XXL Nutrition

boldenone only???

Dilemma-dumbbelletje :roflol:

Misschien moet je de combi Boldenone-Pokon proberen? :D

FF zonder gekheid; Bold only zal geen ruk doen, zelfs met 500 MG test ernaast. je zult wat gaan zweten en wat vaak een harde derde been hebben, maar dan heb je het wel gehad :)

Wie kuurt moet de sides voor lief nemen. En haaruitval kan bij zowat elke anabool........

bold met test zou geen ruk doen?? is toch een mooie massakuur imo, spreek je uit ervaring?wat pak je er dan nog bij om wel resultaat te behalen?

Bijna alles zorgt voor versnelling van verlies van haren, als je zo graag je haar wilt behouden koop dan een pruik.

trouwens een eq only @ 1500mg p/w lijkt me best geil hahaha :)

niet lullig bedoeld maar gezien je lijf is 500mg eq ook wel wat mager maar goed;)

Later verhoogd naar 750, dus 1.250 gram roids per week.........:rolleyes:
Op deca 200 mg vliegen de vonken uit mn oksels in de gym. Iedereen reageert ergens op................of niet
Maar goed 0.0 effect, een kuur voor mietjes. Lange en bold gaan niet samen.....

Nu ga ik aan de prop en acethate :P, mede dankzij jouw advies

zal je niet tegenvallen. mg's tellen mijn inziens niet bij eq. zat 12 weken aan een gr eq met 750mg test enath. nou dat ging ****ing hard maar goed...heb je wel bijna 2 gr as in je lijf p/w (uiteraard zat er nog iets anders naast haha)

niet iedereen houdt van eq.....

die test en tren ga je lekker vinden ;)

bold met test zou geen ruk doen?? is toch een mooie massakuur imo, spreek je uit ervaring?wat pak je er dan nog bij om wel resultaat te behalen?

Uiteraard spreek ik uit ervaring :)
Ik pakte er nix bij, behalve mn chick dan een keer of 5 per dag :P

1-10 test e 500 mg
1-10 bold 500 mg, na 4-5 weken verhoogd

0.0 effect
Weinig massa, weinig krachttoename, simpelweg zooi :cool:
Op deca ga ik 15 x harder. Niet mijn shit, die bold

1. als ik moet kiezen tussen breed een kaal zijn, of haar hebben en minder breed zijn, dan hou ik liever m'n haar hoor. Uiteindelijk beredeneer ik toch vanuit de gedachtengang van een lekker k*tje van een jaar of 20, en niet vanuit de gedachtengang van een bodybuilder.

2. eq only? MINIMAAL op 750, ik zou eigenlijk voor 1250 gaan. Of nog beter, ik zou helemaal niet met eq kuren maar iets anders kiezen, of voor optie 1 gaan.

Uiteraard spreek ik uit ervaring :)
Ik pakte er nix bij, behalve mn chick dan een keer of 5 per dag :P

1-10 test e 500 mg
1-10 bold 500 mg, na 4-5 weken verhoogd

0.0 effect
Weinig massa, weinig krachttoename, simpelweg zooi :cool:
Op deca ga ik 15 x harder. Niet mijn shit, die bold

wat klote voor je

Sinds wanneer is Test een DHT dan????

Ik weet het niet, maar Test zet om naar DHT, deze 5AR enzymen die daar voor zorgendragen, zitten voornamelijk in de huid, haar, prostaat, spieren, etc...
Dus als je last hebt van haaruitval, en dit bij jou als zeer onaangenaam ervaren word (wij zijn immers ijdel als de pest), dan begrijp ik dat je liever niet met spullen als Test loopt te kloten...
Maar dan gelijk brullen van: ' Neem dan maar niets ' vind ik iets wat overdreven en kort door de bocht...

No offence verder, maar producten als Dbol, Deca, bold etc, moet imo minder problemen geven voor de TS, dus dat is dan een gepaster advies!

Klaas heeft ook een tijdje eq only gedaan en was erg tevreden.

Ik weet het niet, maar Test zet om naar DHT, deze 5AR enzymen die daar voor zorgendragen, zitten voornamelijk in de huid, haar, prostaat, spieren, etc...
Dus als je last hebt van haaruitval, en dit bij jou als zeer onaangenaam ervaren word (wij zijn immers ijdel als de pest), dan begrijp ik dat je liever niet met spullen als Test loopt te kloten...
Maar dan gelijk brullen van: ' Neem dan maar niets ' vind ik iets wat overdreven en kort door de bocht...

No offence verder, maar producten als dianabol, Deca, bold etc, moet imo minder problemen geven voor de TS, dus dat is dan een gepaster advies!

Ok ik wist dat producten als Winstrol, Masteron, Primo DHT gerelateerd zijn maar Test??? Tuurlijk is Test androgeen maar dat dit zich om zetten naar DHT wist ik niet. Weer wat geleerd...

Ok maar weet niet of de TS een vrouwtje thuis heeft zitten die af en toe er nog eens bovenop wilt kruipen? Want dan moet hij er wel rekening mee houden dat ze derde beentje kan gaan weigeren...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven