AndroidHealthClinic

Boldenone (bijwerkingen) bij hogere dosis?

Bezoekers in dit topic

Dus onthou: Veel EQ in je kuur gooien, dan krijg je (volgens Thor) een berg rooie stippen op je rug en (namens Dennis) ook nog blauwe vlekken op je borst!

what the ****? ik begin me nu een beetje zorgen te maken...

blauwe vlekken op je borst? bedoel je zoiets;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
what the ****? ik begin me nu een beetje zorgen te maken...

blauwe vlekken op je borst? bedoel je zoiets;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: :roflol: :roflol:
 
Mijn eerste kuurtje was boldenone,viel tegen.
Veel honger dat wel,wat opgeblazen,maar werkte weinig androgeen,had niet echt de indruk dat ik veel extra trainingsvolume aankon.
Volgende was trenbolone,was ik wat minder te genieten op privégebied,maar recuperatie en trainingsomvang waren enorm.
Laatste was test enanthaat op 500 mg/week,gecombineerd met winstrol.Dat leidde tot alle voordelen van bold en trenbolone zonder de sides.
Veel zin in trainen,recuperatie top,onvermoeibaar en constant een goed gevoel.
Mijn volgende kuur is test,ik denk dat iedereen het er mee eens is dat jij daar zeker geen spijt zult van hebben...wel ietske meer mg's gebruiken dan ik,want jouw gewicht zou mijn weegschaal doen crashen ;)
 
blauwe vlekken op je borst? bedoel je zoiets;

De tering. Helemaal triest: Zit al weer anderhalve maand aan de Nolva, ben mn vriendin behoorlijk aan het verwaarlozen... word ik geil van een smurf die aan een foto lebbert! :(
 
De tering. Helemaal triest: Zit al weer anderhalve maand aan de nolvadex, ben mn vriendin behoorlijk aan het verwaarlozen... word ik geil van een smurf die aan een foto lebbert! :(

ik zou zeggen geef er ff een sjor aan
 
ik zou zeggen geef er ff een sjor aan

Hee, je hebt het hier wel tegen een gentleman he?
Maar als het je blieft zal ik zo mn meisje weer es gemeen prikken. Even kijken hoe het ook alweer moest...
 
Mijn idee was dus idd dus test 500 en bold ook op 500.

Tren en deca zijn libido killers. Als er iets met mijn libido aan de hand is krijg ik dus wel problemen thuis;)
Aangezien ik na stevig zuipen al libido troubles heb werkt dat dus niet zo denk ik.

Maar ik snap eigenlijk niet zo goed waar dat verschil van werking dan ineens zo geweldig veel beter is terwijl je maar 50% hoger doseert.

Ook al is het mijn 1e keer, ik wil het wel gewoon goed doen, maar het ook weer niet overdrijven. Dus ik zal het nog wel ff overdenken:)
 
Ik denk dat in jouw geval 500 van elk voldoende zou moeten zijn. Toen we 10 jaar geleden hoorden dat er iemand 1 gram per week totaal aan AAS nam schrokken we al aardig, tegenwoordig raadt men direct meer dan een gram aan ALS BEGINNERSKUUR! Ik heb ooit eens een artikel gelezen in de musclemag, daarin stond als je van 1 gram niet kan groeien dan moet je er gewoon mee kappen want dan doe je beter iets anders (ik deel deze mening niet maar voor een beginner zeker en vast wel!). Bovndien, toen er 5j geleden nog geen UG spulletjes voorhanden waren in Belgie hadden we enkel Boldebal als merknaam van Boldenone, dus kloten met 50mg/ml. De meeste gevorderden zetten daar dan 300 a 400mg/w van. Ik vind de redenering tegenwoordig van boldenone zo hoog te doseren bij beginners erg vreemd. Dus maak niet de fout te hoog te doseren in je eerste kuur; zijn de resultaten matig (wat me zou verwonderen als kuurmaagd) dan zet je volgende keer gewoon van elk 750mg. Succes!
 
Mijn idee was dus idd dus test 500 en bold ook op 500.

trenbolone en deca zijn libido killers. Als er iets met mijn libido aan de hand is krijg ik dus wel problemen thuis;)
Aangezien ik na stevig zuipen al libido troubles heb werkt dat dus niet zo denk ik.

HCG ernaast gebruiken?
Blijft je huishoudelijke zaakje nog een beetje in orde.

Correct me if Im wrong. :o
 
19nor libido problemen kan je oplossen door prolactine niveau op het juiste niveau te klrijgen/te houden
 
19nor libido problemen kan je oplossen door prolactine niveau op het juiste niveau te klrijgen/te houden

Vitamine B6? Lycopeen? Vraag me af of dat echt werkt, heb jij ervaring?
 
19nor libido problemen kan je oplossen door prolactine niveau op het juiste niveau te klrijgen/te houden

Ja ben ik ook benieuwd naar hoe je dat kan flikken, voel me op mn 28e toch wat te jong om aan de blauwe wonderpil te gaan. Vooral als het om lichte probs gaat (zijn overigens al weg maar liever later niet weer als een ezel tegen dezelfde steen botsen)
 
Veel leden maken zich zorgen om libido problemen vanwege de 19-nor varianten. Volgens mij als je aan de volgende regels houdt je geen problemen kan krijgen!!!

- Test hoger dan de 19-nor
- Test 2 weken langer laten doorlopen dan de 19-nor
- Een goede nakuur


Ben benieuwd of iemand hierna ook nog last heeft gehad van zijn axis?

Of moet ik hier een nieuw topic over openen?
 
Laatst bewerkt:
Reeds een nieuwe topic over geopend!!!
 
Hmm ik wil juist niks hoeven slikken voor mijn libido;)

Denk dat ik gewoon beiden op 500 zal zetten. Is mijn 1e keer dus normaal gesproken moet ik daar dan toch al aardig op kunnen reageren.
Dus zal beiden op 12 weken zetten.

Ik wilde dus eigenlijk om de 3,5 dag injectie zetten. Dus 2 per week.
Dus 1x 250 mg test E + bold en nog een keer idem.
 
Back
Naar boven