XXL Nutrition

Boksen en anabool ?

Is dit een grap? Tren? Ik wilde hier eigenlijk niet op reageren omdat ik er zelf niet beter op word maar er worden zo een domme dingen gezegd hier dat ik me verplicht voel...

Even heel logisch nadenken..
Je moet sterker worden maar je conditie is met boksen belangrijker dan kracht. Tren verlaagd je conditie absurd veel dus deze valt af.

Je moet blijven dekken dus een pomp in de trapezius is alles behalve nuttig. Winstrol en anavar vallen af.

Door anabolen steroïden worden je spieren sterker maar je pezen niet. Dit MOET dus sterker gemaakt worden. Hgh is dus noodzakelijk.

Je moet meer rode bloedcellen aanmaken. Bold is hier (als je een Wikipedia nerd bent) ideaal voor maar er is geen enkel bewijs zowel in praktijk als in de theorie dat bold meer rode bloedcellen aanmaakt tegenover test . Als je op Google kijkt staat er van wel maar in de praktijk merk je hier niks van

Je kracht moet omhoog schieten zonder in een te zware gewichtsklasse ingedeeld te worden. Halotestin werkt hier goed bij maar de juiste dosis oxy is ook een hele mooie keuze.

Je kunt aan de doping gaan (epo) maar dagelijks een fles rode bieten sap nuttigen doet ook letterlijk wonderen

Je kunt wel als een kip zonder kop denken "ik ga puur op spierconditie trainen (wat ook moet) maar je bent slimmer als je je interesseert in M x F = A training (Masa keer force is acceleratie )
Kleine rechtzetting, het is F= m.a.
F is in Newton, wat kg.m/s² is in standaardeenheden. Jouw formule kan dus niet kloppen aangezien massa in kg en versnelling m/s² is.
:D

F = M x A * nu klopt die haha my bad :o
Als ik echt wil mierenneuken is het F=m.a
massa is een kleine 'm', net als versnelling een kleine 'a' is :D
Ook is het volgens mij 'm.a' ipv 'm x a' aangezien 'm x a' een kruisproduct zou zijn, maar dan dienen er pijltjes boven te staan dacht ik om aan te duiden dat het vectoren zijn.
Sorry, maar op dit vlak ben ik een autist haha. Als ik zo een 'fouten' maak heb ik het graag dat ze mij verbeteren. AL kunnen veel mensen er niet tegen :p

Als ik echt wil mierenneuken is het F=m.a
massa is een kleine 'm', net als versnelling een kleine 'a' is :D
Ook is het volgens mij 'm.a' ipv 'm x a' aangezien 'm x a' een kruisproduct zou zijn, maar dan dienen er pijltjes boven te staan dacht ik om aan te duiden dat het vectoren zijn.
Sorry, maar op dit vlak ben ik een autist haha. Als ik zo een 'fouten' maak heb ik het graag dat ze mij verbeteren. AL kunnen veel mensen er niet tegen :p

Hahaha ik vind het niet erg :D word graag op mijn fouten gewezen (op een nette manier als deze :o : :p ) om er zo ook wat van bij te leren :) zoals ik al zei wilde ik eerst niet reageren omdat ik er niet beter op word maar ik ben er alsnog beter op geworden :D

Hahaha ik vind het niet erg :D word graag op mijn fouten gewezen (op een nette manier als deze :o : :p ) om er zo ook wat van bij te leren :) zoals ik al zei wilde ik eerst niet reageren omdat ik er niet beter op word maar ik ben er alsnog beter op geworden :D
Haha :D
Ja bij mij net hetzelfde. Tegen zo een dingen kan ik niet goed tegen, zijn basisdingen voor mij. En zie ook niet graag mensen fouten maken (zelf maak ik ook niet graag fouten natuurlijk :p)

wat is er mis met halo hier (buiten alles wat er mis is met halo an sich)? snap niet waarom het fancy moet

wat is er mis met halo hier (buiten alles wat er mis is met halo an sich)? snap niet waarom het fancy moet

Halo stond ook in mijn bericht en ik weet ook precies wat er mis mee is... De horror verhalen die je in de sportschool hoort en op internet leest weerhouden mensen ervan om dit middel te gebruiken. Het is niet zo extreem schadelijk als de meeste mensen beweren (durf te wedden dat ze het zelf nooit gebruikt hebben :o ) en de kracht die je er van krijgt is niet zo extreem als ze zeggen.. Halo voelt aan als een sterkere vorm van t5, dat is alles.. In de bb wereld kun je nog wel eens teleurgesteld raken maar in de vechtsport is het heerlijk! Oxy is ook erg onderschat in de vechtsport. Zeker de moeite waard om te proberen :D ik vond oxy ge-wel-dig! Halo was ook leuk

Ik zit nu op oxy en bij iets simpels als tanden poetsen is me hele arm en schouder al opgepompt. Lijkt me niet echt lekker bij het boksen [emoji28]

• Topic Starter Topic Starter
Zoals Galen ook al opmerkt waren dat allemaal relatief iele ventjes toen ze begonnen (behalve Overeem trouwens, die was nooit heel smal) en deden die het puur om echt flink spier aan te zetten. Andere doelen = andere middelen. Tenminste, als je afgaat op wat de vraagsteller aangeeft: betere conditie bij behoud van spiermassa. Daarom worden die middelen niet genoemd. Wel effe blijven opletten dus ;)

Wel heulll veel buffe pieren zo.
Overeem vocht toen hij begon kickbox partijen...toen vocht hij gewoon op 72 kilo vriend

Kleine rechtzetting, het is F= m.a.
F is in Newton, wat kg.m/s² is in standaardeenheden. Jouw formule kan dus niet kloppen aangezien massa in kg en versnelling m/s² is.
:D

Of F/m = a :)

Je mag de punt gebruiken als versimpelde notatie van het vermenigvuldigingsteken. Het wordt binnen de wiskunde ook nog wel voor andere doeleinden gebruikt, producten en tijdafgeleiden bijvoorbeeld.

Wereldverbeteraar! :D haha neenee, zo een dingen waren basisstuff uit mijn opleiding. Als ik iemand iets fout zie posten of hoor zeggen probeer ik het met mijn 'kennis' duidelijk te maken. Vind het ook leuk als mensen dat bij mij doen, op een goede manier dan inderdaad ^^
Of F/m = a :)

Je mag de punt gebruiken als versimpelde notatie van het vermenigvuldigingsteken. Het wordt binnen de wiskunde ook nog wel voor andere doeleinden gebruikt, producten en tijdafgeleiden bijvoorbeeld.
Formules kan je altijd omvormen maar de meest 'standaard' zal ik maar zeggen, is natuurlijk F=m.a

idd, maar in deze formule een 'x' gebruiken zou de verwarring nog meer kunnen ontstaan dat je een kruisproduct van vectoren neemt natuurlijk, daarom dat ik het even vermeld ^^ Alhoewel niemand die verwarring zal hebben, is wat mierenneukerij van mezelf :')
Al weten eigenlijk veel mensen niet dat een punt ook een vermenigvuldigingsteken is heb ik al gemerkt :p

Meestal kies je inderdaad de punt maar dat is voornamelijk omdat m/sxs niet zo lekker leest. :)

De werking van EPO is nooit bewezen. Desondanks staat het op de dopinglijst van o.a. het WADA.

Het CHDR is de eerste die nu een onderzoek gaat opstarten.

Een korte quotering.
Vanuit de wielerwereld is verschillend gereageerd op het onderzoek van het CHDR. Sommige (oud-) wielrenners zijn enthousiast. Andere vinden het onderzoek onzin. Adam Cohen, hoogleraar klinische farmacologie en directeur CHDR, hierover: “Ze zijn ervan overtuigd dat EPO werkt. Dat soort reacties zijn we gewend. Dat zie je ook bij geneesmiddelenonderzoek. Natuurlijk werken antibiotica tegen oorontsteking bij kinderen. Totdat bleek dat het niet zo was. Het maakt het CHDR niet uit wat uiteindelijk de uitkomst van het onderzoek is. Werkt EPO inderdaad prestatiebevorderend, dan staat het terecht op de dopinglijst. Werkt het niet, dan is een mythe ontkracht. Waar het vooral om gaat, is dat sporters en ook de dopingwetgeving moeten handelen op basis van feiten, en niet op basis van geloof.”
https://www.ntfu.nl/Nieuws/TabId/205/ArtMID/6531/ArticleID/3897/EPO-test-bij-wielrenners.aspx

Bron is via het reguliere Google gevonden. Het wijst naar een wielersite. Maar er is meer over te vinden als je even doorzoekt.

Promotieonderzoek Bram Brouwer 'De mythe van de rode bloedcel' van eind 2015.
[Link niet meer beschikbaar]
Bram Brouwer is een psycholoog en dat blijkt ook maar weer uit z'n thesis. Hij heeft absoluut geen kaas gegeten van fysiologie of het werkingsmechanisme van EPO.

Heb destijds ook enkele pagina's ervan gelezen. Had veel meer weg van een bachelor- of masterscriptie i.p.v. een dissertatie. Snap niet goed hoe je daarop kunt promoveren, maarja, Open Universiteit he.

De werking van EPO is nooit bewezen. Desondanks staat het op de dopinglijst van o.a. het WADA.

Het CHDR is de eerste die nu een onderzoek gaat opstarten.

Een korte quotering.
Vanuit de wielerwereld is verschillend gereageerd op het onderzoek van het CHDR. Sommige (oud-) wielrenners zijn enthousiast. Andere vinden het onderzoek onzin. Adam Cohen, hoogleraar klinische farmacologie en directeur CHDR, hierover: “Ze zijn ervan overtuigd dat EPO werkt. Dat soort reacties zijn we gewend. Dat zie je ook bij geneesmiddelenonderzoek. Natuurlijk werken antibiotica tegen oorontsteking bij kinderen. Totdat bleek dat het niet zo was. Het maakt het CHDR niet uit wat uiteindelijk de uitkomst van het onderzoek is. Werkt EPO inderdaad prestatiebevorderend, dan staat het terecht op de dopinglijst. Werkt het niet, dan is een mythe ontkracht. Waar het vooral om gaat, is dat sporters en ook de dopingwetgeving moeten handelen op basis van feiten, en niet op basis van geloof.”
https://www.ntfu.nl/Nieuws/TabId/205/ArtMID/6531/ArticleID/3897/EPO-test-bij-wielrenners.aspx

Bron is via het reguliere Google gevonden. Het wijst naar een wielersite. Maar er is meer over te vinden als je even doorzoekt.

Promotieonderzoek Bram Brouwer 'De mythe van de rode bloedcel' van eind 2015.
[Link niet meer beschikbaar]

Kwestie van van proberen. Why not als je er profeit van hebt.

Bram Brouwer is een psycholoog en dat blijkt ook maar weer uit z'n thesis. Hij heeft absoluut geen kaas gegeten van fysiologie of het werkingsmechanisme van EPO.

Heb destijds ook enkele pagina's ervan gelezen. Had veel meer weg van een bachelor- of masterscriptie i.p.v. een dissertatie. Snap niet goed hoe je daarop kunt promoveren, maarja, Open Universiteit he.

Hij is tevens schaats- en wielrentrainer.

Maar buiten dat maakt hij ook gebruik van andere terreinen dan zijn achtergrond in de psychologie.

De conclusie is ook niet dat het niet werkt. Maar dat we niet weten of het werkt. Onderzoek heeft nooit plaatsgevonden.

Als man van de wetenschap moet ook jij het er toch wel mee eens zijn dat onderzoek noodzakelijk is voordat we het als feitelijk beschouwen.

Overigens vinden op alle uni's promotieonderzoeken plaats waar je vraagtekens bij kunt zetten. Niet alleen op de OU.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven