AndroidHealthClinic

Boerka-verklikkers België

Anoniem23518

Colossal Veteran
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
317
Lengte
1m94
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
http://www.nu.nl/buitenland/2827512/geld-boerka-tip-in-belgie.html

Geld voor boerka-tip in België
BRUSSEL - Iedereen die in België een vrouw met een boerka ziet en deze aangeeft bij de politie, kan een premie opstrijken van 250 euro.

Steden tegen Islamisering, een Belgische organisatie waarvan Filip Dewinter, voorman van Vlaams Belang, voorzitter is, looft de premie uit.
De 250 euro wordt echter alleen overgemaakt als de politie de vrouw in kwestie ook daadwerkelijk oppakt, zo is dinsdag te lezen op de website van de organisatie.

Arrestatie
In België geldt een verbod op gezichtsbedekkende kleding, zoals een boerka. Afgelopen weekeinde leidde de arrestatie van een gesluierde vrouw tot ongeregeldheden in de Brusselse gemeente Molenbeek.
Dewinter bespeurt een terughoudendheid bij de politie om op te treden tegen vrouwen met een ''rondwandelende gevangenis van textiel''. ''Indien de politie hier niet tegen durft op te treden, is de intimidatie door de radicale moslims geslaagd en halen ze hun slag thuis.'' Met deze actie wil hij hier een stokje voor steken.
Door: ANP

Doet niemand dit denken aan het verklikken van joden?

Nee, ik ben niet racistisch maar ben pro die actie.
Boerka, sharia4belgium, ... allemaal niet welkom. Moslims met extremistische opvatting en/of die zich niet kunnen aanpassen aan het land waar ze leven mogen ophoepelen.

Edit: spijtig dat ik dit niet zie waar ik woon, geen 250€ :(
Wij gaan de wet ook niet dicteren in Saoudi-Arabië of dergelijke, we zouden ook niet moeten proberen...

Nee, ik ben niet racistisch maar ben pro die actie.
Boerka, sharia4belgium, ... allemaal niet welkom. Moslims met extremistische opvatting en/of die zich niet kunnen aanpassen aan het land waar ze leven mogen ophoepelen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

doet me echt denken aan nazi / nsb praktijken.
En verder is het een vieze snitch actie , ik ga ook niet tegen de popo zeggen als jij met je fiets door rood rijd bijv.
Ben overigens niet tegen het verbod.

Hoorde het ook op de radio, dit is wel echt te belachelijk en met dit soort voorstellen zet je jezelf wel erg scheef neer.

doet me echt denken aan nazi / nsb praktijken.
En verder is het een vieze snitch actie , ik ga ook niet tegen de popo zeggen als jij met je fiets door rood rijd bijv.
Ben overigens niet tegen het verbod.
Helemaal niet, worden niet naar concentratiekamp gestuurd, slechts boete van 75€. Iemand verklikken voor door het rood te rijden is slechte vgl, zou ik overigens ook niet doen, heb zelfs autostelende buren niet aangegeven (politie zou er toch ook niets tegen doen :p).
Maar het aangeven van extremistische personen vind ik geen probleem. Bedreiging voor onze samenleving.

En voor de duidelijkheid, het gaat over dit: (en niet over enkel een hoofddoek)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik weet eigenlijk niet goed wat ik ervan moet vinden. Ik vind het ergens wel normaal dat als je verhuist naar een ander land je je ergens wel moet aanpassen en niet gewoon kan doen alsof het je eigen land is. En aangezien niemand in België normaal een boerka draagt vind ik het ergens wel logisch dat dat zij dat dan ook niet moeten doen.

Dat snitchen gaat er misschien wel wat over maar wat moet je op den duur doen, gewoon alles toelaten... Geef het nog 20 jaar en er is nog 1/2 echt belg. Waar ik opzich niets op tegen zou hebben moesten ze zich dan nog gewoon aanpassen.

dat de islamisering enorm uit de hand aan het lopen is op sommige plaatsen in Belgïe vind ik ook. is dit de manier om dit op te lossen ? nee

nice :evil2: spijtig dat ik niet in Brussel woon

Dit vind ik erover.

Vind t verbod prima.. maar t snitchen gaan belonen met 250 euro is erg triest... Doet me idd denken aan de joden die verraden werden & t grappige is dat je nog van die ter***lijers hebt ook die ze gaat verraden voor die 2.5 meijer.

geld is geld :D

Ik weet eigenlijk niet goed wat ik ervan moet vinden. Ik vind het ergens wel normaal dat als je verhuist naar een ander land je je ergens wel moet aanpassen en niet gewoon kan doen alsof het je eigen land is. En aangezien niemand in België normaal een boerka draagt vind ik het ergens wel logisch dat dat zij dat dan ook niet moeten doen.

Dat snitchen gaat er misschien wel wat over maar wat moet je op den duur doen, gewoon alles toelaten... Geef het nog 20 jaar en er is nog 1/2 echt belg. Waar ik opzich niets op tegen zou hebben moesten ze zich dan nog gewoon aanpassen.
Idd, en waar gaat het dan heen? Uiteindelijk mss zelfs 70% ofzo en krijgen we moslim regering en worden we moslim land. Wie weet mogen we dan als 'inheemse' bevolking, de vrouwen niet eens meer in bikini op het strand.
Moslims mogen hier komen maar moeten hier de levenswijze enzo niet gaan dicteren. Hoogst normaal. Al wie tegen het verbod op een niqab is draagt bij aan een islamisering van ons land. Ik wil later niet in een land leven waar Sharia de wet is en waar al onze vrijheden afgenomen worden!

Ik weet dat velen nu gaan zeggen dat dit niet gaat gebeuren, hoe kan je dit dan weten?

Als dat hier ook zou zijn zouden mijn geldzorgen snel voorbij zijn :D

+1

Wel iets tegen verklikkers hebben is te laat.. heb dan iets tegen de wet, dat is je democratische plicht. Iets tegen verklikkers hebben is hypocriet.

Oneens, er is een ethisch verschil tussen de wet en iemand verklikken op basis van die wet.

Oneens, er is een ethisch verschil tussen de wet en iemand verklikken op basis van die wet.

Hoe bedoel je... waarom is het melden als andere mensen zich niet houden aan de wet onethisch ? Als iemand een auto steelt maak ik daar toch ook melding van ? Of wat als iemand illegaal afval stort.. ben ik dan niet juist on-ethisch bezig als ik er geen melding van zou maken ?

NB: IK heb nog nooit een boerka gezien of me er aan gestoord en ik peins er niet over om er melding van te gaan maken.

Het is apart, maar de vergelijking met NSB/Nazi achtige praktijken vind ik weer eens te ver gaan.

Gewoon proberen,als zij de kans zouden hebben deden ze het ook.

Terug
Naar boven