XXL Nutrition

Bodylab.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee dat is het niet. Dat communicatie probleem speelt al een stuk langer.

Waarschijnlijk zullen ze straks wel weer komen met "Ja vanaf nu zullen we proberen wat vaker aanwezig te zijn", maar als je dat telkens niet waar maakt is de geloofwaardigheid van zo'n uitspraak ver te zoeken.
Ben benieuwd met welke reactie ze uiteindelijke zullen komen, maar ze hebben nu al weer slechte publiciteit te pakken en dat is gewoon zonde. Desnoods sturen ze mij een pm met het wachtwoord van hun account zodat ik namens hun de vragen kan beantwoorden.

Ik wist niet dat er staking was, dus zoals jij al zei, had er iemand van bodylab dit even gezegd dan wisten we tenminste wat er aan de hand was.

In ieder geval ik wacht niet nog eens een week op mijn bestelling. Als het begin volgende week er niet is, dan wil ik gewoon mijn geld terug.

Al mensen antwoord gehad op hun mails of pb's?

:roflol: wacht je daar nog steeds op...

Ja, ik mocht ze toen pmen en dat heb ik gedaan met mijn gegevens. Nooit meer wat van gehoord. Ik vind het ronduit schandalig en ik heb ook nooit zin gehad om die klantenservice te bellen ofzo. Ze zouden hier reageren en vooral ook, omdat ze boardsponsor zijn. Ik ben groot-afnemer van pancakes, maar ik ga ze waarschijnlijk toch ergens anders halen, want ik voel me gewoon als stront neergezet. Ik hoop ook bijna dat Big-T er wat aan kan doen, maarja het zijn ook zijn inkomsten.

Nee, 28 april geloof ik was mijn bestelling waarbij ik nog steeds een tanktop hoor te krijgen in de juiste maat.

Bij mij is het niet zo lang.

2 tal weken een bestelling gedaan van rond de 80 euro, wat niet super veel is maar toch ook niet een bedrag waar je mensen zo lang op hun bestelling moet laten wachten.

Vind het ook wel vreemd dat zelfs al staken de koerierdiensten, dan zijn er toch nog altijd zelfstandige koeriers die ervoor kunnen zorgen dat alles rond komt?

Kost dan waarschijnlijk wat meer geld voor bodylab maar zo verliezen ze alleen maar klanten wat op lange termijn slechter is.

Kan er niets aan gedaan worden op de één of andere manier, want zou wel graag of mijn bestelling of mijn geld willen ontvangen.

Met dit geld kon ik wel andere dingen doen...

ey mensen van bodylab, wanneer krijgen we een antwoord?

Want mails rondsturen met reclame is blijkbaar geen probleem, want die krijg ik nog altijd...
En snap zelfs niet dat jullie nog reclame durven sturen met voor 22.00 uur bestellen morgen in huis.

Kunnen jullie nu eens aub kijken naar die bestelling van 19 juni of mijn geld terug storten of op zen minst reageren wat er aan de hand is, zijn de producten niet voorradig? zijn jullie op reis? zijn jullie medewerkers in slaap gevallen? moet ik het zelf komen ophalen?

mvg een zeer ontevreden persoon.

Lang leven de telefoon mensen !!!!!!!!!!!

(staking is al over trouwens :P )

Edit: jullie moeten wel begrijpen dat als een bedrijf hier af en toe post voor hun klanten, dit voor de klanten een extraatje is, niet een standaard procedure of zo. Ja het is fijn als ze wel reageren enzo, maar jullie kunnen er ook zelf achteraan ipv te hopen dat bodylab nog zelf hier op komt..

ey mensen van bodylab, wanneer krijgen we een antwoord?

Want mails rondsturen met reclame is blijkbaar geen probleem, want die krijg ik nog altijd...
En snap zelfs niet dat jullie nog reclame durven sturen met voor 22.00 uur bestellen morgen in huis.

Kunnen jullie nu eens aub kijken naar die bestelling van 19 juni of mijn geld terug storten of op zen minst reageren wat er aan de hand is, zijn de producten niet voorradig? zijn jullie op reis? zijn jullie medewerkers in slaap gevallen? moet ik het zelf komen ophalen?

mvg een zeer ontevreden persoon.

Bel ze gewoon even. Heb je gelijk antwoord : 071-4081726

Edit: jullie moeten wel begrijpen dat als een bedrijf hier af en toe post voor hun klanten, dit voor de klanten een extraatje is, niet een standaard procedure of zo. Ja het is fijn als ze wel reageren enzo, maar jullie kunnen er ook zelf achteraan ipv te hopen dat bodylab nog zelf hier op komt..

Ben het met je eens, maar die verwachting is natuurlijk niet zomaar uit de lucht gegrepen.

Bel ze gewoon even. Heb je gelijk antwoord : 071-4081726

Ben het met je eens, maar die verwachting is natuurlijk niet zomaar uit de lucht gegrepen.

Dat begrijp ik natuurlijk, maar als je al vanaf 28 APRIL (!!!) wacht, kun je toch wel logisch nadenken haha.
Plus uiteindelijk wordt de verwachting steeds minder, vanzelf.

Dat begrijp ik natuurlijk, maar als je al vanaf 28 APRIL (!!!) wacht, kun je toch wel logisch nadenken haha.
Plus uiteindelijk wordt de verwachting steeds minder, vanzelf.

Nee, op t moment dat een shop hier antwoord geeft dat t opgelost wordt, hoort t verder ook hier te gebeuren. Ik zit niet te verlangen op dat hempje anders had ik allang gebeld, feit blijft dat t opgelost moet worden. Zou mooie procedure zijn als de consument na beloften van de shop nog zelf moet regelen

Nee, op t moment dat een shop hier antwoord geeft dat t opgelost wordt, hoort t verder ook hier te gebeuren. Ik zit niet te verlangen op dat hempje anders had ik allang gebeld, feit blijft dat t opgelost moet worden. Zou mooie procedure zijn als de consument na beloften van de shop nog zelf moet regelen

Helaas zit Nederland wel zo in elkaar. Je zit misschien niet te verlangen op t hempje, maar het is wel jouw geld en zij moeten dat nakomen.

BLIJKBAAR, doen ze dat niet. Dus zul je er werk van maken, gelijk.

Het gaat om een bestelling die 2 bijna 3 weken geleden gedaan is, het geld is van mijn rekening gegaan en heb niks ontvangen en nu moet ik het zelf gaan regelen? Denk dat het aan bodylab is om op zen minst te zeggen dat de goederen nog niet verzonden zijn want heb ook nog geen mail gekregen dat dit gebeurd is.

En noem me gierig maar ik woon in België en heb geen vaste telefoon, dus ik ga echt niet met mijn gsm van België naar Nederland bellen om te vragen waar mijn bestelling blijft, want dan vragen ze het order id, dan gaan ze het na kijken en dan zijn we een kwartier verder. Als zij de rekening dan op zich nemen geen probleem maar anders no thx.

Kan goed zijn dat hun reacties hier op het forum een extraatje zijn voor KLANTEN, maar ten eerste was dit mijn eerste en meteen ook mijn laatste bestelling, ten tweede vraag ik me af als je goederen hebt betaald of het ook een extraatje is als je ze dan ook krijgt of moet je daar nog iets anders speciaal voor doen? Misschien moet ik even naar Nederland komen, op mijn knietjes smeken om mijn goederen?

Heb al genoeg opgezocht, als ik na 3 weken niets heb ontvangen, mag ik in principe mijn geld terug vragen MET interest. Misschien als ze dit lezen, dat mijn goederen opeens wonder boven wonder morgen wel geleverd kunnen worden.

Maar ja het is vooral niet hun fout hoor :)

Het gaat om een bestelling die 2 bijna 3 weken geleden gedaan is, het geld is van mijn rekening gegaan en heb niks ontvangen en nu moet ik het zelf gaan regelen? Denk dat het aan bodylab is om op zen minst te zeggen dat de goederen nog niet verzonden zijn want heb ook nog geen mail gekregen dat dit gebeurd is.

En noem me gierig maar ik woon in België en heb geen vaste telefoon, dus ik ga echt niet met mijn gsm van België naar Nederland bellen om te vragen waar mijn bestelling blijft, want dan vragen ze het order id, dan gaan ze het na kijken en dan zijn we een kwartier verder. Als zij de rekening dan op zich nemen geen probleem maar anders no thx.

Kan goed zijn dat hun reacties hier op het forum een extraatje zijn voor KLANTEN, maar ten eerste was dit mijn eerste en meteen ook mijn laatste bestelling, ten tweede vraag ik me af als je goederen hebt betaald of het ook een extraatje is als je ze dan ook krijgt of moet je daar nog iets anders speciaal voor doen? Misschien moet ik even naar Nederland komen, op mijn knietjes smeken om mijn goederen?

Heb al genoeg opgezocht, als ik na 3 weken niets heb ontvangen, mag ik in principe mijn geld terug vragen MET interest. Misschien als ze dit lezen, dat mijn goederen opeens wonder boven wonder morgen wel geleverd kunnen worden.

Ik zeg niet dat t niet hun fout is, maar als zij falen, dan moet jij maar zonder spullen en geld zitten? Ga je recht halen..ze komen t niet brengen hoor

Bestelling van 50 euro met 3% interest (jaarbasis)? Dan krijg je 50,08 terug. 0,08 verlies bodylab, IN YOUR FACE
:trollface:

Ik zeg niet dat t niet hun fout is, maar als zij falen, dan moet jij maar zonder spullen en geld zitten? Ga je recht halen..ze komen t niet brengen hoor

ow shit sorry, was even vergeten dat als je iets koopt dat je de verzending van je goederen zelf moet regelen...

En zoals ik al zei, ik ga niet bellen met mijn gsm naar Nederland en ik rij ook niet naar Nederland.

Als zij niet reageren op mails/pb's, dan denk ik dat ik genoeg moeite heb gedaan en als ik mijn goederen na 3 weken niet heb en ze antwoorden niet op mijn mails/pb's dan heb ik het recht om iemand langs te sturen, als ze dit dan liever willen.

Aangezien ik hier wel gelijk zal hebben omdat het geld van mijn rekening is en zij niets hebben opgestuurd en ook niet hebben geantwoord, dan zijn de kosten van die persoon voor hun + zijn ritje van 3-4 uur naar Nederland + de goederen die ze nog moeten opsturen.

Het is echt niet zo moeilijk om verzendingen na te kijken die al wel of niet zijn opgestuurd en als ze iets niet kunnen opsturen omdat het niet meer in voorraad is of weet ik veel, dan denk ik dat het aan hun is om de "klant" te contacteren en niet dat de klant na 3 weken moet constateren dat hij zijn goederen niet zal krijgen en dat hij de moeite moet doen om te vragen waar zijn producten blijven.

Maar ik zal wel weer moeilijk doen veronderstel ik :)

oh en btw, heb wel een mail van hun gehad met hun aanbiedingen :) dat gaat dan weer wel :rolleyes:

---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 23:51 ----------

Bestelling van 50 euro met 3% interest (jaarbasis)? Dan krijg je 50,08 terug. 0,08 verlies bodylab, IN YOUR FACE
:trollface:
Vergoedende intrest :)

ow shit sorry, was even vergeten dat als je iets koopt dat je de verzending van je goederen zelf moet regelen...

En zoals ik al zei, ik ga niet bellen met mijn gsm naar Nederland en ik rij ook niet naar Nederland.

Als zij niet reageren op mails/pb's, dan denk ik dat ik genoeg moeite heb gedaan en als ik mijn goederen na 3 weken niet heb en ze antwoorden niet op mijn mails/pb's dan heb ik het recht om iemand langs te sturen, als ze dit dan liever willen.

Aangezien ik hier wel gelijk zal hebben omdat het geld van mijn rekening is en zij niets hebben opgestuurd en ook niet hebben geantwoord, dan zijn de kosten van die persoon voor hun + zijn ritje van 3-4 uur naar Nederland + de goederen die ze nog moeten opsturen.

Het is echt niet zo moeilijk om verzendingen na te kijken die al wel of niet zijn opgestuurd en als ze iets niet kunnen opsturen omdat het niet meer in voorraad is of weet ik veel, dan denk ik dat het aan hun is om de "klant" te contacteren en niet dat de klant na 3 weken moet constateren dat hij zijn goederen niet zal krijgen en dat hij de moeite moet doen om te vragen waar zijn producten blijven.

Maar ik zal wel weer moeilijk doen veronderstel ik :)

oh en btw, heb wel een mail van hun gehad met hun aanbiedingen :) dat gaat dan weer wel :rolleyes:

Sorry, geen eens zin om de hele tekst te lezen want je zegt al dit:
''ow shit sorry, was even vergeten dat als je iets koopt dat je de verzending van je goederen zelf moet regelen...''

IK
ZEG
DAT
NIET

Alleen snap je dat denk ik niet zo..

---------- Post toegevoegd 2 July 2013 om 23:53 ----------

Oh, en negeer VOORAL wat UnknownDBB heeft gezegd ;)

Sorry, geen eens zin om de hele tekst te lezen want je zegt al dit:
''ow shit sorry, was even vergeten dat als je iets koopt dat je de verzending van je goederen zelf moet regelen...''

IK
ZEG
DAT
NIET

Alleen snap je dat denk ik niet zo..

Lees de hele tekst dan zou je dit antwoord niet geven.

Zal even mijn order id geven, bel jij even voor mij.

Ik kan niet meer doen dan ze mailen, want ik ga geen geld verspillen door met mijn gsm naar nederland te bellen en rij niet speciaal voor mijn goederen naar ginder.

Zeg me dan even wat ik nog kan doen, want je lijkt wel een oplossing te hebben.

Lees de hele tekst dan zou je dit antwoord niet geven.

Zal even mijn order id geven, bel jij even voor mij.

Ik kan niet meer doen dan ze mailen, want ik ga geen geld verspillen door met mijn gsm naar nederland te bellen en rij niet speciaal voor mijn goederen naar ginder.

Zeg me dan even wat ik nog kan doen, want je lijkt wel een oplossing te hebben.

Geef je order id maar :)

Het gaat er mij om; het is hun schuld, zij moeten erachteraan..maar dat DOEN ze niet, en jij zit met de gebakken peren..Daar moet je iets aan doen, om je gelijk te krijgen, je recht te halen.
Ik zeg niet dat zij geen schuld eraan hebben, maar jij kan nu niet afwachten tot ze wat doen..Zij hebben hun geld al, zal hun een worst wezen dat jij niks meer onderneemt.

Je kunt trouwens ook een brief sturen :) Of is dat ook te duur voor je?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven