Er zijn al allerlei voorwaardes, ik als man word ook niet gefouilleerd door een vrouwelijke agent als ik wordt opgepakt.
En nee dat is niet logisch zoals al aangegeven, ik hoef mij ook niet te identificeren als ik mijn helm op heb, wat ook een gezichtsverhullend "kledingstuk" is, waarmee ik wil aangeven dat die wet onterecht onderscheid maakt. Als ze de wet overtrad, wat ze dus deed, dan hoef je daar iemand niet voor te identificeren maar voor op te pakken. Of denk je dat als ik een tankstation binnen loop met een pistool, en de politie komt dat ze eerst zeggen "Meneer mag ik uw identificatie zien?"
Tijden veranderen, ten goede en ten slechte, jij vind dat een burqa niet bij het straatbeeld van Nederland hoort, is jouw goed recht om dat te vinden, maar waarom hoort een skinnyjeans om maar een voorbeeld te noemen daar wel bij? Dat had je hier vroeger ook niet op straat lopen en denk jij dat je opa en oma dat bij de Nederlandse cultuur vinden passen of dat dat een mooie aanwinst is voor ons straatbeeld? Mijn opa's en oma's vinden dat iig bespottelijk.
Ik kan vandaag een petje op doen, capuchonnetje over mn kop trekken, rugzakkie om doen met een bom erin en ook een winkel overvallen of een openbaar gebouw inlopen. Je punt?
Je kent mij wel goed zeg, phoe hej! Nou ik zal je verklappen, ik zal dat inderdaad niet tegen een burqadraagster zeggen, aangezien ik niet met burqadraagsters om ga. Ben namelijk een man dus ik heb helemaal geen reden om met hun te praten. Daarnaast ken ik er welgeteld 0.
Overigens heb ik genoeg discussies over bepaalde gedachtengangen binnen Islam die ik achterhaald vind dus waarschijnlijk ben ik een stuk objectiever dan dat jij bent.