Fitness Seller

Boksen en anabool ?

Vriend van mij vroeg mij het volgende en ik moest hem het antwoord schuldig blijven...daaro. graag jullie mening?

Hij wilt graag een anabool gebruiken welke aansluit bij zijn bokstrainingen. Doel is uithoudingsvermogen vergroten, maar wilt graag zijn massa / gewicht behouden..

Wat adviseren jullie?
Tren

Hoest eigenlijk gegaan met je tren kuurtje?

Is dit een grap? Tren? Ik wilde hier eigenlijk niet op reageren omdat ik er zelf niet beter op word maar er worden zo een domme dingen gezegd hier dat ik me verplicht voel...

Even heel logisch nadenken..
Je moet sterker worden maar je conditie is met boksen belangrijker dan kracht. Tren verlaagd je conditie absurd veel dus deze valt af.

Je moet blijven dekken dus een pomp in de trapezius is alles behalve nuttig. Winstrol en anavar vallen af.

Door anabolen steroïden worden je spieren sterker maar je pezen niet. Dit MOET dus sterker gemaakt worden. Hgh is dus noodzakelijk.

Je moet meer rode bloedcellen aanmaken. Bold is hier (als je een Wikipedia nerd bent) ideaal voor maar er is geen enkel bewijs zowel in praktijk als in de theorie dat bold meer rode bloedcellen aanmaakt tegenover test . Als je op Google kijkt staat er van wel maar in de praktijk merk je hier niks van

Je kracht moet omhoog schieten zonder in een te zware gewichtsklasse ingedeeld te worden. Halotestin werkt hier goed bij maar de juiste dosis oxy is ook een hele mooie keuze.

Je kunt aan de doping gaan (epo) maar dagelijks een fles rode bieten sap nuttigen doet ook letterlijk wonderen

Je kunt wel als een kip zonder kop denken "ik ga puur op spierconditie trainen (wat ook moet) maar je bent slimmer als je je interesseert in M x F = A training (Masa keer force is acceleratie )

Is dit een grap? Tren? Ik wilde hier eigenlijk niet op reageren omdat ik er zelf niet beter op word maar er worden zo een domme dingen gezegd hier dat ik me verplicht voel...

Even heel logisch nadenken..
Je moet sterker worden maar je conditie is met boksen belangrijker dan kracht. Tren verlaagd je conditie absurd veel dus deze valt af.

Je moet blijven dekken dus een pomp in de trapezius is alles behalve nuttig. Winstrol en anavar vallen af.

Door anabolen steroïden worden je spieren sterker maar je pezen niet. Dit MOET dus sterker gemaakt worden. Hgh is dus noodzakelijk.

Je moet meer rode bloedcellen aanmaken. Bold is hier (als je een Wikipedia nerd bent) ideaal voor maar er is geen enkel bewijs zowel in praktijk als in de theorie dat bold meer rode bloedcellen aanmaakt tegenover test . Als je op Google kijkt staat er van wel maar in de praktijk merk je hier niks van

Je kracht moet omhoog schieten zonder in een te zware gewichtsklasse ingedeeld te worden. Halotestin werkt hier goed bij maar de juiste dosis oxy is ook een hele mooie keuze.

Je kunt aan de doping gaan (epo) maar dagelijks een fles rode bieten sap nuttigen doet ook letterlijk wonderen

Je kunt wel als een kip zonder kop denken "ik ga puur op spierconditie trainen (wat ook moet) maar je bent slimmer als je je interesseert in M x F = A training (Masa keer force is acceleratie )

Sarcasme

Epo?? ;)

• Topic Starter Topic Starter
tegenwoordig gebruikt bijna elke vechtsporter AAS, voorbeelden daarvan zijn Alistair Overeem, Badr Hari, Kimbo Slice, Mike Tyson idd, in mijn jaren bij een vecht team die regelmatig in tokyo vocht, gebruikte zowat elke zwaar gewicht die in de k-1 uitkwam. Kijk men kan wel allemaal, sarcastische opmerkingen maken ( maar daarmee geef je dus aan dat je het niet weet ), sws wordt er veel testosteron gebruikt, boldenone, maar voreg me af of iemand een specifiek kuurtje kan benoemen....maar nee dus

tegenwoordig gebruikt bijna elke vechtsporter AAS, voorbeelden daarvan zijn Alistair Overeem, Badr Hari, Kimbo Slice, Mike Tyson idd, in mijn jaren bij een vecht team die regelmatig in tokyo vocht, gebruikte zowat elke zwaar gewicht die in de k-1 uitkwam. Kijk men kan wel allemaal, sarcastische opmerkingen maken ( maar daarmee geef je dus aan dat je het niet weet ), sws wordt er veel testosteron gebruikt, boldenone, maar voreg me af of iemand een specifiek kuurtje kan benoemen....maar nee dus
Dat waren/zijn ook echt allemaal super kleine jongens die hun massa slechts behielden.

Luie hond ben je zoek zelf maar eens op het net staan 1000 kuren.

Ik zou denken aan halo , bold , primo , var.
Middelen die weinig tot geen gewicht aanzetten maar wel spiermassa beschermen en je sterk maken .

Ik zou denken aan halo , bold , primo , var.
Middelen die weinig tot geen gewicht aanzetten maar wel spiermassa beschermen en je sterk maken .

Var is zoals ik net al zei zwaar bagger tijdens het boksen. Er is geen ander middelen die een ergere pomp in de trapezius geeft dan var. Je zou natuurlijk wel een hele ronden niet kunnen blokken en slaan maarja wie houd je dan voor de gek

Badr Hari is flink afgevallen december 2012. Volgens zijn advocate, Bénédicte Ficq, weegt hij inmiddels 23 kilo minder dan normaal
Badr Hari inderdaad doping heeft gebruikt. Tijdens een huiszoeking in 2012 zijn middelen zoals Anapolon, Tamoxifen en gekoelde ampullen Genotonorm gevonden.

Zoals Galen ook al opmerkt waren dat allemaal relatief iele ventjes toen ze begonnen (behalve Overeem trouwens, die was nooit heel smal) en deden die het puur om echt flink spier aan te zetten. Andere doelen = andere middelen. Tenminste, als je afgaat op wat de vraagsteller aangeeft: betere conditie bij behoud van spiermassa. Daarom worden die middelen niet genoemd. Wel effe blijven opletten dus ;)

Kimbo Slice gebruikt nu helemaal niks meer denk ik

Wel heulll veel buffe pieren zo.

Badr Hari is flink afgevallen december 2012. Volgens zijn advocate, Bénédicte Ficq, weegt hij inmiddels 23 kilo minder dan normaal
Badr Hari inderdaad doping heeft gebruikt. Tijdens een huiszoeking in 2012 zijn middelen zoals Anapolon, Tamoxifen en gekoelde ampullen Genotonorm gevonden.

Je bedoelt toen hij in de bajes zat en dus inderdaad niet meer aan de AAS kon komen? Man, toen ik dat hoorde kwam ik niet meer bij. Echt; 23 kilo in een paar maanden kwijtraken --> zeker weten AAS. Dat ie depressief en zelfs suicidaal was in die zelfde periode nagelt de conclusie wat mij betreft helemaal vast. Maar niemand die ooit oude foto's van Badr gezien heeft zou met droge ogen kunnen blijven volhouden dat ie natty was.

De werking van EPO is nooit bewezen. Desondanks staat het op de dopinglijst van o.a. het WADA.

Het CHDR is de eerste die nu een onderzoek gaat opstarten.

Een korte quotering.
Vanuit de wielerwereld is verschillend gereageerd op het onderzoek van het CHDR. Sommige (oud-) wielrenners zijn enthousiast. Andere vinden het onderzoek onzin. Adam Cohen, hoogleraar klinische farmacologie en directeur CHDR, hierover: “Ze zijn ervan overtuigd dat EPO werkt. Dat soort reacties zijn we gewend. Dat zie je ook bij geneesmiddelenonderzoek. Natuurlijk werken antibiotica tegen oorontsteking bij kinderen. Totdat bleek dat het niet zo was. Het maakt het CHDR niet uit wat uiteindelijk de uitkomst van het onderzoek is. Werkt EPO inderdaad prestatiebevorderend, dan staat het terecht op de dopinglijst. Werkt het niet, dan is een mythe ontkracht. Waar het vooral om gaat, is dat sporters en ook de dopingwetgeving moeten handelen op basis van feiten, en niet op basis van geloof.”
https://www.ntfu.nl/Nieuws/TabId/205/ArtMID/6531/ArticleID/3897/EPO-test-bij-wielrenners.aspx

Bron is via het reguliere Google gevonden. Het wijst naar een wielersite. Maar er is meer over te vinden als je even doorzoekt.

Promotieonderzoek Bram Brouwer 'De mythe van de rode bloedcel' van eind 2015.
[Link niet meer beschikbaar]

Clen is ook nooit bewezen op mensen, werkt ook gewoon.

GW501516 past precies in jou beschrijving. Het is een SARM overigens. ZIEKE uithoudingsvermogen en het werkt anti katabool

Terug
Naar boven