MuscleMeat

boldenone only???

wat is er mis met een kale kop :dunno:

-rodge

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vrij weinig "Rodge" :roflol:

Ok ik wist dat producten als Winstrol, Masteron, Primo DHT gerelateerd zijn maar Test??? Tuurlijk is Test androgeen maar dat dit zich om zetten naar DHT wist ik niet. Weer wat geleerd...

Ok maar weet niet of de TS een vrouwtje thuis heeft zitten die af en toe er nog eens bovenop wilt kruipen? Want dan moet hij er wel rekening mee houden dat ze derde beentje kan gaan weigeren...

Een teveel aan test kan zich omzetten naar DHT idd.

Een teveel aan test kan zich omzetten naar DHT idd.

Fout!

Testosteron zet altijd om in Dihydrotestosteron.
Zou wel vreemd zijn, dat de 5AR enzymen de ene keer wel Testosteron omzetten in DHT, en de andere keer niet..
Ook je lichaams eigen Test-productie zet gedeeltelijk om naar DHT.

Weliswaar heeft Test niet een enorme AR binding, welke een Primo, Mast, Tren etc meer hebben, toch is Testosteron nog steeds erg Androgeen!
Haar, huid, prostaat en andere DHT gerelateerde klachten, komen nog steeds vaak bij Testosteron vandaan, dat is geen toeval.

Ok ik wist dat producten als Winstrol, Masteron, Primo DHT gerelateerd zijn maar Test??? Tuurlijk is Test androgeen maar dat dit zich om zetten naar DHT wist ik niet. Weer wat geleerd...

Ok maar weet niet of de TS een vrouwtje thuis heeft zitten die af en toe er nog eens bovenop wilt kruipen? Want dan moet hij er wel rekening mee houden dat ze derde beentje kan gaan weigeren...

Ja, Winny, Mast, Primo zijn enorm Androgeen, bijna volledig DHT derivaten, en geen of weinig estrogeen.
Test zet zich om in DHT (dihydrotestosteron, Deca zet zich om in DHN (dihydroNandrolon) welke zich ook heel goed hecht aan de androgeen-receptor, maar waar je niet de vervelende bijwerkingen van zult ondervinden, welke je wel met DHT producten kan krijgen.

Maar anderzijds heeft Deca weer bijwerkingen als een Deca-d*ck.. Dus ja, het is kiezen wat het beste in jouw straatje past idd..

Als je kijkt naar de androgeniteit t.o.v. de anabolische eigenschappen zit test precies in het midden als we de Q-waarde's erbij pakken...........

Even androgeen als anabool dus ;)

Als je kijkt naar de androgeniteit t.o.v. de anabolische eigenschappen zit test precies in het midden als we de Q-waarde's erbij pakken...........

Even androgeen als anabool dus ;)

Precies, dat maakt Test dus ook een goede roid voor spiermassa!

Next stage.............MILFS :D?

ik heb anders goede resultaten gehaal mett overdrive only, en ook een keer primo en boldone samen ging ook heel goed, ik zou 400 tot 600 mg boldone doen per week en dan kijken, je zal geen 10 kilo aankomen maar weet zeker dat je verschil ziet als je klaar bent...ik blefe zelf ook op het zelfde gewicht maar werd ronder en droger...en kreeg een lekkere pomp met trainen....

goede resultaten ja??? nou die haal ik ook wel met een pot swole en vendetta samen, extra pomp en beetje droger en ronder

daar kuur je niet voor !!! :rolleyes:

doe het goed, of doe het niet

een beetje droger??? dat staat er niet, maar goed ik was tevreden over het resultaat daar gaat het toch om... aangezien ik al 115 kilo ben, is dat het enige wat ik nodig heb mhuwaaaaaaaaaaaaaaa

Ja, Winny, Mast, Primo zijn enorm Androgeen, bijna volledig DHT derivaten, en geen of weinig estrogeen.
Test zet zich om in DHT (dihydrotestosteron, Deca zet zich om in DHN (dihydroNandrolon) welke zich ook heel goed hecht aan de androgeen-receptor, maar waar je niet de vervelende bijwerkingen van zult ondervinden, welke je wel met DHT producten kan krijgen.

Maar anderzijds heeft Deca weer bijwerkingen als een Deca-d*ck.. Dus ja, het is kiezen wat het beste in jouw straatje past idd..

Karma heb je gehad ouwe:D

een beetje droger??? dat staat er niet, maar goed ik was tevreden over het resultaat daar gaat het toch om... aangezien ik al 115 kilo ben, is dat het enige wat ik nodig heb mhuwaaaaaaaaaaaaaaa

Hoevaak heb jij nou tijdens je kuren last dat je pik niet meer omhoog wilt?

nog nooit last van gehad! dat is de enige vriend die me nog nooit in de steek heeft gelaten

ik heb met tren heel even last gehad maar dat was toen ik klaar was met alles maar dat was zo verholpen met clomid, ik heb nog nooit tijdens een kuur last gehad

• Topic Starter Topic Starter
Kan iemand me dan helpen met een kuur samen te stellen waarbij de risico om haaruitval te krijgen zo klein mogelijk is? ??? Ik hoef niet 10 kilo aan te komen een kilo of 4 is meer dan genoeg.. hoeft dus niet een zwaar kuurtje te zijn.

Terug
Naar boven