Fitness Seller

Boldenone (bijwerkingen) bij hogere dosis?

• Topic Starter Topic Starter
Cutten doe ik nu voornamelijk door niet te cheaten, no alcohol, en cardio.
Dat zal ik dus ook tijdens de kuur blijven doen. Ik kan altijd eten. Of ik nu bold zou gebruiken of niet. Maar ik eet gewoon 6-7 keer per dag, zit op mijn werk, dus veel tijd om toe te geven aan vreetbuien is er ook niet.

beetje respect is wel op zijn plaats ouwe lijkt mij.
in de vergelijking pak ik je met elke pose dik...dus laat dat dennisje maar achterwege.:D
ben trouwens benieuwd wie die expert is. moet wel flinke vent zijn. clown?

Kop kleiner, 50 kg lichter, dus Dennisje is wel terecht;)
Hehe jij pakt mij in elke pose? Hmm moet je maar weer eens mee gaan trainen, want zo te horen heb je flinke gains gemaakt dan:D

Clown? Ja die is wel expert;) Maar ik bedoelde het meer fictief kerel.

Hehe jij pakt mij in elke pose? Hmm moet je maar weer eens mee gaan trainen, want zo te horen heb je flinke gains gemaakt dan:D

flinke gains met mijn bek ja :P

maar goed...zal me benieuwen hoe je kuur gaat verlopen
7 jan. is trouwens wel ver weg zeg...tegen die tijd moet bij mij de machine ook weer in volle gang zijn

waar ga je trouwens heen als novio sluit, is toch vanaf komend nieuwjaar?

flinke gains met mijn bek ja :P

maar goed...zal me benieuwen hoe je kuur gaat verlopen
7 jan. is trouwens wel ver weg zeg...tegen die tijd moet bij mij de machine ook weer in volle gang zijn

waar ga je trouwens heen als novio sluit, is toch vanaf komend nieuwjaar?

Volgens mij duurt het iets langer. Zal Atlas worden dan. Is de enige goede sportschool die dan overblijft.
Heb ff aan gedacht om hier in Breda (bij werk) te trainen, maar ben maar 4 dagen hier (Maandag t/m donderdag).
Dus atlas here i come. Alleen weet niet gelijk vanaf januari. Zie ik dan wel.
7 januari is minder als 3 maanden. Moet er nu flink wat spek afhalen. Wil wel zien wat as doet op mijn lichaam, en met spekkie wat er nu op zit is het lastig:D

Dat gaat me toch een beer worden joh! Straks op 150 kilo, wat droger:D

ik zat er ook al aan tedenken ... :D

drostenalone enanthate mmmm! would be very nice indeed!

rrrrrrrrr!

Nou veel succes Richard! :D

Groeten,

Toeschouwer

hmmm...heb je trouwens wel eens aan masteron Enanthate gedacht?...vind masteron zelf super spul...bijna geen bijwerkingen en geven mij naast kracht ook kwaliteit gains...ik had in de wandelgangen gehoord dat GG dit binnenkort gaat produceren:D

Dat zou wel wat zijn.:D

hmmm...heb je trouwens wel eens aan masteron Enanthate gedacht?...vind masteron zelf super spul...bijna geen bijwerkingen en geven mij naast kracht ook kwaliteit gains...ik had in de wandelgangen gehoord dat GG dit binnenkort gaat produceren:D

laten ze dan opschieten ik ga ook weer beginnen binnenkort

ik heb net mijn examenweek gehad dus ik denk nu weer 24 uur per dag HARDCORE.

ontopic;

ga er allemaal even voor zitten want hier komt de oprechte mening van Lo;

Normaliter ben ik helemaal geen fan van hoge doseringen, ik ben van mening dat je altijd nog hoog kan doseren naarmate je vaker gaat kuren (en niemand houdt het bij 1 kuurtje...)

je gaat als eerste kuurtje toch wel als een speer, ik heb zelden iemand gezien die met lage doseringen als eerste kuurtje ontevreden was.

MAAR

nu houd ik de eq-logs en topics al een hele tijd in de gaten, en nu kom ik keer op keer op keer op keer tegen, dat eq gewoon een lekker goedje is, mits hoog gedoseert

met andere woorden; trek leren uit degenen die voor je zijn geweeest, en doseer minimaal op 600mg.

daar komt nog eens bij dat Big Cat ook sprak over "gangbare dosissen van 600-800mg".

als je met eq gaat kuren, doseer dan op 600-800mg, en niet lager.

gegroet

Terug
Naar boven