MuscleMeat

Boerka-verklikkers België

Maar als je een integraalhelm draagt is er niets aan de hand.

Dat hangt helemaal van de persoon in kwestie af, zelf doe ik em alleen af bij het tankstation omdat ze anders de kraan niet open willen doen :( (mn helm dan :P)

Dat hangt helemaal van de persoon in kwestie af, zelf doe ik em alleen af bij het tankstation omdat ze anders de kraan niet open willen doen :( (mn helm dan :P)

Jij doet hem ook best af als de politie dat vraagt.

Burqa MAG niet af vanwege geloofskwestie (interpretatie is dat trouwens) en dat is het verschil dus...

Laatst bewerkt:
Ugh, wat is het volgende? Koran verbrandingen, een verplichting om 1 keer per week varkens vlees te eten als je in Belgie wil wonen? En dan staan mensen versteld dat je organisaties zoals Sharia4belgium en andere BS krijgt. Het is gewoon een politiek (geen religieus) spelletje van wederzijdse provocatie en overdreven tegenreacties.

Wees gewoon wat verdraagzaam en niet kleingeestig. Ga eens naar UAE of noord-afrika, daar zullen ze je nooit aanvallen of provoceren op deze manier omdat je een kruisje rond je nek hebt hangen of zelfs als ze een keppeltje draagt (ookal vinden ze Israel niet sympathiek).

ga eens buiten de toeristische gebieden met open religieuze tekens lopen anders dan islam.

Boerka MAG niet af in bijzijn van mannen die niet tot de familie behoren. Als er alleen vrouwen zijn mag deze gewoon af hoor, dus een vrouwlijke agent mag een boerkadraagster gewoon identificeren.

Ook op straat waar er allerhande mensen (ook mannen) lopen ? In de praktijk zal een burqa draagster haar burqa NIET willen afdoen.

Het is totaal wat anders dan een helm of gezichtsbedekking tegen de kou.

Nee niet op straat waar ook mannen lopen, dan neem je haar mee naar het bureau of een politiebusje en identificeer je haar daar.

Maar het hele identificeren slaat sowieso al nergens op, want je mag mensen niet zonder geldige reden vragen om zich te identificeren.

Ik snap de hele afkeer ook niet, vrouwen onderdrukking? Ken jij (algemeen) ook maar 1 boerka draagster persoonlijk? Is het omdat je zograag hun gezichten wilt zien?
Vrouwen onderdrukking kan je al weg wuiven want het boeit niemand op DBB of die vrouwen er thuis een (moeten) dragen, zolang ze het op straat maar niet doen.

Leven en laten leven..

Religie staat dus boven de wet volgens de mensen hierboven. Interessant.

Dus dan moet je als politie agente allerlei voorwaardes gaan creeren omdat de Islam dat vereist ? Ja..ja..

Het identificeren was omdat de vrouw een burqa droeg en daarmee de wet overtrad. Logisch toch ?

Ik ken geen draagster persoonlijk, wel zie ik regelmatig vrouwen met een totaal bedekt gezicht. Ik denk dat dit niet thuishoort in Nederland.
Nederland heeft tientallen jaren open gestaan voor een vreemde religie en ergens is de grens bereikt. Leven en laten leven, moslims konden bouwen (moskee), leren (Islamitische scholen) en men kon leven..dus veel te zeuren over dit verbod hebben ze dus niet. Maar de eisende moslims blijven eisen terwijl de Nederlanders gelukkig niet meer zo tolerant zijn als in de hippiejaren 60/70/80/90.

Het hoe en waarom van het dragen is niet relevant omdat er diverse redenen voor zijn. Verplicht of eigen keuze of uit traditie.

Laatst bewerkt:
Nee niet op straat waar ook mannen lopen, dan neem je haar mee naar het bureau of een politiebusje en identificeer je haar daar.

Maar het hele identificeren slaat sowieso al nergens op, want je mag mensen niet zonder geldige reden vragen om zich te identificeren.

Ik snap de hele afkeer ook niet, vrouwen onderdrukking? Ken jij (algemeen) ook maar 1 boerka draagster persoonlijk? Is het omdat je zograag hun gezichten wilt zien?
Vrouwen onderdrukking kan je al weg wuiven want het boeit niemand op DBB of die vrouwen er thuis een (moeten) dragen, zolang ze het op straat maar niet doen.

Leven en laten leven..

Ik kan vandaag een boerka aantrekken en een winkel overvallen/bom mee smokkelen/.. Ik draag toch ook geen ninja masker omdat ik bv. in ninja's geloof? DE WET in BE zegt dat je herkenbaar moet zijn, in veel café's waar er criminaliteit in de buurt is (bv. Antwerpen) mag je ook geen pet op hebben. Alleen maar logisch.

Haatbaardje wijst graag op de zogenaamde intolerantie maar vergeet dat zijn geloof van niks tot huidig heeft kunnen groeien in het tolerante en naieve westen.

Tevens vertelt hij ons 'leven en laten leven' maar dat geldt alleen voor de mensen die tegen nog meer groei van de Islam zijn. Tegen een burqa draagster zal hij dat niet zeggen....alles vanuit zijn eigen perspectief dus. Ik zie alweer hoe objectief je bent.....

Ugh, wat is het volgende? Koran verbrandingen, een verplichting om 1 keer per week varkens vlees te eten als je in Belgie wil wonen? En dan staan mensen versteld dat je organisaties zoals Sharia4belgium en andere BS krijgt. Het is gewoon een politiek (geen religieus) spelletje van wederzijdse provocatie en overdreven tegenreacties.

Wees gewoon wat verdraagzaam en niet kleingeestig. Ga eens naar UAE of noord-afrika, daar zullen ze je nooit aanvallen of provoceren op deze manier omdat je een kruisje rond je nek hebt hangen of zelfs als ze een keppeltje draagt (ookal vinden ze Israel niet sympathiek).
België is een vrij land en toch normaal dat men iets gaat doen tegen de extremistische moslims die hen vrouw gaan verplichten om zo'n ding te dragen!
En Sharia4belgium bestond al lang daarvoor en als je het niet weet, sharia4holland bestaat ook... Sharia4belgium is al in het nieuws gekomen vroeger toen er nog geen verbod was op boerka.
Sharia4belgium heeft niet als doel "burka legaal maken" maar "van België een islamitisch land maken met de Sharia als wetgeving".
Je weet duidelijk niet waarover je praat. Het is hier al gezegd, de onwetendheid van de gemiddelde mens is groot. En als er dan iets gebeurt zijn ze geschokt. Als er niets wordt gedaan tegen sharia4belgium zitten we over x aantal jaren met terroristische aanslagen. En dan zijn het mensen zoals jij die het meest geschokt en verrast zijn!

moslims die ik ken nemen die sharia4belgium niet eens serieus, snap niet waarom (sommige) belgen dat wel doen.
iedereen begrijpt dat een sharia wetgeving niet past in het westen, zelfs moslims.

Dus dan moet je als politie agente allerlei voorwaardes gaan creeren omdat de Islam dat vereist ? Ja..ja..

Het identificeren was omdat de vrouw een burqa droeg en daarmee de wet overtrad. Logisch toch ?

Ik ken geen draagster persoonlijk, wel zie ik regelmatig vrouwen met een totaal bedekt gezicht. Ik denk dat dit niet thuishoort in Nederland.
Nederland heeft tientallen jaren open gestaan voor een vreemde religie en ergens is de grens bereikt. Leven en laten leven, moslims konden bouwen (moskee), leren (Islamitische scholen) en men kon leven..dus veel te zeuren over dit verbod hebben ze dus niet. Maar de eisende moslims blijven eisen terwijl de Nederlanders gelukkig niet meer zo tolerant zijn als in de hippiejaren 60/70/80/90.

Het hoe en waarom van het dragen is niet relevant omdat er diverse redenen voor zijn. Verplicht of eigen keuze of uit traditie.

Er zijn al allerlei voorwaardes, ik als man word ook niet gefouilleerd door een vrouwelijke agent als ik wordt opgepakt.

En nee dat is niet logisch zoals al aangegeven, ik hoef mij ook niet te identificeren als ik mijn helm op heb, wat ook een gezichtsverhullend "kledingstuk" is, waarmee ik wil aangeven dat die wet onterecht onderscheid maakt. Als ze de wet overtrad, wat ze dus deed, dan hoef je daar iemand niet voor te identificeren maar voor op te pakken. Of denk je dat als ik een tankstation binnen loop met een pistool, en de politie komt dat ze eerst zeggen "Meneer mag ik uw identificatie zien?"

Tijden veranderen, ten goede en ten slechte, jij vind dat een burqa niet bij het straatbeeld van Nederland hoort, is jouw goed recht om dat te vinden, maar waarom hoort een skinnyjeans om maar een voorbeeld te noemen daar wel bij? Dat had je hier vroeger ook niet op straat lopen en denk jij dat je opa en oma dat bij de Nederlandse cultuur vinden passen of dat dat een mooie aanwinst is voor ons straatbeeld? Mijn opa's en oma's vinden dat iig bespottelijk.

Ik kan vandaag een boerka aantrekken en een winkel overvallen/bom mee smokkelen/.. Ik draag toch ook geen ninja masker omdat ik bv. in ninja's geloof? DE WET in BE zegt dat je herkenbaar moet zijn, in veel café's waar er criminaliteit in de buurt is (bv. Antwerpen) mag je ook geen pet op hebben. Alleen maar logisch.

Ik kan vandaag een petje op doen, capuchonnetje over mn kop trekken, rugzakkie om doen met een bom erin en ook een winkel overvallen of een openbaar gebouw inlopen. Je punt?

Haatbaardje wijst graag op de zogenaamde intolerantie maar vergeet dat zijn geloof van niks tot huidig heeft kunnen groeien in het tolerante en naieve westen.

Tevens vertelt hij ons 'leven en laten leven' maar dat geldt alleen voor de mensen die tegen nog meer groei van de Islam zijn. Tegen een burqa draagster zal hij dat niet zeggen....alles vanuit zijn eigen perspectief dus. Ik zie alweer hoe objectief je bent.....

Je kent mij wel goed zeg, phoe hej! Nou ik zal je verklappen, ik zal dat inderdaad niet tegen een burqadraagster zeggen, aangezien ik niet met burqadraagsters om ga. Ben namelijk een man dus ik heb helemaal geen reden om met hun te praten. Daarnaast ken ik er welgeteld 0.
Overigens heb ik genoeg discussies over bepaalde gedachtengangen binnen Islam die ik achterhaald vind dus waarschijnlijk ben ik een stuk objectiever dan dat jij bent.

moslims die ik ken nemen die sharia4belgium niet eens serieus, snap niet waarom (sommige) belgen dat wel doen.
iedereen begrijpt dat een sharia wetgeving niet past in het westen, zelfs moslims.

Omdat die overredingskracht van Fouad Belkacem andere idioten kan aanzetten tot nutteloze dingen (terreur). Het zijn niet de 'leiders' die de gevaarlijke zijn, het zijn de volgelingen. Dergelijke extremistische shit mag dus van mij part vernietigd worden.

Een volk een ras toch filip?

---------- Post toegevoegd Wed 6 Jun 2012 om 17:52 ----------

koken+met+filip+dewinter.jpg

Omdat die overredingskracht van Fouad Belkacem andere idioten kan aanzetten tot nutteloze dingen (terreur). Het zijn niet de 'leiders' die de gevaarlijke zijn, het zijn de volgelingen. Dergelijke extremistische shit mag dus van mij part vernietigd worden.
Hij zelf is ook gevaarlijk hoor. Al veel misdrijven gepleegd en gezocht voor drugshandel in Marokko.
Idd, kan leiden tot terreur in de toekomst. Zelfs moest er maar 1% kans zijn dat ze terreuraanslagen zouden plegen, dat is nog steeds te veel.
Iemand die je niet serieus neemt is nog het gevaarlijkst. Moeten we ze laten begaan tot wanneer er doden vallen? Sommige mensen zijn echt naïef. Hoe denk je dat al-qaida is begonnen? Weet je dat zelfs? Ik wel hoor... Niet in 1988 maar nog ver ervoor...

Laatst bewerkt:
Hij zelf is ook gevaarlijk hoor. Al veel misdrijven gepleegd en gezocht voor drugshandel in Marokko.
Idd, kan leiden tot terreur in de toekomst. Zelfs moest er maar 1% kans zijn dat ze terreuraanslagen zouden plegen, dat is nog steeds te veel.

ja ok, zo goed ken ik zijn achtergrond niet maar het is algemeen geweten dat leiders met veel charisma en overredingskracht een hele kudde idioten kan doen en laten wat ze willen.

ja ok, zo goed ken ik zijn achtergrond niet maar het is algemeen geweten dat leiders met veel charisma en overredingskracht een hele kudde idioten kan doen en laten wat ze willen.
Gelijk heb je.

----------------------------------------------------------------

Ook niet te vergeten dat ze banden hebben met al-qaida
Heb net snel ff artikeltje over gezocht:
http://www.gva.be/nieuws/binnenland/aid923865/sharia4belgium-trots-op-advies-al-qaeda-topman.aspx

Herinner je nog die moslimextremist in Frankrijk - Mohamed Mera - die meerdere mensen vermoorde omwille van een politieke reden?
Lees dit dan maar
http://www.filipdewinter.be/nauwe-banden-tussen-sharia4belgium-en-jihadistische-moslimterrorist-mohamed-merah-fdw-%E2%80%9Csharia4belgium-onmiddellijk-het-land-uitzetten%E2%80%9D
In het kort: Mohamed Mera was lid van Forsane Alizza, deze groep staat voor hetzelfde als sharia4belgium. Ze hebben zelfs al SAMEN filmpjes gemaakt en betoogd...

Ignorance is bliss. Trek je ogen open en maak dat je er iets van kent, sommigen zetten hier de domste over S4B zonder er veel over te weten.
Het is 5 voor 12, nu kan er nog wat aan gedaan worden. Of moeten ze eerst tientallen mensen de lucht in blazen eer je de dreigen serieus gaat nemen?
Het Franse equivalent, Forsane Alizza werd mogelijk ook niet serieus genomen. Meerdere mensen hebben het met hen leven bekocht. Volgende keer kunnen er meer doden vallen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven