volgen via Facebook op : https://www.facebook.com/Bodylab.nl

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 16:43 ----------

Gisteren besteld, vandaag zelfs voor 9 uur binnen. Gratis verzending + whey sample. Wederom top service Bodylab!

Dank!

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 16:44 ----------

Is het toevallig mogelijk 1 a 2 samples te verkrijgen zonder bestelling om te proberen?:)

Van welk product wil je samples?

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 16:45 ----------

Hey Bodylab,

Ik ben zeer te spreken over jullie producten en service en heb al meerdere keren besteld bij jullie.

Nu mijn laatste bestelling was echter niet compleet.
De Bodylab Pancakes die ik besteld had, zaten niet in de doos.
Ik heb jullie hiervoor al gemaild, maar nog geen antwoord ontvangen.
Het gaat over ordernummer: 280199
Wordt dat nog nagestuurd?

Hoop dat het al is opgelost. Zo niet laat dan svp even weten gaan we er alsnog voor je achteraan.

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 16:46 ----------

Ik zit net te kijken en het is een M die jullie opgestuurd hebben en op het bestelformulier staat wel een XL, dan snap ik dat hij goed te strak zit. Ze vallen dan wel groot.

We hebben net onze mouwloze shirts binnen. Misschien een idee om je hiervan te voorzien in XL? :)

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 16:48 ----------

Bodylab.

een tijd geleden heb ik deze vraag gesteld (zie hierboven) maar heb hier nooit antwoord op gekregen.
Heb per mail contact opgenomen met jullie klantenservice maar ook daar nooit een antwoord van mogen ontvangen.

Het zou fijn zijn mochten jullie hier uiteindelijk toch een antwoord op kunnen geven, desnoods per pm.

Het het nogmaals doorgespeeld.
Ik zorg dat ik binnen enkele dagen een antwoord voor je heb!

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb Bodylab gecontacteerd, zij hebben mij verteld dat het inderdaad is voorgekomen dat zij een aantal imitatie producten van Driven Sports verkochten ( volgens mij alleen Craze). De man aan de telefoon benadrukte wel dat het ging om een jaar geleden en dat het "slechts" om een aantal potjes ging van een hele partij.

Ook benadrukte Bodylab dat het nu wel gewoon echte Driven Sports producten verkoopt.

We hebben een langere periode geleden een kleine partij ontvangen met geen officiele lot nrs.
Of dit immitatie is geweest of dat dit buiten de officiele kanalen van de EU is gegaan hebben we niet gecontroleerd. Er zijn van die partij slechts enkele producten via Bodylab24 verkocht en al deze klanten zijn persoonlijk benaderd met de vraag om de producten terug te sturen. We hebben dit dus met iedere klant naar tevredenheid afgehandeld.

We hebben contact gehad met de officiele EU importeur, deze heeft aangegeven dat het een vergissing is dat onze naam hierbij staat en dit weg te halen.

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 16:58 ----------

Indien je dit product bij ons hebt gekocht laat het ons dan even weten.
We lossen het uiteraard graag met je op. Alsnog al onze Craze word gekocht via de officiele importeur van de EU.

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 16:58 ----------

Dank!
De eerste reacties zijn erg goed.
We hopen ze een beetje op voorraad te kunnen houden want ze gaan erg hard!

Dat vind ik een prima vervanging dat mouwloze shirt. Als tie erg wijd valt is mogelijk een L beter, bij normaal vallen een XL. Ben erg tevreden over jullie als shop en zou t ook leuk vinden als jullie wat actiever zijn ook hier op DBB. Mooie en goede spullen van eigen merk.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven