- Waardering
- 1.015
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bron?
Ik heb juist het idee dat vrouwen die een burka dragen dit juist wel zelf graag willen. In NL zijn er ook veel bekeerlingen die dit doen. Ik vind het te primitief voor woorden natuurlijk, maar ik denk dat er relatief meer vrouwen zich gedwongen voelen een hoofddoek te dragen (uit traditioneel en sociaal oogpunt), dan dat vrouwen verplicht een burka dragen.
Dit merk je ook uit het feit dat dit vaak geen vrouwen zijn die binnen worden gehouden oid, maar vaak juist perfect Nederlands praten.
Waarom? Het grootste deel van de vrouwen die dit draagt word hiertoe verplicht. Zelfs kinderen van 13-14 jaar en soms zelfs nog jonger!
Bron?
Ik heb juist het idee dat vrouwen die een burka dragen dit juist wel zelf graag willen. In NL zijn er ook veel bekeerlingen die dit doen. Ik vind het te primitief voor woorden natuurlijk, maar ik denk dat er relatief meer vrouwen zich gedwongen voelen een hoofddoek te dragen (uit traditioneel en sociaal oogpunt), dan dat vrouwen verplicht een burka dragen.
Dit merk je ook uit het feit dat dit vaak geen vrouwen zijn die binnen worden gehouden oid, maar vaak juist perfect Nederlands praten.

Haha, ik een wereldvreemde boomknuffelaar? Hahaha. In ieder politiek-getint thread op dit forum waar ik post, word ik op basis van 1-2 posts even in totaal verschillende hokjes geplaatst.Je moet als land ergens een lijn trekken. Je eigen religie volgen, prima. Maar tot op zekere hoogte. Niet meer dan normaal aangezien je als je op bezoek bent ook niet meteen je schoenen uittrekt en je poten op tafel legt. Je past je aan. Ik heb zo'n ontzettende schurft aan mensen die elke religie verdedigen en vinden dat ze geen strobreedte in de weg gelegd mogen worden, want anders = discriminatie, xenofoob (of een andere random sterke term)
Ik als atheist (omdat ik op m'n 5e al wist dat sprookjes niet echt zijn) moet daarentegen wel ALLES maar goed vinden. Krijg toch de t*fus
En Tjok, wereldvreemde boomknuffelaar die alleen redeneert vanuit zijn eigen standpunt met 0,0 bewijs voor ook maar IETS: ga hier maar eens het een en ander lezen http://www.exmoslim.org/

Zever. Atheisten gelovigen? Ja hoor. Atheisten laten zich niet beinvloeden door verzinsels en passen hen leefwijze niet aan 'iets'.Ja, atheisten zijn ook gelovigen in mijn ogen. Namelijk in het expliciet geloven van een gebrek aan een god. Waarom is dat nou zoveel waarschijnlijker dan het bestaan van een deitisch wezen? Je bent dus in feite net zo achterlijk als mensen die wel in een deitisch wezen geloven. Voor beide is er namelijk evenveel (gebrek aan) bewijs. Maar goed, dat is een hele andere interessante discussie.) zou komen, dan kun je het pas hebben over een lijn trekken. Nu trekken we meer een soort '--' i.p.v. een '--------------------------'.
Zoals je in de video van krak ziet zijn het ook vooral mentaal zwakke mensen die naar geloof grijpen als houvast omdat ze anders niet veel beteken. Het zelfde met sharia4belgium leden. Ze willen de geschiedenisboeken in zoals Osama bin laden
Betekend niets, slimme mensen zijn vaak sociaal zwak. Ipv alleen te zijn kunnen ze via islam toch in een soort broederschap raken. Die zijn dan sociaal zwak.Ik ken 5 nederlanders die bekeerd zijn en die of nog op de uni zitten of een bachelor (1 een master) op wo niveau opzak hebben.
Haha, ik een wereldvreemde boomknuffelaar? Hahaha. In ieder politiek-getint thread op dit forum waar ik post, word ik op basis van 1-2 posts even in totaal verschillende hokjes geplaatst.
Nou, nu ik veilig in dit hokje zit, ga ik maar even door.
Wat voor bewijs moet ik dan hebben? Ik beweer niet iets dat niemand al weet, toch? Ik zeg alleen: als er een wet bestaat, waar jij persoonlijk niet van op vooruitgaat als mensen zich aan deze wet houden of niet, waarom zou je dan andere met deze wet gaan lastig vallen?
Als er nou een algeheel verbod op het uiten van alle vormen van religie (Dus ook atheisme!!! Ja, atheisten zijn ook gelovigen in mijn ogen. Namelijk in het expliciet geloven van een gebrek aan een god. Waarom is dat nou zoveel waarschijnlijker dan het bestaan van een deitisch wezen? Je bent dus in feite net zo achterlijk als mensen die wel in een deitisch wezen geloven. Voor beide is er namelijk evenveel (gebrek aan) bewijs. Maar goed, dat is een hele andere interessante discussie.) zou komen, dan kun je het pas hebben over een lijn trekken. Nu trekken we meer een soort '--' i.p.v. een '--------------------------'.
Waarom? Zoals ik zei, ik mag ook niet hele dagen in een bivakmuts over straat lopen, je moet herkenbaar zijn, zoals bv voor bewakingscamera's, identiteitscontrole's,...Natuurlijk is sharia4belgium een stel gekken... Maar niqab verbieden is echt belachelijk.
Neen dat willen ze niet. Als ze dat zeggen, zijn ze gewoon compleet gebrainwasht en geloven ze het op den duur zelf.Bron?

In België zei ik.Terrorisme is aan het escaleren in nederland?
Waarop bazeren jullie dat nou weer op?
Wel vreemd dat de islam 1 van de weinig groeiende geloven in nederland (dan heb ik het over nederlandse bekeerlingen), komt natuurlijk door alle haatzaaing jegens nederland en zijn cultuur....![]()
5 mannen gok ik?Ik ken 5 nederlanders die bekeerd zijn en die of nog op de uni zitten of een bachelor (1 een master) op wo niveau opzak hebben.

als we deze regel morgen in nederland instellen, ben ik overmorgen multimiljonair
Killy moet weer komen vertellen dat er hele slimme moslims zijn. (BTW jij kent persoonlijk 5 bekeerlingen op WO. Dan ken je wel veel. Sinds wanneer wil je zo graag moslims vergoeilijken, het komt een beetje over dat je het alleen doet omdat iemand meeleest...
---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 17:47 ----------
Back to mathclass

Haha, idd, terrorisme in Nederland aan het escaleren. Nou, ik merk er anders niks van. Behalve die paar gekken van 8 jaar (ofzo) geleden.Terrorisme is aan het escaleren in nederland?
Waarop bazeren jullie dat nou weer op?
Wel vreemd dat de islam 1 van de weinig groeiende geloven in nederland (dan heb ik het over nederlandse bekeerlingen), komt natuurlijk door alle haatzaaing jegens nederland en zijn cultuur....![]()
+1

Als je zo kickt op 'wetenschap' (wat is dat volgens jou eigenlijk?), kom eens met een wetenschappelijk artikel waar wordt bewezen dat god niet bestaat. Atheisme is gebaseerd op net zoveel aannames als theisme.Zoals je in de video van krak ziet zijn het ook vooral mentaal zwakke mensen die naar geloof grijpen als houvast omdat ze anders niet veel beteken. Het zelfde met sharia4belgium leden. Ze willen de geschiedenisboeken in zoals Osama bin laden
---------- Post toegevoegd Tue 5 Jun 2012 om 17:41 ----------
Zever. Atheisten gelovigen? Ja hoor. Atheisten laten zich niet beinvloeden door verzinsels en passen hen leefwijze niet aan 'iets'.
Atheisten, bidden niet of doen geen andere religieuze zaken.
Gebrek aan bewijs? Wetenschap!