Fitness Seller

Boerka-verklikkers België

Lol hoofddoek spotten. Chill baantje, spot er 10 en je verdiend 2500 € per dag. Ka-ching :D

Beetje vreemde/extreme maatregel maar goed, voor alle schreeuwers hier: zoek maar eens op wat die sharia4belgium zandnegers hier allemaal uitspoken in België en er gewoon mee wegkomen.

Er moet maar eens iets gebeuren :)

Ik zou net zolang achter z'n ninja aanlopen totdat ik mijn geld binnen heb..

t*ring, in de openingspost gewoon al een godwin maken. Verklikken van joden? vriend die werden verklikt om vervolgens afgemaakt te worden... waar heb je het over. Dit is kaliber 'verklikken omdat je iets strafbaars doet'

Je kan vinden van het boerkaverbod wat je wil, dat is je recht op vrije meningsuiting. Feit blijft wel dat dit een wet is waar iedereen zich aan dient te houden. Mooi initiatief en motiveert hopelijk veel mensen om die doornen in het oog aan te geven.

Beetje vreemde/extreme maatregel maar goed, voor alle schreeuwers hier: zoek maar eens op wat die sharia4belgium zandnegers hier allemaal uitspoken in België en er gewoon mee wegkomen.

Er moet maar eens iets gebeuren :)
+1

Vroeger ook nooit iets tegen het dragen van niqab gehad. Maar als je weet wat er allemaal komt bij kijken...
Vele vrouwen werden ook verplicht om het dragen, vaak zelfs al voor 13-14 jarigen. Werkt dus ook onderdrukking vrouwen in de hand. Er zijn natuurlijk ook vrouwen die het uit eigen wens dragen maar kleine minderheid.

En dan sharia4belgium maakt het nog erger. Normaal zou ik het nog steeds niet willen aangeven maar deze terroristen lokken het uit. Ze zijn een schande voor elke "normale" moslim en geven moslims een slechte naam.

Sharia4Belgium is een Belgische radicale moslimorganisatie. De woordvoerder is Fouad Belkacem, alias Abu Imran.
Sharia4Belgium verwerpt de democratie en roept op om van België een islamitische staat te maken. Woordvoerder Abu Imran heeft meermaals controversiële uitspraken gedaan. Zo predikte hij de doodstraf voor holebi's en verklaarde hij te hebben gebeden voor Osama bin Laden. In 2010 verstoorde de organisatie een lezing van Benno Barnard aan de Universiteit Antwerpen.[1] Begin april 2010 liet minister van Binnenlandse Zaken Annemie Turtelboom de website van de organisatie volgen,[2] waarop de site de volgende dagen door de provider offline werd gehaald. De organisatie noemde in 2011 de dood van Vlaams Belang-politica Marie-Rose Morel een straf van God.[3] Ook Bart De Wever, Filip Dewinter en Geert Wilders mogen volgens Sharia4Belgium consequenties verwachten als ze geen berouw tonen. Defensieminister Pieter De Crem werd op internet met de dood bedreigd wegens de Belgische deelname aan Operatie Odyssey Dawn in Libië.[4]
Hoewel Sharia4Belgium voor de correctionele rechtbank moest verschijnen voor het aanzetten tot haat,[5] werd de organisatie nooit veroordeeld. Boegbeeld Abu Imran heeft een strafdossier voor inbraak en weerspannigheid en werd daarvoor in 2002, 2004 en 2007 veroordeeld.[6]
Verschillende islamitische leiders hebben afstand genomen van de uitspraken van Abu Imran en beschouwen Sharia4Belgium niet als representatief voor de moslims.
In 2012 kreeg Abu Imran 2 jaar gevangenisstraf wegens het aanzetten tot haat en geweld tegen niet-moslims.[7] Hij was in 2002, 2004 en 2007 al eerder veroordeeld voor inbraak en weerspannigheid.
Het zijn deze terroristen die deze beloning tegen het dragen van een niqab hebben uitgelokt met geweld in België.
http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam...eigingsniveau-in-Molenbeek-trapje-hoger.dhtml

Laatst bewerkt:
Duidelijk dat Nederlanders die niet zo goed op de hoogte zijn eerder tegen zijn en Belgen, die wel op hoogte zijn die zijn eerder (deels) voor

Het is de taak van de popo om hierop te controleren.
Als jullie naar een samenleving willen waarin je geld krijgt voor snitchen, gezellig man, whats next? .

Als jullie naar een samenleving willen waarin je geld krijgt voor snitchen, gezellig man, whats next? .
Als we niets doen is een Islamitische staat en terrorisme het volgende.
De politiek doet niet genoeg dus er moet iets gebeuren.

• Like
Waarderingen: brwa
Is maar logisch ook dat ze dit niet mogen dragen, ik loop toch ook niet rond met een bivakmuts? Je moet herkenbaar zijn.

Gisteren nog in het nieuws:
http://www.hln.be/hln/nl/14119/Nika...gepakt-na-weigering-identiteitscontrole.dhtml
Niets speciaals, ze komen quasi dagelijks wel in het nieuws.

Dit is een radicale organisatie die veel haat oproept. Moest ik de doodstraf voor moslims prediken en bidden voor Hitler hmm, zat al lang de bak in en kreeg immense boetes :) Dit is gewoon niet meer normaal, onacceptabel.

De maatregel waarover het topic gaat heeft niet rechtstreeks betrekking op sharia4belgium, maar het werd gewoon tijd dat er dingen gingen veranderen.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 17:10 ----------

Als het vol het niet doet, zal er niet veel van in huis komen.

De maatregel waarover het topic gaat heeft niet rechtstreeks betrekking op sharia4belgium, maar het werd gewoon tijd dat er dingen gingen veranderen.
Jawel, dit is als reactie van het Vlaams Belang op wat Sharia4Belgium uitvreet. Staat zelfs in artikel dat de threadowner poste.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe bedoel je... waarom is het melden als andere mensen zich niet houden aan de wet onethisch ? Als iemand een auto steelt maak ik daar toch ook melding van ? Of wat als iemand illegaal afval stort.. ben ik dan niet juist on-ethisch bezig als ik er geen melding van zou maken ?

NB: IK heb nog nooit een boerka gezien of me er aan gestoord en ik peins er niet over om er melding van te gaan maken.
Nu vergelijk je appels met peren. Als iemand iets doet waar de samenleving (of jijzelf of iemand anders) van achteruit zou kunnen gaan en daar is een wet over, dan is het aan te raden iemand te 'verklikken'. Maar in dit geval zie ik niet wie hier wat wint. Je maakt het onderdrukte vrouwen hier alleen maar nog moeilijker mee en jij of de samenleving wint hier niets van.

t*ring, in de openingspost gewoon al een godwin maken. Verklikken van joden? vriend die werden verklikt om vervolgens afgemaakt te worden... waar heb je het over. Dit is kaliber 'verklikken omdat je iets strafbaars doet'

Je kan vinden van het boerkaverbod wat je wil, dat is je recht op vrije meningsuiting. Feit blijft wel dat dit een wet is waar iedereen zich aan dient te houden. Mooi initiatief en motiveert hopelijk veel mensen om die doornen in het oog aan te geven.
Het maakt niet uit wat voor kaliber je dit vindt. Het was toen ook illegaal om joden bij je te laten onderduiken. Dus iemand die joden bij zich liet onderduiken mocht ook maar verklikt worden? ("had ie dat maar niet moeten doen!")
Omdat er een wet bestaat die zegt dat zoiets illegaal is? Je bent niets minder dan een robot als dat je redenering is. En een ****ing nare robot ook nog eens. Wat kan jou het nou schelen dat fatima een doekje over d'r gezicht draagt?

Die wet is onzinnig, en dat beseft iedereen zelf ook wel. Ik ben in m'n hele leven nog maar 1x zo'n grietje tegengekomen en was als 8-jarig (ofzo??) kind absoluut niet geshockeerd. Verder ken ik niemand die op regelmatige basis zo iemand tegenkomt en dan helemaal in huilen uitbarst omdat ie haar gezicht niet kan zien.

Nu zie je pas hoe makkelijk zoiets tussen de bevolking sluipt zonder dat de grote groepen er moeite mee hebben.

Verder, als je tegen het multiculturalisme bent, moet je tegen alle vormen van cultureelvervuiling zijn en het van de grond af aan aanpakken. Als je zorgt dat de fundering van een gebouw er niet is, hoef je je immers ook geen zorgen te maken over eventuele bouw van dat gebouw!

Als je van een smal moraal houdt, houd er dan ook echt van en ga niet akkoord met halve maatregelen.

Jawel, dit is als reactie van het Vlaams Belang op wat Sharia4Belgium uitvreet. Staat zelfs in artikel dat de threadowner poste.

Top.
Al stem ik er niet voor en ben ik dat ook niet direct van plan in de toekomst (hoop ook dat dit niet nodig is), eindelijk toch eens een partij die er iets tegen doet.

Doet me denken aan het verraad uit Soldaat van Oranje "Dat is het tarief"

Ik zeg niet dat mensen die dit doen Nazi's zijn, maar ik ben blij dat het niet mijn buren waren in WO2.

Natuurlijk is sharia4belgium een stel gekken... Maar niqab verbieden is echt belachelijk.

+1

Vroeger ook nooit iets tegen het dragen van niqab gehad. Maar als je weet wat er allemaal komt bij kijken...
Vele vrouwen werden ook verplicht om het dragen, vaak zelfs al voor 13-14 jarigen. Werkt dus ook onderdrukking vrouwen in de hand. Er zijn natuurlijk ook vrouwen die het uit eigen wens dragen maar kleine minderheid.

Bron?

Ik heb juist het idee dat vrouwen die een burka dragen dit juist wel zelf graag willen. In NL zijn er ook veel bekeerlingen die dit doen. Ik vind het te primitief voor woorden natuurlijk, maar ik denk dat er relatief meer vrouwen zich gedwongen voelen een hoofddoek te dragen (uit traditioneel en sociaal oogpunt), dan dat vrouwen verplicht een burka dragen.

Dit merk je ook uit het feit dat dit vaak geen vrouwen zijn die binnen worden gehouden oid, maar vaak juist perfect Nederlands praten.

Als we niets doen is een Islamitische staat en terrorisme het volgende.
De politiek doet niet genoeg dus er moet iets gebeuren.

Ok ik bel de popo en zeg dat ik jou met een zakje wiet zag. Het is volgens de wet verboden en de politie zag het niet dus er moet iets gebeuren.

Je moet als land ergens een lijn trekken. Je eigen religie volgen, prima. Maar tot op zekere hoogte. Niet meer dan normaal aangezien je als je op bezoek bent ook niet meteen je schoenen uittrekt en je poten op tafel legt. Je past je aan. Ik heb zo'n ontzettende schurft aan mensen die elke religie verdedigen en vinden dat ze geen strobreedte in de weg gelegd mogen worden, want anders = discriminatie, xenofoob (of een andere random sterke term)

Ik als atheist (omdat ik op m'n 5e al wist dat sprookjes niet echt zijn) moet daarentegen wel ALLES maar goed vinden. Krijg toch de t*fus

En Tjok, wereldvreemde boomknuffelaar die alleen redeneert vanuit zijn eigen standpunt met 0,0 bewijs voor ook maar IETS: ga hier maar eens het een en ander lezen http://www.exmoslim.org/

Joden werden ook verklikt omdat ze iets strafbaar deden, namelijk zich verbergen ipv met een jodenster rond te lopen en zich aan te geven. Wat zij deden was in die tijd ook in strijd met de wet (al was Hitler natuurlijk compleet gestoord, en de wetten dus ook).

Die vergelijking gaat natuurlijk niet op, maar we moeten gewoon opletten met dergelijke maatregelen, en zorgen dat het niet escaleert :) Dat is waarschijnlijk wat sommigen hier bedoelen.

Maar dit is gewoon positief, aangezien dat terrorisme hier ook aan het escaleren is.

---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 17:25 ----------

Je moet als land ergens een lijn trekken. Je eigen religie volgen, prima. Maar tot op zekere hoogte. Niet meer dan normaal aangezien je als je op bezoek bent ook niet meteen je schoenen uittrekt en je poten op tafel legt. Je past je aan. Ik heb zo'n ontzettende schurft aan mensen die elke religie verdedigen en vinden dat ze geen strobreedte in de weg gelegd mogen worden, want anders = discriminatie, xenofoob (of een andere random sterke term)

Ik als atheist (omdat ik op m'n 5e al wist dat sprookjes niet echt zijn) moet daarentegen wel ALLES maar goed vinden. Krijg toch de t*fus

Het probleem is dat sommigen wel op bezoek komen en hun poten op tafel leggen. Niet alleen dat, ondertussen plunderen ze je koelkast nog eens, rammen hun gedachten in je strot, halen je schilderijen van de muur en kiezen naar wat jij op tv kijkt :D

Terug
Naar boven