AndroidHealthClinic

Boerka-verklikkers België

Hij zelf is ook gevaarlijk hoor. Al veel misdrijven gepleegd en gezocht voor drugshandel in Marokko.
Idd, kan leiden tot terreur in de toekomst. Zelfs moest er maar 1% kans zijn dat ze terreuraanslagen zouden plegen, dat is nog steeds te veel.

Iemand die je niet serieus neemt is nog het gevaarlijkst. Moeten we ze laten begaan tot wanneer er doden vallen? Sommige mensen zijn echt naïef. Hoe denk je dat al-qaida is begonnen? Weet je dat zelfs? Ik wel hoor... Niet in 1988 maar nog ver ervoor...

iets met 'amerikanen' en veel '$$$' tekens

Laatst bewerkt:
Ik kan vandaag een petje op doen, capuchonnetje over mn kop trekken, rugzakkie om doen met een bom erin en ook een winkel overvallen of een openbaar gebouw inlopen. Je punt?
wtf is een capuchonnetje?

Dat je dan vooral niet verdacht gaat overkomen.. :o
Het gaat hier trouwens over gezichtsverhulling, niet een dom petje. Ben benieuwd hoe lang je met je motorhelm op in een overheidsgebouw kunt blijven.

Ga niet hele geschiedenis gaan vertellen, ben eerlijk gezegd ook al slierten vergeten. Maar zal een interessant feitje zeggen dat velen niet weten.
Islamisme (politieke islam) -> muslim brotherhood -> al qaida (afgescheiden ervan, meningsverschillen blablabla).
Muslim brotherhood had connecties met HITLER.
Aanslag met vliegtuig op Amerika was een idee van Hitler. Herkenbaar?

---------- Post toegevoegd Wed 6 Jun 2012 om 18:25 ----------

Was moeilijk maar eindelijk artikel van gevonden op site van NGC (National Geographic Channel):
The world watched in horror as the Twin Towers fell in 2001. Did you know that some 60 years earlier, Adolf Hitler plotted a similar atrocity on American soil? Hitler's War On America is the shocking and widely unknown story of Hitler's evil and audacious scheme.

Determined to strike a symbolic blow to US morale, Germany made plans to fly fighter planes into Manhattan skyscrapers in an eerie premonition of Osama bin Laden's deadly attack.

With Hitler convinced that such a psychological strike could have brought down his rival superpower, contemporary witnesses and archive material combine to examine the plot's origins in full.

Hitler's War On America provides you with a terrifying insight into Hitler's psyche and reveals the original construction plans that show the extent of his destructive fantasy.

Could the 'America Bomber' really have changed the outcome of the war? Find out in Hitler's War On America.
Al-qaida haalde het idee van Hitler

Hitler%2Band%2Bthe%2BMufti.jpg

Rarara, wie staat er op de foto.
De muslim brotherhood (waaruit al-qaida ontstaan is) en Hitler.

Als iemand wil beweren dat hij meer over deze kwestie weet dan ik? Als ik zeg dat we ons zorgen moeten maken en iets doen tegen Sharia4Belgium is het niet voor niets. Helaas zijn het de mensen die er het minst van weten die het meest overtuigd zijn dat het allemaal niets is om zich zorgen over te maken.

Laatst bewerkt:
Ga niet hele geschiedenis gaan vertellen, ben eerlijk gezegd ook al slierten vergeten. Maar zal een interessant feitje zeggen dat velen niet weten.
Islamisme (politieke islam) -> muslim brotherhood -> al qaida (afgescheiden ervan, meningsverschillen blablabla).
Muslim brotherhood had connecties met HITLER.
Aanslag met vliegtuig op Amerika was een idee van Hitler. Herkenbaar?

---------- Post toegevoegd Wed 6 Jun 2012 om 18:25 ----------

Was moeilijk maar eindelijk artikel van gevonden op site van NGC (National Geographic Channel):
2640,2515 * 8000 = 21122012 = 21 12 2012

omg

Er zijn al allerlei voorwaardes, ik als man word ook niet gefouilleerd door een vrouwelijke agent als ik wordt opgepakt.

En nee dat is niet logisch zoals al aangegeven, ik hoef mij ook niet te identificeren als ik mijn helm op heb, wat ook een gezichtsverhullend "kledingstuk" is, waarmee ik wil aangeven dat die wet onterecht onderscheid maakt. Als ze de wet overtrad, wat ze dus deed, dan hoef je daar iemand niet voor te identificeren maar voor op te pakken. Of denk je dat als ik een tankstation binnen loop met een pistool, en de politie komt dat ze eerst zeggen "Meneer mag ik uw identificatie zien?"

Tijden veranderen, ten goede en ten slechte, jij vind dat een burqa niet bij het straatbeeld van Nederland hoort, is jouw goed recht om dat te vinden, maar waarom hoort een skinnyjeans om maar een voorbeeld te noemen daar wel bij? Dat had je hier vroeger ook niet op straat lopen en denk jij dat je opa en oma dat bij de Nederlandse cultuur vinden passen of dat dat een mooie aanwinst is voor ons straatbeeld? Mijn opa's en oma's vinden dat iig bespottelijk.

Ik kan vandaag een petje op doen, capuchonnetje over mn kop trekken, rugzakkie om doen met een bom erin en ook een winkel overvallen of een openbaar gebouw inlopen. Je punt?

Je kent mij wel goed zeg, phoe hej! Nou ik zal je verklappen, ik zal dat inderdaad niet tegen een burqadraagster zeggen, aangezien ik niet met burqadraagsters om ga. Ben namelijk een man dus ik heb helemaal geen reden om met hun te praten. Daarnaast ken ik er welgeteld 0.

Overigens heb ik genoeg discussies over bepaalde gedachtengangen binnen Islam die ik achterhaald vind dus waarschijnlijk ben ik een stuk objectiever dan dat jij bent.

1) Er gaan wel meer voorwaardes zijn voor een burqa zich gaat identificeren. Vrouwelijke agente, wellicht ook moslima (anders ongelovig) en ruimte moet in orde zijn en voor je het weet moet de agente haar onreine handen eerst nog wassen.

2)Burqa is tegen de wet, identificatie is nodig om een boete uit te schrijven.

3)Vergelijk geen afgrijselijke mode met een uiting van een stroming binnen de Islam die mij geenszins bevalt want je vergelijkig loopt stuk.

Je vergelijkingen gaan echt telkens mank. Skinny jeans met een burqa vergelijken en een overval met een burqa.

Het gaat er niet om of je een burqa kent het gaat om het feit dat je niet je zegeningen telt maar constant naar je beperkingen kijkt en dat is niet objectief.

40 Jaar lang heeft de Islam de ruimte gehad om zich helaas zonder beperkingen te kunnen vestigen in NL/BELGIE/DLD, nu wordt er gewoonweg een grens gesteld aan de extreme kanten die het geloof (sinds 2001 opgelaaid) met zich meedraagt, simpel zat. Dat is een vaststelling die realiteit is en het was al langer tijd.

Laatst bewerkt:
Daarnaast zou iedere kleding die geheel lichaamsbedekkend is verboden moeten zijn naar mijn mening, een boerka is horizonvervuiling net als windmolens:(

Ik ga zo op straat want ik geloof in mummies
article-1359815-0D52917D000005DC-445_468x545.jpg

Dan gebeurt dit
article-0-0D52917D000005DC-786_468x336.jpg

Hoppa, zo pakken we het in NL aan:
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederla...07/Sharia4Holland-bedreigd-door-hackers.dhtml

Als je dan zo nodig mensen wil verklikken, pak de juiste en doe het niet voor geld.
ROFL, hebben jullie niet gedaan maar Anonymous. Groot verschil.
Zo pakken we het aan in België
http://www.hln.be/hln/nl/14119/Nika...rder-Sharia4Belgium-vanochtend-opgepakt.dhtml

(Kans dat hij nu effectief die 2 jaar gaat moeten uitzitten is groter aan het worden :) )
+ kan men identiteit afnemen en terug naar Marokko voor nog eens 10j :D

Laatst bewerkt:
Nou en :p

Meer sympathie voor dan het verbieden van burka's en verklikken voor geld.
En ook nog eens veel doeltreffender.

Nou en :p

Meer sympathie voor dan het verbieden van burka's en verklikken voor geld.
En ook nog eens veel doeltreffender.
Het gaat niet echt om die burka's. Een groot deel kan dat gestolen worden. Persoonlijk trek ik mij het dragen van burka's ook niet te veel aan.
Het is wat er achter zit. Als je elk artikel zou lezen over sharia4belgium de laatste tijd in de krant zou je het beter begrijpen. En zonder sharia4belgium zou men ook nooit die 250€ voor het aangeven van een burka aanbieden.

En wacht nog maar ff met juichen, wie weet gaan ze nu achter anonymous aan voor 'chantage' :rolleyes::p.

Lol wat een geldallergie hier

Terug
Naar boven