AndroidHealthClinic

Bol achter tepel

  • Topic starter Kenzo
  • Startdatum
  • Reacties 41
  • Weergaven 2K
  • Volgers 10

Bezoekers in dit topic

Dit doet me denken aan het grote superdudes topic. Goede oude tijd toen DBB nog cool was:rocknana:
 
Ben je niet in de war met 75kg? 85kg op 1m70 zou vele malen buffeliger moeten ogen.

Wat kuur je eigenlijk en wat heb je in het verleden gekuurd wat voor die bobbel zorgde/gezorgd heeft?
Dat is op zich wel handig om te weten wanneer advies mbt. een AE wilt krijgen.

Het topic ontspoorde al vrijwel direct door je infantiele voorkomen:emo:
 
Ben je niet in de war met 75kg? 85kg op 1m70 zou vele malen buffeliger moeten ogen.

Wat kuur je eigenlijk en wat heb je in het verleden gekuurd wat voor die bobbel zorgde/gezorgd heeft?
Dat is op zich wel handig om te weten wanneer advies mbt. een AE wilt krijgen.

Het topic ontspoorde al vrijwel direct door je infantiele voorkomen:emo:
Zware botten
 
Kwam van 85kilo lange tijd niet kunne gaan door privé omstandig heden en nu voor snel eve de massa trg op te bouwen kuurtje doen
Dus ja veel blijft er niet van over...

blabla...
 
De botten van een normale volwassen man wegen ongeveer 4 kg. Zware botten of lichte botten is dus een fabeltje want het verschil daartussen kan dus hoogstens een paar 100 gram zijn.
 
Prima samenvatting van wat er mis is met deze generatie.
Is altijd zo geweest. Was 40 jaar geleden ook al zo. Vroeger werd er ook gekuurd na een paar maanden trainen. Er was zelfs een periode dat men dacht dat het zelfs gezond was. Dokters schreven het ook dikwijls zonder problemen voor. Zaaluitbaters (toen nog body building gyms en geen fitnesszalen) kwamen zelfs naar je toe als je er een paar maanden trainde om je uit te leggen wat je eigenlijk nodig had om te kunnen groeien. Bijna iedereen die trainde, gebruikte anabolen. Het enigste verschil was dat er veel minder zalen waren en veel minder body builders. Body building was toen een rariteit. De meesten gingen toen joggen. Fitness bestond toen niet. In die gyms hing ook een typische geur van supplementen en vitamines.
 
Is altijd zo geweest. Was 40 jaar geleden ook al zo. Vroeger werd er ook gekuurd na een paar maanden trainen. Er was zelfs een periode dat men dacht dat het zelfs gezond was. Dokters schreven het ook dikwijls zonder problemen voor. Zaaluitbaters (toen nog body building gyms en geen fitnesszalen) kwamen zelfs naar je toe als je er een paar maanden trainde om je uit te leggen wat je eigenlijk nodig had om te kunnen groeien. Bijna iedereen die trainde, gebruikte anabolen. Het enigste verschil was dat er veel minder zalen waren en veel minder body builders. Body building was toen een rariteit. De meesten gingen toen joggen. Fitness bestond toen niet.

Ik heb in veel gyms getraind. Waar er ook kuurders rondliepen. In geen ene kwamen ze je zeggen wat je moest gebruiken om echt te groeien. En lang niet iedereen kuurde in de gyms waar ik kwam.
 
Ik heb in veel gyms getraind. Waar er ook kuurders rondliepen. In geen ene kwamen ze je zeggen wat je moest gebruiken om echt te groeien. En lang niet iedereen kuurde in de gyms waar ik kwam.
Ik spreek over 40 jaar geleden en toen was jij nog geen 10 jaar. Ik spreek over 1980-81-82 toen ik in het leger zat en ook een periode getraind heb. De tijd dat er maar enkel Weider producten werden verkocht. Ik ben terug beginnen trainen in 1996 en toen was er al veel veranderd. Dat was al de periode van de fitnesszalen waar iedereen kwam trainen.
 
Laatst bewerkt:
Ik spreek over 40 jaar geleden en toen was jij nog geen 10 jaar. Ik spreek over 1980-81-82 toen ik in het leger zat en ook een periode getraind heb. De tijd van de Weider producten.

Jij zegt dat het altijd al zo geweest is. Dan zou ik het 26j geleden ook moeten gezien hebben.
 
Jij zegt dat het altijd al zo geweest is. Dan zou ik het 26j geleden ook moeten gezien hebben.
Dat was ook zo. Dat er na 6 maanden gekuurd werd is van alle tijden. In 1996 waren de meesten juist zoals nu ook al goed aan het gebruiken maar het was niet meer zo dat uitbaters er reclame over maakten of dat dokters het zomaar voorschreven. Maar na een paar maanden wanneer ik de meeste begon te kennen werd er onder diegenen die er regelmatig trainden ook over gesproken maar er waren daar ook mannen die er al jaren trainden en daarvan niet op de hoogte waren. Het werd ook niet tegen iedereen verteld. Ik heb de eerste keren toen mijn spullen gekocht van iemand die er trainde. In de jaren 80 gebruikte ik zelf niet maar die kerel die bij mij in het leger zat en mij aan het trainen gezet heeft, was al een beer van een vent. Hij was maar 20 jaar en gebruikte al minstens 2 jaar. Dat was de gewoonste zaak van de wereld. Het enigste verschil is dat het toen enkel over anabole steroiden ging. Testosteron, deca, dboll, stromba. Niet over HGH, insuline, enz..
 
Meen je? Zat ik daar ff fout zeg
4,6 of 8 kg. Ik weet het niet meer precies maar het is niet zo dat mensen van dezelfde grootte een verschil kunnen hebben van een paar kilo's wanneer men spreekt over lichte of zware botten.
 
Back
Naar boven