MuscleMeat

Bodylab.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Samenstelling per 100 gram:
386 kcal,
80% eiwitten
10% koolhydraten
3.7% vetten
Lijkt me duidelijk toch? :P

Geen tracking nummer, geen bevestiging van verzending, geen antwoord op mijn mail, ik ben niet onder de indruk.

is er ergens een review te vinden van concentrated pwo?

is er ergens een review te vinden van concentrated pwo?

Via de fb pagina van bodylab kan je wel wat vinden.

Verder werkt de pre goed heb hen ook gebruik hem alleen als ik me niet helemaal fit voel.

Goeie energy boost zonder daarna je down te voelen.
Concentratie gaat ook wel wat beter na het innemen.
Pomp is oké merk wel dat het iets meer is dan zonder de pre.

Pak zelf maar een halve maatschep reageer als een gek op dat spul bij een hele kreeg ik het nogal warm wat ik niet fijn vind.

Bodylab of iemand anders. De Mass Protein 4,54 kg van BBex is dit whey of meer een mass gainer?

Zou het graag willen bestellen als het gewone whey is.

Als iemand zo snel mogelijk zou kunnen antwoorden aub.

Nee is niet enkel een whey, maar wel meer een whey dan een mass gainer :p
Inhoud is een blend van 9 soorten proteine: whey concentraat, whey isolaat, whey hydrolisaat, misselar casseine, calcium casseinaat, kip ei albumine, soja eiwit isolaat, glutamine peptide en tarwe eiwit isolaat.

Ziet er qua prijs en hoeveelheid (4.5kg voor 45 euro) zeer interessant uit. Alleen een shake voor rondom je training zou ik liever een whey (isolaat/concentraat) hebben dan een blend. En aangezien het 9 verschillende soorten zijn, zijn het van alles kleine hoeveelheden. Nou is dat met de whey concentraat/isolaat en tarwe/soja eiwit niet zo erg maar de toegevoegde waarde van casseine is te verwaarlozen denk ik

Ik zou me daar niet teveel zorgen om maken als de totale hoeveelheid eiwitten per dag voldoende en gevarieerd is...

Zit met smart op mn bestelling van gisteren te wachten. Heb ook de bevestig dat het verstuurd is nog niet gekregen. Beetje jammer. ..
Ze kunnen het '' voor 22.00 uur besteld volgende dag geleverd'' niet waar maken.

Zit met smart op mn bestelling van gisteren te wachten. Heb ook de bevestig dat het verstuurd is nog niet gekregen. Beetje jammer. ..
Ze kunnen het '' voor 22.00 uur besteld volgende dag geleverd'' niet waar maken.

Zit ook al een klein weekje te wachten op mijn bestelling.

Had zelf wel iets verkeerd gedaan denk ik.

Heb alleen order id bij de bankoverschrijving mee gegeven en niet het betaalkenmerk, maar ik denk dat ze dan toch nog altijd kunnen zien voor wie het is?

Bericht gestuurd, ook geen antwoord.

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 21:43 ----------

Samenstelling per 100 gram:
386 kcal,
80% eiwitten
10% koolhydraten
3.7% vetten
Lijkt me duidelijk toch? :P

hmm duidelijk?

Als ik mass zie staan dan denk ik meteen aan een gainer.

Heb niet echt een gainer nodig.

Maar als de bestelling nog lang op zich laat wachten dan mogen ze het geld gewoon terug storten en bestel ik wel ergens anders.

Ik dacht dat die van postnl of tnt traag waren met de leveringen van body en fitshop maar dit is al even erg. Als het al verzonden is tenminste...

Voor mij, eerste en laatste keer.

Zijn er nooit bodylab mensen aanwezig hier. Wel jammer eigenlijk.

Ik heb hele goede ervaring met bodylab, om 21:00 uur besteld, toen volgende dag gelijk gekregen, was perfect, heerlijke whey shake.

wss door de staking ff langer wachten

Zijn er nooit bodylab mensen aanwezig hier. Wel jammer eigenlijk.

Zijn niet zo heel vaak op DBB aanwezig, maar als Bodylab wat meer zijn best zou doen zouden ze veel meer klanten kunnen trekken.

Bodylab is overigens 25 Juni online geweest, waarom ze dan niet even de moeite nemen om vragen te beantwoorden is me echt een raadsel.

Ik heb hele goede ervaring met bodylab, om 21:00 uur besteld, toen volgende dag gelijk gekregen, was perfect, heerlijke whey shake.

wss door de staking ff langer wachten

Daar gaat het niet alleen om he, communicatie met de klant wordt wel gewaardeerd.

Als een klant vragen heeft is het wel zo netjes als Bodylab hen te woord staat... vooral als Bodylab toch online is waarom dan niet even 10 min nemen om de vragen te beantwoorden? Is alleen maar onnodige negatieve publiciteit.

Heb zelf meerdere keren gevraagd wat hun as-is percentage is van hun whey. Meerdere keren is er verteld dat ze er later op terug komen en nooit heb ik antwoord ontvangen. Op een gegeven moment word je daar wel een beetje moe van.

Op het bestellen bij Bodylab heb ik echt niks aan te merken en ook hun producten zijn top, maar hun communicatie naar de klant toe is echt dramatisch.

Zijn niet zo heel vaak op DBB aanwezig, maar als Bodylab wat meer zijn best zou doen zouden ze veel meer klanten kunnen trekken.

Bodylab is overigens 25 Juni online geweest, waarom ze dan niet even de moeite nemen om vragen te beantwoorden is me echt een raadsel.

Daar gaat het niet alleen om he, communicatie met de klant wordt wel gewaardeerd.

Als een klant vragen heeft is het wel zo netjes als Bodylab hen te woord staat... vooral als Bodylab toch online is waarom dan niet even 10 min nemen om de vragen te beantwoorden? Is alleen maar onnodige negatieve publiciteit.

Heb zelf meerdere keren gevraagd wat hun as-is percentage is van hun whey. Meerdere keren is er verteld dat ze er later op terug komen en nooit heb ik antwoord ontvangen. Op een gegeven moment word je daar wel een beetje moe van.

Op het bestellen bij Bodylab heb ik echt niks aan te merken en ook hun producten zijn top, maar hun communicatie naar de klant toe is echt dramatisch.

Via facebook gaat het anders vrij rap ;)

Misschien dat ze daar meer mee doen (zie ook hun acties) dan met dit forum.

Via facebook gaat het anders vrij rap ;)

Misschien dat ze daar meer mee doen (zie ook hun acties) dan met dit forum.

Klopt, maar niet iedereen wil of heeft Facebook. Heb zelf ook geen FB in verband met privacy redenen en doordat er voornamelijk alleen stom gelul op gepost wordt, maar dat geheel terzijde.

Als een fabrikant een bodybuilding site sponsort mag je ook verwachten dat die sponsor aanwezig is op dat forum. Vooral als je concurrenten dat wel zijn.
Dat ze minder waarde hechten aan DBB, omdat ze via FB meer klanten bereiken is te begrijpen, alleen 5 minuten in 2 dagen online zijn om even de vragen te beantwoorden is een kleine moeite.

Daarnaast zitten er op een bodybuilding forum toch wel wat meer mensen die serieus wat om de sport geven terwijl op Facebook vooral de huisvrouwtje en beachboys actief zijn, no offence ;).

Klopt, maar niet iedereen wil of heeft Facebook. Heb zelf ook geen FB in verband met privacy redenen en doordat er voornamelijk alleen stom gelul op gepost wordt, maar dat geheel terzijde.

Als een fabrikant een bodybuilding site sponsort mag je ook verwachten dat die sponsor aanwezig is op dat forum. Vooral als je concurrenten dat wel zijn.
Dat ze minder waarde hechten aan DBB, omdat ze via FB meer klanten bereiken is te begrijpen, alleen 5 minuten in 2 dagen online zijn om even de vragen te beantwoorden is een kleine moeite.

Daarnaast zitten er op een bodybuilding forum toch wel wat meer mensen die serieus wat om de sport geven terwijl op Facebook vooral de huisvrouwtje en beachboys actief zijn, no offence ;).

Nja oke ik begrijp je wel idd. Zullen vast wel redenen hebben (misschien ERRUG druk ivm met staking bij postnl?)
Hopelijk komen ze dan met een uitleg ;)

Ik ben trouwens ook niet veel op fb actief, maar ik kende bodylab wel via facebook, dus weet dat ze daarop zitten sowieso :P

Nja oke ik begrijp je wel idd. Zullen vast wel redenen hebben (misschien ERRUG druk ivm met staking bij postnl?)
Hopelijk komen ze dan met een uitleg ;)

Ik ben trouwens ook niet veel op fb actief, maar ik kende bodylab wel via facebook, dus weet dat ze daarop zitten sowieso :P

Nee dat is het niet. Dat communicatie probleem speelt al een stuk langer.

Waarschijnlijk zullen ze straks wel weer komen met "Ja vanaf nu zullen we proberen wat vaker aanwezig te zijn", maar als je dat telkens niet waar maakt is de geloofwaardigheid van zo'n uitspraak ver te zoeken.
Ben benieuwd met welke reactie ze uiteindelijke zullen komen, maar ze hebben nu al weer slechte publiciteit te pakken en dat is gewoon zonde. Desnoods sturen ze mij een pm met het wachtwoord van hun account zodat ik namens hun de vragen kan beantwoorden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven