deathstar
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Aaaah, ja okNja armen is wel wat spierpijn dat ik heb, schouders is meer een zeker vermoeidheid. Vb; Als ik me doushe achteraf en ik wil shampoo op m'n rug doen is dat zeer vermoeiend om met m'n armen daar te raken xD
Maar ik doe niks verkeerd hoor alles zit goedwas alleen wat bezorgd of ik m'n borst verkeerd aanpakte / niet hard genoeg. Over de rest hoeven jullie je geen zorgen te maken.
En ' ik zou aanraden om die toch eens wat te trainen' wat bedoel je daarmee
EDIT: natuurlijk voel ik m'n schouders niet tijdens een borst training xD Maar dan tijdens schouder training. Mss raakte je daar in de war ;p
Maar armen zijn meer vermoeid dan borst in borst training dat wel, en dat is wat me stoort.

Maar als je meer je armen voelt, had ik ook een tijdje, maar ik trainde mijn armen nooit (dat is voor beachboys blabla
). Op een gegeven moment toch maar mee begonnen en dat merk je wel. Maar goed, waarschijnlijk ben ik de enige idioot die zijn armen niet echt trainde. Wat voor mij dus heel erg hielp is dus om gewoon 5x5 te doen, maar daarna nog met ongeveer de helft van dat gewicht zo explosief mogelijk te stoten tot ik niet meer kon. Dat doet je armen ook goed