XXL Nutrition

Bodylab.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
We hebben een langere periode geleden een kleine partij ontvangen met geen officiele lot nrs.
Of dit immitatie is geweest of dat dit buiten de officiele kanalen van de EU is gegaan hebben we niet gecontroleerd. Er zijn van die partij slechts enkele producten via Bodylab24 verkocht en al deze klanten zijn persoonlijk benaderd met de vraag om de producten terug te sturen. We hebben dit dus met iedere klant naar tevredenheid afgehandeld.

We hebben contact gehad met de officiele EU importeur, deze heeft aangegeven dat het een vergissing is dat onze naam hierbij staat en dit weg te halen.

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 16:58 ----------

Indien je dit product bij ons hebt gekocht laat het ons dan even weten.
We lossen het uiteraard graag met je op. Alsnog al onze Craze word gekocht via de officiele importeur van de EU.

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 16:58 ----------

Dank!
De eerste reacties zijn erg goed.
We hopen ze een beetje op voorraad te kunnen houden want ze gaan erg hard!

Blij dat bodylab weer op het forum is !

• Topic Starter Topic Starter
Dat vind ik een prima vervanging dat mouwloze shirt. Als tie erg wijd valt is mogelijk een L beter, bij normaal vallen een XL. Ben erg tevreden over jullie als shop en zou t ook leuk vinden als jullie wat actiever zijn ook hier op DBB. Mooie en goede spullen van eigen merk.:)

Prima stuur even een PM met je gegevens ga ik het voor je regelen.

Bestelling geplaatst.

OrderID: 308651

Bodylab, bedankt voor het 'sponseren' van de Forumgame 13!

Top actie.

Prima stuur even een PM met je gegevens ga ik het voor je regelen.

Zit er collageen eiwit in jullie huismerk eiwitrepen, wat voor eiwitbronnen bevatten jullie eiwitrepen, staat niet precies op de site ?

Wat zit er precies in van ingrediënten?

Ivm met allergie.

Je mag antwoorden via pm als je wilt.

Dank bij voorbaat.

de creatine pro die jullie hebben, is dat hetzelfde als creapure mono?

Nog geen reactie gehad.. dacht dat jullie weer dagelijks aanwezig zouden zijn.

Bodylab, bedankt voor het 'sponseren' van de Forumgame 13!

Top actie.

Graag gedaan!

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 14:35 ----------

Zit er collageen eiwit in jullie huismerk eiwitrepen, wat voor eiwitbronnen bevatten jullie eiwitrepen, staat niet precies op de site ?

Wat zit er precies in van ingrediënten?

Ivm met allergie.

Je mag antwoorden via pm als je wilt.

Dank bij voorbaat.

De lijst met ingredienten op de verpakking was onleesbaar als image.
We hebben deze er als basic tekst bij geplaatst.

Ingrediënten: Protein Crisp Blend (soja proteine, tapioca meel, zout), wei proteine crisp(wei proteine (bevat melk), rijstbloem, emulgator(soja lecithine), Vulstof(polidextrose), gelatine hydrolisaat, bevochtingingmiddel(glycerol), chocolade coating(cacao boter, melk proteine, magere cacao, emulgator(soja lecithine,)), palmvet, magere melkpoeder, melk chocolade (suiker, cacao boter, melkpoeder, cacoa, emulgator, (soja lecithine), armo's) magere cacoa, armo's emulgator (soja lecithine), zoetstof (sucralose)

---------- Post toegevoegd 3 June 2013 om 14:36 ----------

Dank je!

Als jullie nog eens 2 emmers pannenkoeken versturen gelieve dan beide met de deksel naar boven of naar beneden
in te pakken. Nu al de 2de keer dat door het gooi en smijt werk van de post er één deksel los komt en een gedeelte
van het poeder gewoon in de doos ligt

Just saying ;)

Als jullie nog eens 2 emmers pannenkoeken versturen gelieve dan beide met de deksel naar boven of naar beneden
in te pakken. Nu al de 2de keer dat door het gooi en smijt werk van de post er één deksel los komt en een gedeelte

Just saying ;)

Ik had vorige x ook 5 emmers in een doos waarvan 3 ondersteboven, vertrouw t toch niet haha. Doos was ook al gescheurd bij aankomst en nog steeds geen reactie op de pm die ik mocht sturen. Vind dit toch erg tegenvallen, service is minimaal

Ik had vorige x ook 5 emmers in een doos waarvan 3 ondersteboven, vertrouw t toch niet haha. Doos was ook al gescheurd bij aankomst en nog steeds geen reactie op de pm die ik mocht sturen. Vind dit toch erg tegenvallen, service is minimaal

of desnoods wat stevige tape/een folie rond de deksels doen

Just saying ;)

Ik geef het door.
Wil je dat we er nog iets mee doen?
Ik pak het graag voor je op!

---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 18:55 ----------

Ik kan je PM helaas niet terugvinden.
Laat svp even weten als we nog iets voor je kunnen betekenen!

---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 18:56 ----------

---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 19:02 ----------

Net even gesproken met de mensen van de logistiek.
De emmers worden juist om en om verpakt om het openklappen van deksels te voorkomen.

Moeilijke is dat de pakketten gedurende transport door diverse handen gaan en we hier beperkte invloed op kunnen uitoefenen. Wanneer er in het transport iets kapot gaat pakken we deze verantwoordelijkheid echter altijd op. Onze klanten mogen hier geen schade aan ondervinden.

Ik geef het door.
Ik pak het graag voor je op!

---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 18:55 ----------

---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 18:56 ----------

---------- Post toegevoegd 13 June 2013 om 19:02 ----------

Net even gesproken met de mensen van de logistiek.
De emmers worden juist om en om verpakt om het openklappen van deksels te voorkomen.

Moeilijke is dat de pakketten gedurende transport door diverse handen gaan en we hier beperkte invloed op kunnen uitoefenen. Wanneer er in het transport iets kapot gaat pakken we deze verantwoordelijkheid echter altijd op. Onze klanten mogen hier geen schade aan ondervinden.

Mijn pm of mail gevonden?

Want heb er nog geen antwoord op gehad.

Idd wat tape erom en klaar!

Hoe dan ook de emmers zijn kwa formaat gewoon ideaal.

Ik geef het door.
Ik pak het graag voor je op

Ik heb geen klachten hoor ;) Ik gaf het gewoon even aan. En ga nu niet moeilijk doen omdat ik
één of twee pannenkoeken minder kan bakken :D

Nog een tip trouwens... bij mijn pannenkoeken bestelling (47eur ofzo) kon ik geen kado kiezen.
En er zat dus ook geen extraatje in mijn doos. Als ik echter een pre wo ofzo selecteer voor 41
heb ik wel een keuze uit verschillende kado's. Misschien een bug ofzo in de site?

@ Bodylab, het ging om het verkeerd geleverde shirt en er werd mij een mouwloos shirt aangeboden. Heb toen gelijk al een pm gestuurd, maar ik zal nog even in mijn geschiedenis kijken.

edit: pm is van 22 mei en toen wachtte ik ook al 3 weken op antwoord. Daarmee bedoelde ik service minimaal. Over de pannekoeken ben ik tevreden hoor en had dat wel verwacht met het om en om. Echter was wel al de hele zijkant van de doos gescheurd door PostNL

Bodylab of iemand anders. De Mass Protein 4,54 kg van BBex is dit whey of meer een mass gainer?

Zou het graag willen bestellen als het gewone whey is.

Als iemand zo snel mogelijk zou kunnen antwoorden aub.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven