MuscleMeat

Boerka-verklikkers België

Dit wordt eerder door assosiatie verboden, dan gezichtsbedekking:rolleyes:

Neen, er is weldegelijk een wet in België die gelaatsbedekkende kledij dragen in het openbaar verbiedt. Ken de juridische situatie in Nederland daarover niet echt.

Voor 250 euro wil ik best even een melding maken..:o

Daarnaast zou iedere kleding die geheel lichaamsbedekkend is verboden moeten zijn naar mijn mening, een boerka is horizonvervuiling net als windmolens:(

Dat is ook zo. Een boerkaverbod zou als discriminerend beschouwd worden.

Vandaar artikel 563 bis van het Belgische Strafwetboek:

Met geldboete van vijftien euro tot vijfentwintig euro en met gevangenisstrafvan een dag totzeven dagen ofmeteenvan dezestraffen alleen worden gestraft, zij die zich, behoudens andersluidende wetsbepalingen, in de voor het publiek toegankelijke plaatsen begeven met het gezicht geheel of gedeeltelijk bedekt of verborgen, zodat zij niet herkenbaar zijn.

Het eerste lid geldt echter niet voor hen die zich in de voor het publiek toegankelijke plaatsen begeven met het gezicht geheel of gedeeltelijk bedekt of verborgen, zodat zij niet herkenbaar zijn, en wel krachtens arbeidsreglementen of een politieverordening naar aanleiding van feestactiviteiten

Met carnaval mag het dus wel ;).

Idd, en waar gaat het dan heen? Uiteindelijk mss zelfs 70% ofzo en krijgen we moslim regering en worden we moslim land. Wie weet mogen we dan als 'inheemse' bevolking, de vrouwen niet eens meer in bikini op het strand.
Moslims mogen hier komen maar moeten hier de levenswijze enzo niet gaan dicteren. Hoogst normaal. Al wie tegen het verbod op een niqab is draagt bij aan een islamisering van ons land. Ik wil later niet in een land leven waar Sharia de wet is en waar al onze vrijheden afgenomen worden!

Ik weet dat velen nu gaan zeggen dat dit niet gaat gebeuren, hoe kan je dit dan weten?

Dergelijke onzin-posts getuigen van weinig intelligentie. Ik wil je niet beledigen maar mijn god, wat een achterlijke onzin toch.

Dergelijke onzin-posts getuigen van weinig intelligentie. Ik wil je niet beledigen maar mijn god, wat een achterlijke onzin toch.
Kijk eens naar de geschiedenis
Waarom zou dit niet mogelijk zijn? % van islamitische bevolking blijft stijgen.
Toekomst valt niet te voorspelling, maar goed mogelijk tegen 2100. Wat onze kinderen nog kunnen meemaken.
Post was natuurlijk ook bedoeld om punt wat aan te dikken maar is goed mogelijk.

Laatst bewerkt:
goeie actie! hopelijk een begin van meer

Terug
Naar boven