MuscleMeat

boldenone only???

Kan iemand me dan helpen met een kuur samen te stellen waarbij de risico om haaruitval te krijgen zo klein mogelijk is? ??? Ik hoef niet 10 kilo aan te komen een kilo of 4 is meer dan genoeg.. hoeft dus niet een zwaar kuurtje te zijn.

Open anders even een nieuw topic hiervoor.
Je mist trouwens een b in je nichname... Dumbbelletje..

Open anders even een nieuw topic hiervoor.
Je mist trouwens een b in je nichname... Dumbbelletje..

Oh shit, was niet helemaal wakker toen ik dit heb gepost, aangezien het Dumbbelletje zijn topic al was.. :o

Ja, Boldo only kan je proberen, waarschijnlijk heb je dan niet eens finasteride nodig.. Probeer het anders zou ik zeggen!

dumbbelletje, volgens mij wil je alleen maar kuren om gekuurd te hebben.

jha ik gedaan iets van 1600mg pw...resultaat bloedneus 24/7, extreem veel honger..geen aanrader..wel veel enge aders..

• Topic Starter Topic Starter
als je dianabol gebruikt i.c.m finasteride, kan je dan ook haaruitval krijgen?

Indd Dennis, nu niet hopeloos worden, pak dan de pijnlijke kortwerkende ace;)

Ja of phenyl prop.. weet ik veel, mierenneuker!!! :D ;)

is er niet...heb wel eens op us board gelezen over eq suspensie...ff navraag gedaan.....kwam van canadees ug lab...onbereikbaar voor mij dus:(

ben het bij verschillende chinese powder sources tegen gekomen dus het moet ook voor de UGL hier te regelen zijn. en dan natuurlijk ook gelijk NPP :D

-rodge

rodge: ik ben toch een nette jonge...waar moet ik die chinese powder sources vandaan halen dan?

• Topic Starter Topic Starter
leuke discussies allemaal.. maar niemand die me kan helpen met een kuurtje :(

zelf nadenken ouwe ipv de hand van iemand te willen pakken.

leiden ipv volgzaam zijn!

bold prop, is moeilijk te maken crasht vaak en is helemaal niet gemaakt voor korte esther schijnen veel last te hebben van koorts en pijn.

precies...eq met korte ester schijnt geen pretje te zijn

Terug
Naar boven