XXL Nutrition

Boldenone (bijwerkingen) bij hogere dosis? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

en ouwe? ga je zelf zetten of kom je om de zoveel dagen langs met je broek op de knieen :P
 
en ouwe? ga je zelf zetten of kom je om de zoveel dagen langs met je broek op de knieen :P

Hmm als je maar niet weer overal aan begint te sabbelen:D
Zie wel hoe ik dat doe. Tante van het vrouwtje woont om de hoek en is verpleegster;)
 
mijn vrouwtje is bijna basis-arts dus das beter hahahaha :)
je bent altijd welkom hoor, mag je dat studenten-penthouse eens van binnen aanschouwen. wilde je toch al zo lang
 
mijn vrouwtje is bijna basis-arts dus das beter hahahaha :)
je bent altijd welkom hoor, mag je dat studenten-penthouse eens van binnen aanschouwen. wilde je toch al zo lang

Als je vrouwtje maar niet jaloers word op die mooie ronde witten billen van mij en dan wraak gaat nemen:D

Als ik kom moeyt je die sm schommel wel aan de kant hangen want dat vind ik zo'n raar gezicht;)
 
Denk dat ik gewoon beiden op 500 zal zetten. Is mijn 1e keer dus normaal gesproken moet ik daar dan toch al aardig op kunnen reageren.
Dus zal beiden op 12 weken zetten.

Zou persoonlijk de Bold iets eerder stoppen. Bold heeft een langere halfwaarde tijd dan Test-E
 
Ik zou de bold er niet bijdoen als eerste -x-, resultaten vallen vaak tegen als je het afzet tegen bv de gaisn met deca, trenbolone etc.

Ik heb die kuur net achter de rug, en hij is idd "gebruikersvriendelijk" wat sides betreft, maar dat merk je ook weer aan de gains!!!!

Aangezien je 140 kilo + bent zou ik het houden op 750 test only :D
Weet je direct hoe je reageert op 1 stof. Waarom direct stacken?
test only icm met een aangepast dieet zal je ook schone gains opleveren.
Je bent nog roidmaagd, zonde om er direct van alles in te proppen, en daar komt nog eens bij dat 80% van dit board de UITwerking van Bold vind tegenvallen als je de posts hier leest.

Je redenatie van "ik ben geen 18 meer", dus wil de bold erbij doen zegt mij nix en slaat IMO kant nog wal. Volgens Big Cat is dacht ik is er bij een dosering van > 600 mg bold per week wederom een omzetting naar Testosteron. Beetje dubbelop dus :)

Je wilt het goed doen maar niet TE gek? Pak dan "gewoon" 750 test per week. Goeie gains, een heftig libido en coïtusleven, en een goeie basis om de volgende kuur op te stellen!

Jij gelukkig en je vrouw gelukkig, wat wil je nog meer?

Snel je tweede kuur hahahaha

:p
 
Haha, maar veel ''experts'' adviseren weer juist om wel iets erbij te pakken. 1+1 = 3;)

Echter wil ik gewoon geen deca. Denk dat dit bij mij niet werkt.
Als mijn gedachte nu al zo is, word het ook niks.
En om met 750 mg per week test te pakken als 1e vind ik ook weer wat.

Heb nog 2,5 maand om erover te denken dus zal ik ook zeker doen:)
7 januari zal normaal gesproken alles beginnen;)
 
Haha, maar veel ''experts'' adviseren weer juist om wel iets erbij te pakken. 1+1 = 3;)

Echter wil ik gewoon geen deca. Denk dat dit bij mij niet werkt.
Als mijn gedachte nu al zo is, word het ook niks.
En om met 750 mg per week test te pakken als 1e vind ik ook weer wat.

Heb nog 2,5 maand om erover te denken dus zal ik ook zeker doen:)
7 januari zal normaal gesproken alles beginnen;)

Nee direct 1 gram in je kont en een stack met 2 middelen waarbij je dus NOOIt zult weten of je nou op de BOLD reageerd :thumbs:

:rolleyes: :rolleyes:
 
Nee direct 1 gram in je kont en een stack met 2 middelen waarbij je dus NOOIt zult weten of je nou op de BOLD reageerd :thumbs:

:rolleyes: :rolleyes:

Maar dat weet je in een 2e kuur ook niet.
Noem maar een voorbeeld.
Kuur 1 test e 500
6 kg gain als eindresultaat

Kuur 2 test e 500
plus bold 500
6 kg gain als eindresultaat

Weet je nog niet wat de bold heeft gedaan imo.
Laat ik het anders zeggen, het is dan nog steeds niet meetbaar.
 
hmmm...heb je trouwens wel eens aan masteron Enanthate gedacht?...vind masteron zelf super spul...bijna geen bijwerkingen en geven mij naast kracht ook kwaliteit gains...ik had in de wandelgangen gehoord dat GG dit binnenkort gaat produceren:D
 
:rolleyes:
Nee direct 1 gram in je kont en een stack met 2 middelen waarbij je dus NOOIt zult weten of je nou op de BOLD reageerd :thumbs:

:rolleyes: :rolleyes:

zucht....weer dat eeuwige argument....je weet toch ook nie hoe je reageert op tren-only/deca-only/primo-only enznez je gaat toch nie elk middel proberen in een only-kuur om te kijken hoe je ergens op gaat;) ben je nogal lang bezig lijkt me.
stacken is gewoon beter.

verder moet kleine richje zelf maar kijken wat ie wil, wordt een beetje moe van zijn getwijfel. als ie nou eens zou luisteren naar de expert:D
 
hmmm...heb je trouwens wel eens aan masteron Enanthate gedacht?...vind masteron zelf super spul...bijna geen bijwerkingen en geven mij naast kracht ook kwaliteit gains...ik had in de wandelgangen gehoord dat GG dit binnenkort gaat produceren:D

hmmmm mast is geil;)
 
:rolleyes:

zucht....weer dat eeuwige argument....je weet toch ook nie hoe je reageert op trenbolone-only/deca-only/primo-only enznez je gaat toch nie elk middel proberen in een only-kuur om te kijken hoe je ergens op gaat;) ben je nogal lang bezig lijkt me.
stacken is gewoon beter.

verder moet kleine richje zelf maar kijken wat ie wil, wordt een beetje moe van zijn getwijfel. als ie nou eens zou luisteren naar de expert:D

Klopt, daar heb je gelijk in.

Ik wil er alleen mee zeggen dat hij eens niet zo moet zeuren over 500 mg-500mg test -bold of dit of dat of bla bla bla

Direct 750 ziet hij niet zitten, volgens mij minder dan 1 gram, maar goed :rolleyes:

Lees, knal, vreet en groei. En als het even kan verstandig!
 
Direct 750 ziet hij niet zitten, volgens mij minder dan 1 gram, maar goed :rolleyes:

Lees, knal, vreet en groei. En als het even kan verstandig!

mee eens. een gram is niet mis als eerste keer. maar hij is ook best een grote kerel
 
:rolleyes:

zucht....weer dat eeuwige argument....je weet toch ook nie hoe je reageert op trenbolone-only/deca-only/primo-only enznez je gaat toch nie elk middel proberen in een only-kuur om te kijken hoe je ergens op gaat;) ben je nogal lang bezig lijkt me.
stacken is gewoon beter.

verder moet kleine richje zelf maar kijken wat ie wil, wordt een beetje moe van zijn getwijfel. als ie nou eens zou luisteren naar de expert:D

Mag jij mij die expert aanwijzen:D
130 kg bij 4% zonder gezondheidsproblemen is imo redelijk expert. Dat red je niet Dennisje;)

@Die Lange: Zeuren? Valt volgens mij wel mee. Ik stel een vraag die betrekking heeft over een aanstaand kuurtje. Ik zeur er verder niet over. Het valt mij gewoon op dat veel mensen adviseren om 750 te pakken i.p.v. 500 bij bold.

@Klaas: Masteron zegt mij nog niet zo veel. Zal mij daar deze week een beetje in verdiepen:D
 
Mischien heb ik je posts niet helemaal gevolgd maar ik neem aan dat het een cutkuurtje word?
In ieder geval je hoef geen massa meer te kweken en mischien een paar procentjes droger worden?
 
Mag jij mij die expert aanwijzen:D
130 kg bij 4% zonder gezondheidsproblemen is imo redelijk expert. Dat red je niet Dennisje;)

@Die Lange: Zeuren? Valt volgens mij wel mee. Ik stel een vraag die betrekking heeft over een aanstaand kuurtje. Ik zeur er verder niet over. Het valt mij gewoon op dat veel mensen adviseren om 750 te pakken i.p.v. 500 bij bold.

@Klaas: Masteron zegt mij nog niet zo veel. Zal mij daar deze week een beetje in verdiepen:D

Lieve Richard, met zeuren bedoel ik in dit geval dat je al zolang als ik je zie posten hier de naturel bent van 144 kilo met de wens ooits iets te gaan willen doen. Tig topics heb je geopend en weet ik hoeveel discussies en adviezen over "je eventuele kuur", dat weet je zelf ook wel.

Zeuren is in dit geval: CONTINU TERUGKOMEN OP IETS DAT JE KENNELIJK NIET DUIDELIJK GENOEG IS?

Nu liggen er nog geen perpernoten in de winkel, de sint is nog niet in het land of jij hebt het over 7 januari 2007 ??? en opent nu weer een topic over het verschil tussen 750 of 500, en dat terwijl als je logisch nadenkt en goed gelezen hebt hier dit PERSOONSGEBONDEN is, en je het dus moet proberen om het te weten! Het lijkt alsof je te weinig adviezen gekregen hebt? Is het niet duidelijk voor je? Ik snap ook wel dat je het goed wilt doen en veel research doet, nu is het IMO dan ook tijd om gewoon eens te beginnen zonder "te zeuren".

Of wordt jouw volgende topic: is 7-1-2007 een mooie dag om te beginnen? :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Lieve Richard, met zeuren bedoel ik in dit geval dat je al zolang als ik je zie posten hier de naturel bent van 144 kilo met de wens ooits iets te gaan willen doen. Tig topics heb je geopend en weet ik hoeveel discussies en adviezen over "je eventuele kuur", dat weet je zelf ook wel.

Zeuren is in dit geval: CONTINU TERUGKOMEN OP IETS DAT JE KENNELIJK NIET DUIDELIJK GENOEG IS?

Nu liggen er nog geen perpernoten in de winkel, de sint is nog niet in het land of jij hebt het over 7 januari en opent nu weer een topic over het verschil tussen 750 of 500, en dat terwijl als je logisch nadenkt en goed gelezen hebt hier dit PERSOONSGEBONDEN is, en je het dus moet proberen om het te weten! Het lijkt alsof je te weinig adviezen gekregen hebt? Is het niet duidelijk voor je? Ik snap ook wel dat je het goed wilt doen en veel research doet, nu is het IMO dan ook tijd om gewoon eens te beginnen zonder "te zeuren".

Of wordt jouw volgende topic: is 7-1-2007 een mooie dag om te beginnen? :roflol:

Zal toch wel?:D

Haha, kerel ik houd gewoon discussies op gang hier. En breng af en toe weer eens iets op gang.

Die wens gaat gauw genoeg vervuld worden.
Kon steeds niet door verschillende oorzaken (blessures, kindje enz enz).
Momenteel niet geblesseerd.
Kindje is onderweg dus hoef me daarom niet meer in te houden. Dus kan nu met gerust hart starten;)

@Infinity:
Ik ben nu wat aan het cutten zodat ik wat lager uitkom voor mijn kuur, en dan wil ik zoveel mogelijk lean mass pakken.
 
Zal toch wel?:D

Haha, kerel ik houd gewoon discussies op gang hier. En breng af en toe weer eens iets op gang.

Die wens gaat gauw genoeg vervuld worden.
Kon steeds niet door verschillende oorzaken (blessures, kindje enz enz).
Momenteel niet geblesseerd.
Kindje is onderweg dus hoef me daarom niet meer in te houden. Dus kan nu met gerust hart starten;)

@Infinity:
Ik ben nu wat aan het cutten zodat ik wat lager uitkom voor mijn kuur, en dan wil ik zoveel mogelijk lean mass pakken.

Is het dan mischien wel verstandig om aan de bold te gaan met de kans op eventuele vreetbuien?
 
Mag jij mij die expert aanwijzen:D
130 kg bij 4% zonder gezondheidsproblemen is imo redelijk expert. Dat red je niet Dennisje;)


beetje respect is wel op zijn plaats ouwe lijkt mij.
in de vergelijking pak ik je met elke pose dik...dus laat dat dennisje maar achterwege.:D
ben trouwens benieuwd wie die expert is. moet wel flinke vent zijn. clown?
 
Back
Naar boven