Alle bewegingen en spiergroepen hoogfrequent trainen (minimaal 3x per week) met relatief laag volume.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alle bewegingen en spiergroepen hoogfrequent trainen (minimaal 3x per week) met relatief laag volume.
Yup, zelfde idee..Wat jij beschrijft over side delts op de schuine bank... dat kun je ook staand doen met de kabels. Je stelt hem dan zo in dat het handvat van de kabel ter hoogte van je heup bovenbeen zit.
Dan achterlangs pakken en een kleine zijwaarts stap doen.
Dat is natuurlijk wel te creëeren met een aantal oefeningen. Bijvoorbeeld door de cable bij cable side raises op ongeveer heuphoogte te zetten en je arm voor je lichaam langs te bewegen. Dan rek je je delt echt wel.en deels in het ontbreken van een "loaded-stretch" in de traditionele oefeningen.
. Leuk trouwens: Jeff Nippard. Goeie content op zijn Youtube kanaal.Check naast Jeff Nippard ook Mike Israetel (Renaissance Periodization) als je die nog niet kent. Zelfde principes, maar nog véél meer leerzame content.Bedankt voor de vele tips. Leuk trouwens: Jeff Nippard. Goeie content op zijn Youtube kanaal.
@harpep: voor je uitgebreide reply! Ik waardeer het...
hahaha, Mike Israetel, die is - naast goed - erg vermakelijk ook. Die krachttermen van 'em. Moet daar altijd wel om lachen. Zeker goeie content. Wel iets langdradiger en saaier omdat hij vaak alleen maar praat. maar volgens mij is hij nu meer af aan het kijken van anderen en wordt het wat meer op locatie. Dan is het wat interessanter voor het oog en blijf je makkelijker geboeid...Check naast Jeff Nippard ook Mike Israetel (Renaissance Periodization) als je die nog niet kent. Zelfde principes, maar nog véél meer leerzame content.
als je je verveelt wel leuk om soms te kijken ja, beter dan schreeuwlelijk Coach Greghahaha, Mike Israetel, die is - naast goed - erg vermakelijk ook. Die krachttermen van 'em. Moet daar altijd wel om lachen. Zeker goeie content. Wel iets langdradiger en saaier omdat hij vaak alleen maar praat. maar volgens mij is hij nu meer af aan het kijken van anderen en wordt het wat meer op locatie. Dan is het wat interessanter voor het oog en blijf je makkelijker geboeid...
Ik ben erg geninteresseerd in filmpjes met expert-tips over oefeningen momenteel...
Bloed vervelend ja. Is ook niet eens zijn echte stem. Echt een kwelling om aan te horen.
ben zelf 56, maar idd pijn bij het trainen is mij vreemd, wel wat gezonde spierpijn bij een oefening die anders is maar niet meer dan dat, verstandig opbouwen en trainen hoe jou lichaam dat prettig vind, ook al duurt dat wat langer dan op internet te vinden isVreemd, ik ben 54 maar heb bijna nooit pijn, zelfs niet toen ik 30 was![]()
Hi allemaal,
It's all in the title: het lukt me niet om spierpijn te krijgen in de middelste deltoideus. In al mijn andere spieren wel. De oefeningen die ik geprobeerd heb zijn dummbell lateral raises, cable laterals raises, cheat lateral raises. Upright rows doe ik nooit. Die voelen niet goed in mijn schouders.
Ik heb mijn spierpijn gevonden voor de delts. Hij bleek te zitten in cable tri-sets : front, side en rear delt raises. Alle koppen goed beurs. Die houd ik erin. Ook al heb ik er volgende keer wss. geen spierpijn meer van.Probeer eens de side raises eens isometrische of met een complex oefening.