MuscleMeat

Boek ik wel vooruitgang?

Stickler

Dutch Bodybuilder
Waardering
10
Lengte
1m89
Massa
86kg
Goedemorgen heren. dames,

Ik ben nu twee weken weer volop aan het trainen. Ik eet 500kcal onder onderhoud. Daarnaast train ik vier kier per week KT, waar ik ook nog cardio aan toevoeg. Nu heb ik na twee weken slechts een ons verloren.

Kan het zijn dat het door het spiergeheugen mijn spieren al iets zijn toegenomen waardoor het op de weegschaal lijkt alsof ik geen vet verlies?
Ik heb helaas geen mogelijkheid om mijn vetpercentage nauwkeurig te meten.

Bij voorbaat dank,

Sticks

het zou kunnen

hoe lang doe je cardio ?
en wat eet je zo al

Eet je 500 onder onderhoud met kt en cardio mee gerekend? Anders kan het zomaar zijn dat je een tekort van ruim 1000 Cals per dag in neemt?

net (weer) begonnen met trainen ? Ja, dan is dat heel goed mogelijk.

Of je hebt je onderhoud te hoog ingeschat.

Goedemorgen heren. dames,

Ik ben nu twee weken weer volop aan het trainen. Ik eet 500kcal onder onderhoud. Daarnaast train ik vier kier per week KT, waar ik ook nog cardio aan toevoeg. Nu heb ik na twee weken slechts een ons verloren.

Kan het zijn dat het door het spiergeheugen mijn spieren al iets zijn toegenomen waardoor het op de weegschaal lijkt alsof ik geen vet verlies?
Ik heb helaas geen mogelijkheid om mijn vetpercentage nauwkeurig te meten.

Bij voorbaat dank,

Sticks

Huidplooimeter kost nog geen 15 euro, lijkt me een wijze investering.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de antwoorden!
Mijn training is meegerekend in mijn onderhoudsniveau. Ik zit dus netto zo'n 500 kcal onder onderhoud. Op KT dagen doe ik 20 minuten cardio na de training. Op rustdagen (als ik tijd heb) doe ik zo'n 45 minuten cardio, waarbij ik gemiddeld 400 kcal verbrand.

Ik heb wel een plooimeter maar daar komen ook regelmatig verschillende metingen uit...

Terug
Naar boven