AndroidHealthClinic

Bodypump

pmln

Cool Novice
Waardering
0
Kent iedereen de groepsles "Bodypump"? Voor diegenen die het niet kennen, Bodypump is een 60 minuten durende fitnessworkout waarbij met behulp van een barbell en gewichten alle spiergroepen aangepakt worden. Er worden veel herhalingen gemaakt met relatief weinig gewicht. Als je deze les gedaan hebt is alles goed "opgepompt" vind ik.

Ik was van plan om op 3 dagen tijd al mijn spiergroepen in de KT aan te pakken en dan de 4e dag deze Bodypump les om alles nog eens goed op te pompen.

Wat is jullie mening hierover?

Voor nog wat meer info over Bodypump.

Ik heb eens een les bodypump meegedaan (belofte maakt schuld ;)), maar het was echt stukken zwaarder dan verwacht!

Wat het "oppompen" betreft, dat is maar tijdelijk/nutteloos. Maar als cardio is het zeker goed, al vind ik 60 min. wat aan de lange kant.

bodypump is zeker aan te raden als cardio maar voor opbouw zou ik het zeker niet gebruiken. Ik denk dat hetgeen je in die drie dagen gaat opbouwen de vierde dag (met bodypump) weer zult verliezen.
leuk tussendoortje zou ik zeggen die bodypump.:)

Bodypump heeft niks met spieropbouw te maken, maar is zeker goed om je spieren een andere (spier conditionele) prikkel te geven.

Terug
Naar boven