- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ga eraan werken! Dankjeee.
of gewoon minder oefeningen voor borst maar vaker trainen. dus 3x verspreid en dan 2 oef. per keerJe eet als een meisje van 6 jaar, en je training slaat nergens op.
Borst doe je 2x per week, daar is niks mis mee, maar 5 oefeningen van 4 sets per keer is 40 sets.
Breng dat terug naar 2 oefeningen, 2x per week.
En lees eens in over upperbody/lowerbody split.
Ik heb berekend via dit forum dat mijn basisbehoefte op 1920 kcal zit. Hierbij doe ik 20 procent om aan te komen. Dit is 2304 kcal. Toen ben ik even flink gaan rekenen.Inderdaad .
Jouw onderhoud zal zeker op 2500 kcal per dag liggen, anders ga je met 2100 kcal echt cutten.
maar moet je bij die x 1.55 ook nog eens 20 procent er boven op doen? Dat van de activiteitsfactor wist ik niet. Dankje!Je moet je basisbehoefte in mijn ogen nog even x een activiteitsfactor doen,
1.2 weinig of geen training
1.375 lichte training 1-3 dagen per week
1.55 gemiddelde training 3-5 dagen per week
1.75 zware training 6-7 dagen per week
1.9 zware dagelijkse training of zwaar lichamelijk werk
Dan zou je dus uitkomen op een onderhoud van ongeveer 1920x1.55= 2976
En daar dan nog die 20 bij optellen, met 2300 calorieen eet jij sowieso onder je onderhoud
maar moet je bij die x 1.55 ook nog eens 20 procent er boven op doen? Dat van de activiteitsfactor wist ik niet. Dankje! En hoe zou ik volgens jullie nog aan meer kcal kunnen komen?

Even ter verbetering:Ja, dan ga je boven je onderhoud zitten. Ik weet niet precies hoeveel eiwitten en vetten je al hebt? Maar koolhydraten zijn altijd een goede aanvullen. Een maaltijd met rijst of pasta zou dus prima kunnen nu![]()
Ah top tips!Sowieso voor het slapengaan nog iets van een bak kwark, tonijn, caseine shake voor de langzame eiwitten. Verder kun je het beste beginnen met een stevig ontbijt, 90 gr brinta met 500 ml melk en 2 grote bananen is al goed voor 750 kcal. Verder moet je eigenlijk nog een complete maaltijd met iets van rijst en kip of iets dergelijks toevoegen om makkelijk kcals erbij te krijgen, als dit niet kan kun je ook nog 100 gr havermout met 500ml melk en wat fruit in de blender gooien, zijn ook weer makkelijk zo'n 600 kcals
Hou is op met je supersets. Dit is al de derde keer dat ik je onzin tegen kom. Zou idd ook met een UB/LB aan de slag gaan en dan bijvoorbeeld voor borst oefeningen: Dag 1: Bb bench press, incline dumbell press. Dag 2: Incline bb bench press, flat dumbell flys.
en jij mag het onzin vinden maar supersets werken prima!ik bepaal zelf wel wat ik posten jij mag het onzin vinden maar supersets werken prima!