AndroidHealthClinic

Bodypump??

• Topic Starter Topic Starter
hallo allemaal,
ik vond de pumples niet zo leuk !!!
de groepsles is me tegen gevallen.
ik ga wel voor mezelf veder met kracht en cardio
ik heb nu wel de goede houding geleerd, dus ik heb er wel wat van opgestoken!!!

hallo allemaal,
ik vond de pumples niet zo leuk !!!
de groepsles is me tegen gevallen.
ik ga wel voor mezelf veder met kracht en cardio
ik heb nu wel de goede houding geleerd, dus ik heb er wel wat van opgestoken!!!

Na 1 les!

Je bent de eerste...

• Topic Starter Topic Starter
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat je de eerste bent die na 1 les alle oefeningen kent, snapt en goed uitvoert...
ik denk dat je mij vekeerd begrijpt !!!
ik bedoelde met de houding dat je weet waar je de stang moet vast pakken en dat je knieen ligt moet buigen en dat je met een holle rug veel dingen moet doen.

Mooi!!! Dan kan je nu aan de bak met de ijzers
Zou eerst maar even een schema voor het trainen maken en dan eventueel hier ff laten checke.

je kan altijd ff op youtube voor goeie uitvoering van bepaalde oefeningen kijken. Des noods vraag je een ervaren iemand om ff te checken of je het goed doet.

Bodypump is zooo leuk! Dat blijf ik, naast het fitnessen, er zeker bij doen!

Ja zeker mee eens, ben nu een paar maanden bezig met Pump ipv krachttraining..moet zeggen dat het me zeer bevalt. De interactie tussen de leden in de groep, en de kick om jezelf uit te dagen om meer gewichten te gebruiken en tegelijkertijd de oefening goed en beheerst uit te voeren + vol te houden :cool::cool:

hallo
ik wil graag wat aan mijn lichaam doen.
nu heb ik gehoord dat bodypump heel goed is !
is dit de juiste weg naar een strakker lichaam ?
is er iemand die hier ervaring mee heeft?

IK geef zelf BodyPump, wat gezegd wordt is waar.. Het is heel goed om oefeningen te leren, maar doordat je elke keer alle spiergroepen doet, kan het na een tijdje ervoor zorgen dat het voornamelijk vetverbrandend werkt ipv spieropbouwend.. Maar in begin (leest eerste 6maanden) zal 2-3x per week met progressief trainen (verhogen van je gewichten elke 2-4weken) je zeker spiermassa aanzetten.. Daarna zou mijn advies zijn om je spiergroepen te splitsen en naargelang je tijd heb max 3 spiergroepen per keer te trainen in de fitness/krachthonk..

Veelgebruikte split voor 3 dagen is ma-wo-vrij met borst/triceps/schouder(maandag), benen/billen/kuiten(woensdag) en rug en biceps (vrijdag)

Heb je vragen op opmerkingen kan je me altijd een PM sturen.. Succes

Bodypump is zooo leuk! Dat blijf ik, naast het fitnessen, er zeker bij doen!

Ik geef het ook al 6jaar min 2x per week en vind interactie met de leden en hen de techniek en motivatie om ook het krachthonk in te gaan super uitdagend..

Succes

Terug
Naar boven