Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1Beetje vreemde/extreme maatregel maar goed, voor alle schreeuwers hier: zoek maar eens op wat die sharia4belgium zandnegers hier allemaal uitspoken in België en er gewoon mee wegkomen.
Er moet maar eens iets gebeuren![]()
Het zijn deze terroristen die deze beloning tegen het dragen van een niqab hebben uitgelokt met geweld in België.Sharia4Belgium is een Belgische radicale moslimorganisatie. De woordvoerder is Fouad Belkacem, alias Abu Imran.
Sharia4Belgium verwerpt de democratie en roept op om van België een islamitische staat te maken. Woordvoerder Abu Imran heeft meermaals controversiële uitspraken gedaan. Zo predikte hij de doodstraf voor holebi's en verklaarde hij te hebben gebeden voor Osama bin Laden. In 2010 verstoorde de organisatie een lezing van Benno Barnard aan de Universiteit Antwerpen.[1] Begin april 2010 liet minister van Binnenlandse Zaken Annemie Turtelboom de website van de organisatie volgen,[2] waarop de site de volgende dagen door de provider offline werd gehaald. De organisatie noemde in 2011 de dood van Vlaams Belang-politica Marie-Rose Morel een straf van God.[3] Ook Bart De Wever, Filip Dewinter en Geert Wilders mogen volgens Sharia4Belgium consequenties verwachten als ze geen berouw tonen. Defensieminister Pieter De Crem werd op internet met de dood bedreigd wegens de Belgische deelname aan Operatie Odyssey Dawn in Libië.[4]
Hoewel Sharia4Belgium voor de correctionele rechtbank moest verschijnen voor het aanzetten tot haat,[5] werd de organisatie nooit veroordeeld. Boegbeeld Abu Imran heeft een strafdossier voor inbraak en weerspannigheid en werd daarvoor in 2002, 2004 en 2007 veroordeeld.[6]
Verschillende islamitische leiders hebben afstand genomen van de uitspraken van Abu Imran en beschouwen Sharia4Belgium niet als representatief voor de moslims.
In 2012 kreeg Abu Imran 2 jaar gevangenisstraf wegens het aanzetten tot haat en geweld tegen niet-moslims.[7] Hij was in 2002, 2004 en 2007 al eerder veroordeeld voor inbraak en weerspannigheid.
beetje vreemde/extreme maatregel maar goed, voor alle schreeuwers hier: Zoek maar eens op wat die sharia4belgium zandnegers hier allemaal uitspoken in belgië en er gewoon mee wegkomen.
Er moet maar eens iets gebeuren![]()
Als we niets doen is een Islamitische staat en terrorisme het volgende.Het is de taak van de popo om hierop te controleren.
Als jullie naar een samenleving willen waarin je geld krijgt voor snitchen, gezellig man, whats next? .
Dit is gewoon niet meer normaal, onacceptabel. Het is de taak van de popo om hierop te controleren.
Als jullie naar een samenleving willen waarin je geld krijgt voor snitchen, gezellig man, whats next? .
Jawel, dit is als reactie van het Vlaams Belang op wat Sharia4Belgium uitvreet. Staat zelfs in artikel dat de threadowner poste.De maatregel waarover het topic gaat heeft niet rechtstreeks betrekking op sharia4belgium, maar het werd gewoon tijd dat er dingen gingen veranderen.
Nu vergelijk je appels met peren. Als iemand iets doet waar de samenleving (of jijzelf of iemand anders) van achteruit zou kunnen gaan en daar is een wet over, dan is het aan te raden iemand te 'verklikken'. Maar in dit geval zie ik niet wie hier wat wint. Je maakt het onderdrukte vrouwen hier alleen maar nog moeilijker mee en jij of de samenleving wint hier niets van.Hoe bedoel je... waarom is het melden als andere mensen zich niet houden aan de wet onethisch ? Als iemand een auto steelt maak ik daar toch ook melding van ? Of wat als iemand illegaal afval stort.. ben ik dan niet juist on-ethisch bezig als ik er geen melding van zou maken ?
NB: IK heb nog nooit een boerka gezien of me er aan gestoord en ik peins er niet over om er melding van te gaan maken.
Het maakt niet uit wat voor kaliber je dit vindt. Het was toen ook illegaal om joden bij je te laten onderduiken. Dus iemand die joden bij zich liet onderduiken mocht ook maar verklikt worden? ("had ie dat maar niet moeten doen!")t*ring, in de openingspost gewoon al een godwin maken. Verklikken van joden? vriend die werden verklikt om vervolgens afgemaakt te worden... waar heb je het over. Dit is kaliber 'verklikken omdat je iets strafbaars doet'
Je kan vinden van het boerkaverbod wat je wil, dat is je recht op vrije meningsuiting. Feit blijft wel dat dit een wet is waar iedereen zich aan dient te houden. Mooi initiatief en motiveert hopelijk veel mensen om die doornen in het oog aan te geven.
Jawel, dit is als reactie van het Vlaams Belang op wat Sharia4Belgium uitvreet. Staat zelfs in artikel dat de threadowner poste.
+1
Vroeger ook nooit iets tegen het dragen van niqab gehad. Maar als je weet wat er allemaal komt bij kijken...
Vele vrouwen werden ook verplicht om het dragen, vaak zelfs al voor 13-14 jarigen. Werkt dus ook onderdrukking vrouwen in de hand. Er zijn natuurlijk ook vrouwen die het uit eigen wens dragen maar kleine minderheid.
Als we niets doen is een Islamitische staat en terrorisme het volgende.
De politiek doet niet genoeg dus er moet iets gebeuren.
t*ring, in de openingspost gewoon al een godwin maken. Verklikken van joden? vriend die werden verklikt om vervolgens afgemaakt te worden... waar heb je het over. Dit is kaliber 'verklikken omdat je iets strafbaars doet'
Je kan vinden van het boerkaverbod wat je wil, dat is je recht op vrije meningsuiting. Feit blijft wel dat dit een wet is waar iedereen zich aan dient te houden. Mooi initiatief en motiveert hopelijk veel mensen om die doornen in het oog aan te geven.
Dat is waarschijnlijk wat sommigen hier bedoelen.Je moet als land ergens een lijn trekken. Je eigen religie volgen, prima. Maar tot op zekere hoogte. Niet meer dan normaal aangezien je als je op bezoek bent ook niet meteen je schoenen uittrekt en je poten op tafel legt. Je past je aan. Ik heb zo'n ontzettende schurft aan mensen die elke religie verdedigen en vinden dat ze geen strobreedte in de weg gelegd mogen worden, want anders = discriminatie, xenofoob (of een andere random sterke term)
Ik als atheist (omdat ik op m'n 5e al wist dat sprookjes niet echt zijn) moet daarentegen wel ALLES maar goed vinden. Krijg toch de t*fus

Waarom? Het grootste deel van de vrouwen die dit draagt word hiertoe verplicht. Zelfs kinderen van 13-14 jaar en soms zelfs nog jonger!