Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok ik wist dat producten als Winstrol, Masteron, Primo DHT gerelateerd zijn maar TestTuurlijk is Test androgeen maar dat dit zich om zetten naar DHT wist ik niet. Weer wat geleerd...
Ok maar weet niet of de TS een vrouwtje thuis heeft zitten die af en toe er nog eens bovenop wilt kruipen? Want dan moet hij er wel rekening mee houden dat ze derde beentje kan gaan weigeren...
Een teveel aan test kan zich omzetten naar DHT idd.
Ok ik wist dat producten als Winstrol, Masteron, Primo DHT gerelateerd zijn maar TestTuurlijk is Test androgeen maar dat dit zich om zetten naar DHT wist ik niet. Weer wat geleerd...
Ok maar weet niet of de TS een vrouwtje thuis heeft zitten die af en toe er nog eens bovenop wilt kruipen? Want dan moet hij er wel rekening mee houden dat ze derde beentje kan gaan weigeren...
Als je kijkt naar de androgeniteit t.o.v. de anabolische eigenschappen zit test precies in het midden als we de Q-waarde's erbij pakken...........
Even androgeen als anabool dus![]()
ik heb anders goede resultaten gehaal mett overdrive only, en ook een keer primo en boldone samen ging ook heel goed, ik zou 400 tot 600 mg boldone doen per week en dan kijken, je zal geen 10 kilo aankomen maar weet zeker dat je verschil ziet als je klaar bent...ik blefe zelf ook op het zelfde gewicht maar werd ronder en droger...en kreeg een lekkere pomp met trainen....
nou die haal ik ook wel met een pot swole en vendetta samen, extra pomp en beetje droger en ronder
Ja, Winny, Mast, Primo zijn enorm Androgeen, bijna volledig DHT derivaten, en geen of weinig estrogeen.
Test zet zich om in DHT (dihydrotestosteron, Deca zet zich om in DHN (dihydroNandrolon) welke zich ook heel goed hecht aan de androgeen-receptor, maar waar je niet de vervelende bijwerkingen van zult ondervinden, welke je wel met DHT producten kan krijgen.
Maar anderzijds heeft Deca weer bijwerkingen als een Deca-d*ck.. Dus ja, het is kiezen wat het beste in jouw straatje past idd..

een beetje drogerdat staat er niet, maar goed ik was tevreden over het resultaat daar gaat het toch om... aangezien ik al 115 kilo ben, is dat het enige wat ik nodig heb mhuwaaaaaaaaaaaaaaa
nog nooit last van gehad! dat is de enige vriend die me nog nooit in de steek heeft gelaten
ik heb met trenbolone heel even last gehad maar dat was toen ik klaar was met alles maar dat was zo verholpen met clomid, ik heb nog nooit tijdens een kuur last gehad