- Waardering
- 2.518
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Kleine rechtzetting, het is F= m.a.Is dit een grap? Tren? Ik wilde hier eigenlijk niet op reageren omdat ik er zelf niet beter op word maar er worden zo een domme dingen gezegd hier dat ik me verplicht voel...
Even heel logisch nadenken..
Je moet sterker worden maar je conditie is met boksen belangrijker dan kracht. Tren verlaagd je conditie absurd veel dus deze valt af.
Je moet blijven dekken dus een pomp in de trapezius is alles behalve nuttig. Winstrol en anavar vallen af.
Door anabolen steroïden worden je spieren sterker maar je pezen niet. Dit MOET dus sterker gemaakt worden. Hgh is dus noodzakelijk.
Je moet meer rode bloedcellen aanmaken. Bold is hier (als je een Wikipedia nerd bent) ideaal voor maar er is geen enkel bewijs zowel in praktijk als in de theorie dat bold meer rode bloedcellen aanmaakt tegenover test . Als je op Google kijkt staat er van wel maar in de praktijk merk je hier niks van
Je kracht moet omhoog schieten zonder in een te zware gewichtsklasse ingedeeld te worden. Halotestin werkt hier goed bij maar de juiste dosis oxy is ook een hele mooie keuze.
Je kunt aan de doping gaan (epo) maar dagelijks een fles rode bieten sap nuttigen doet ook letterlijk wonderen
Je kunt wel als een kip zonder kop denken "ik ga puur op spierconditie trainen (wat ook moet) maar je bent slimmer als je je interesseert in M x F = A training (Masa keer force is acceleratie )
F is in Newton, wat kg.m/s² is in standaardeenheden. Jouw formule kan dus niet kloppen aangezien massa in kg en versnelling m/s² is.

zoals ik al zei wilde ik eerst niet reageren omdat ik er niet beter op word maar ik ben er alsnog beter op geworden