AndroidHealthClinic

Borst Oefening?

spijtig om te horen want ik ben van mezelf een regelrechte ecto, veel moeite om massa te vormen. Maar in ieder geval weer een sportschoolfabel uit de wereld geholpen voor mij.

Ben zelf ook ecto, kom van de 69kg ;) Veel eten, hard trainen, voldoende rusten en je komt er vanzelf! Duurt even, maar dan heb je ook wat.

undefined

---------- Toegevoegd om 00:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:20 ----------

kom zelf vd 58 kg 3 jaar terug dus moet zeggen dat ik wel aardig qua kilo's gewicht omhoog ben gegaan, naar 72 ongeveer. Ben helaas vd zomer 4-5 kg verloren door gebroken kaak :s Wat je zegt, kwestie van tijd. Groeie kan me niet snel genoeg gaan maar AAS is voor mij een no-go!

Belangrijk is ook om met je incline press te beginnen. Heb je meer energie, kan je meer gewicht gebruiken etc.
Mijne ziet er het volgende uit:
- incline bench press
- weighted dips
- flat dumbbell press
- incline fly's

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben nu inderdaad meer bezig met incline oefeningen en kan gewoon voelen dat mijn bovenkant echt meer getraind wordt, en voor de binnenkant doe ik nu Cross bench dumbbell pullovers, na een goede training kan ik de binnenkant ook echt goed voelen.
Misschien dat anderen hier ook wat aan hebben

Ik ben nu inderdaad meer bezig met incline oefeningen en kan gewoon voelen dat mijn bovenkant echt meer getraind wordt, en voor de binnenkant doe ik nu Cross bench dumbbell pullovers, na een goede training kan ik de binnenkant ook echt goed voelen.

Nogmaals; binnenkant borst kan je niet accentueren.

Je kan de binnenkant niet accentueren ...

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

Nogmaals; binnenkant borst kan je niet accentueren.

Je was me voor :(

Maar hoe kan het dan dat ik de binnenkant zo goed voel naderhand en de dag erna?

Maar hoe kan het dan dat ik de binnenkant zo goed voel naderhand en de dag erna?

Als ik squat, en ik ga hierbij krom op m'n tenen staan voel ik ook de dag erop m'n tenen heel goed. :)

Je drukt de spiervezels naar binnen, dit zorgt ervoor dat je het 'voelt', maar dit betekent niet dat je het accentueert.

Jammer ;) Dacht ik eindelijk een oefening gevonden te hebben ,
En zoals die spreuken dat bankdrukken met smalle greep je binnenkant traint is dus ook niet waar en push up met de vingers naar binnen gewezen?

Bedankt

Jammer ;) Dacht ik eindelijk een oefening gevonden te hebben ,
En zoals die spreuken dat bankdrukken met smalle greep je binnenkant traint is dus ook niet waar en push up met de vingers naar binnen gewezen?

Bedankt

Smalle greep is perfect voor je triceps! :)

En je bent zelf ecto zei je, heb je nog tips voor mij qua voeding of andere dingen om gespierder te worden? Ik ben namelijk zelf ook ecto

Wel irritant dat verschillende websites elkaar tegenspreken.
Als een echte beginner moeilijk om waarheid van fictie te onderscheiden.
GetXXL, ga zo door met tips geve man hehe

Wel irritant dat verschillende websites elkaar tegenspreken.
Als een echte beginner moeilijk om waarheid van fictie te onderscheiden.
GetXXL, ga zo door met tips geve man hehe

Daarom kan je ook het beste afgaan op wat er op dit forum wordt gezegd, hier zitten veel grote geesten... zoals GetXXL! :)

Ja dat blijkt maar hehe..
Merk wel dat BB'ers sws meer aan voeding, anatomie etc. aandacht besteden dan de gemiddelde sportinstructeur op een willekeurige sportschool hahaha :D

Ja dat blijkt maar hehe..
Merk wel dat BB'ers sws meer aan voeding, anatomie etc. aandacht besteden dan de gemiddelde sportinstructeur op een willekeurige sportschool hahaha :D

Omdat BB'ers tenslotte hun best moeten doen om te groeien, die sportinstructeurs vangen toch wel geld en zijn doorgaans ecto.

hoe krijg je gyno en hoe kom je er van af?

gewoon door doen, trekt wel bij:)

idd je kunt meer de nadruk leggen op verschillende hoeken van je borst om het zo maar te zeggen. Merk bij mijzelf dat mijn binnenkant/bovenkant meer aandacht nodig heeft, dus geef ik die meer aandacht de laatste tijd. Lijkt mij logisch dat als je je onderkant traint, het volume onder meer wordt waardoor je het gevoel heb alsof je een hangtiet krijgt.. Idd meer incline er in doen om de rest te verstevigen
(y)

Terug
Naar boven