MuscleMeat

boost??

rigs

Novice
Waardering
0
Hallo, ik en mijn maatje trainen nu 5 jaar en zitten een beetje aan ons plafond, de laatste 2 jaar hebben we meer aandacht gegeven aan voeding en prohormonen, dit laatste was heeft ons niet echt geholpen al kregen we van DHEA in de eerste week nog wel een boost, nu willen we een kuur gaan doen van 6 weken en dan een combinatie van sustanon en deca en nolvadex ,met deze combi denken we dat we weer een beetje een boost krijgen op voouitgang, maar onze vraag is , is dit niet te gek of moeten we eerst aan wat lichters beginnen enz enz.

groetjes,
Rigs,

Als je een kuur wil gaan doen van zes weken moet je werken met korte esters, deca is daar dus al niet bij.Als je met deca en sus wil gaan werken zou ik het volgende doen.

Week 1 - 2 : 400mg deca/ week
week 1 - 2 : 500mg sus/ week
week 3 - 8 : 200mg deca/ week
week 3 - 8 : 250mg sus/ week (of om de 5 dagen)

en natuurlijk een nakuur met clomid en nolva

Wat zijn je stats?

Laatst bewerkt:
Precies eerst korte esters( al moet je dat helemaal zelf weten)
Deca is er meteen eentje die de langste half-life heeft 15 dagen
Sustanon ongeveer half-life van 15 tot 18 dagen.
Misschien beter om eerst een licht kuurtje te doen van test propionate met halfwaarde tijden van een dag of 3
Gecombineerd met winstrol wat een half-life heeft van ongeveer een dag,
dus als je lichaam er niet tegen kan, betekend dat het dus ook eerder uit je lichaam is verdwenen.
Als je meteen met sustanon en deca's gaat proberen en je kan er niet tegen heb je dus een probleem.
En voor alles wat je erin spuit geld: knappe vent die het er weer uit krijgt!

Maar succes met je keuze

denk nie dat als je tegen je natuurlijke plafond zit en je gaat dan een keer kuren dat je daarnaar weer lekker natural verder kan groeien :rolleyes:

post anders eerst eens een keer jullie voedingsschemazodat daar mischien ook nog wat aan gesleuteld kan worden.

B.T.W is het wel net zo leuk als je je even voorstelt ;)

waarom meteen kuren met sust en deca. met primo en stromba zijn goede resultaten te behalen zeker voor beginners. zou "zwaardere"middelen laten staan voor evt latere acties.evt idee:
week 1 600 mg primo, 50 mg strombaject eod
week 2 400 " " idem
tot week 6 en dan week 8-9 beginnen met nakuur

ok. maar je bent t met me eens dat voor een eerste kuur deca en sust te heftig zijn?

voor een kuur is 250 mg sust en 200 mg deca echt niet heavy ofzo hoor, is wel een goede kuur

het is in ieder geval een goede kuur waar je massa mee gaat pakken
maar ik zou persoonlijk voor de boldenone gaan en deca bewaren voor een volgende kuur

Terug
Naar boven