Haatbaardje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 238
- Massa
- 92kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar als je een integraalhelm draagt is er niets aan de hand.
Dat hangt helemaal van de persoon in kwestie af, zelf doe ik em alleen af bij het tankstation omdat ze anders de kraan niet open willen doen(mn helm dan
)
Ugh, wat is het volgende? Koran verbrandingen, een verplichting om 1 keer per week varkens vlees te eten als je in Belgie wil wonen? En dan staan mensen versteld dat je organisaties zoals Sharia4belgium en andere BS krijgt. Het is gewoon een politiek (geen religieus) spelletje van wederzijdse provocatie en overdreven tegenreacties.
Wees gewoon wat verdraagzaam en niet kleingeestig. Ga eens naar UAE of noord-afrika, daar zullen ze je nooit aanvallen of provoceren op deze manier omdat je een kruisje rond je nek hebt hangen of zelfs als ze een keppeltje draagt (ookal vinden ze Israel niet sympathiek).
Nee niet op straat waar ook mannen lopen, dan neem je haar mee naar het bureau of een politiebusje en identificeer je haar daar.
Maar het hele identificeren slaat sowieso al nergens op, want je mag mensen niet zonder geldige reden vragen om zich te identificeren.
Ik snap de hele afkeer ook niet, vrouwen onderdrukking? Ken jij (algemeen) ook maar 1 boerka draagster persoonlijk? Is het omdat je zograag hun gezichten wilt zien?
Vrouwen onderdrukking kan je al weg wuiven want het boeit niemand op DBB of die vrouwen er thuis een (moeten) dragen, zolang ze het op straat maar niet doen.
Leven en laten leven..
België is een vrij land en toch normaal dat men iets gaat doen tegen de extremistische moslims die hen vrouw gaan verplichten om zo'n ding te dragen!Ugh, wat is het volgende? Koran verbrandingen, een verplichting om 1 keer per week varkens vlees te eten als je in Belgie wil wonen? En dan staan mensen versteld dat je organisaties zoals Sharia4belgium en andere BS krijgt. Het is gewoon een politiek (geen religieus) spelletje van wederzijdse provocatie en overdreven tegenreacties.
Wees gewoon wat verdraagzaam en niet kleingeestig. Ga eens naar UAE of noord-afrika, daar zullen ze je nooit aanvallen of provoceren op deze manier omdat je een kruisje rond je nek hebt hangen of zelfs als ze een keppeltje draagt (ookal vinden ze Israel niet sympathiek).
Dus dan moet je als politie agente allerlei voorwaardes gaan creeren omdat de Islam dat vereist ? Ja..ja..
Het identificeren was omdat de vrouw een burqa droeg en daarmee de wet overtrad. Logisch toch ?
Ik ken geen draagster persoonlijk, wel zie ik regelmatig vrouwen met een totaal bedekt gezicht. Ik denk dat dit niet thuishoort in Nederland.
Nederland heeft tientallen jaren open gestaan voor een vreemde religie en ergens is de grens bereikt. Leven en laten leven, moslims konden bouwen (moskee), leren (Islamitische scholen) en men kon leven..dus veel te zeuren over dit verbod hebben ze dus niet. Maar de eisende moslims blijven eisen terwijl de Nederlanders gelukkig niet meer zo tolerant zijn als in de hippiejaren 60/70/80/90.
Het hoe en waarom van het dragen is niet relevant omdat er diverse redenen voor zijn. Verplicht of eigen keuze of uit traditie.
Ik kan vandaag een boerka aantrekken en een winkel overvallen/bom mee smokkelen/.. Ik draag toch ook geen ninja masker omdat ik bv. in ninja's geloof? DE WET in BE zegt dat je herkenbaar moet zijn, in veel café's waar er criminaliteit in de buurt is (bv. Antwerpen) mag je ook geen pet op hebben. Alleen maar logisch.
Haatbaardje wijst graag op de zogenaamde intolerantie maar vergeet dat zijn geloof van niks tot huidig heeft kunnen groeien in het tolerante en naieve westen.
Tevens vertelt hij ons 'leven en laten leven' maar dat geldt alleen voor de mensen die tegen nog meer groei van de Islam zijn. Tegen een burqa draagster zal hij dat niet zeggen....alles vanuit zijn eigen perspectief dus. Ik zie alweer hoe objectief je bent.....
moslims die ik ken nemen die sharia4belgium niet eens serieus, snap niet waarom (sommige) belgen dat wel doen.
iedereen begrijpt dat een sharia wetgeving niet past in het westen, zelfs moslims.
Hij zelf is ook gevaarlijk hoor. Al veel misdrijven gepleegd en gezocht voor drugshandel in Marokko.Omdat die overredingskracht van Fouad Belkacem andere idioten kan aanzetten tot nutteloze dingen (terreur). Het zijn niet de 'leiders' die de gevaarlijke zijn, het zijn de volgelingen. Dergelijke extremistische shit mag dus van mij part vernietigd worden.
Iemand die je niet serieus neemt is nog het gevaarlijkst. Moeten we ze laten begaan tot wanneer er doden vallen? Sommige mensen zijn echt naïef. Hoe denk je dat al-qaida is begonnen? Weet je dat zelfs? Ik wel hoor... Niet in 1988 maar nog ver ervoor...moslims die ik ken nemen die sharia4belgium niet eens serieus, snap niet waarom (sommige) belgen dat wel doen.
iedereen begrijpt dat een sharia wetgeving niet past in het westen, zelfs moslims.
Hij zelf is ook gevaarlijk hoor. Al veel misdrijven gepleegd en gezocht voor drugshandel in Marokko.
Idd, kan leiden tot terreur in de toekomst. Zelfs moest er maar 1% kans zijn dat ze terreuraanslagen zouden plegen, dat is nog steeds te veel.
Gelijk heb je.ja ok, zo goed ken ik zijn achtergrond niet maar het is algemeen geweten dat leiders met veel charisma en overredingskracht een hele kudde idioten kan doen en laten wat ze willen.