Fitness Seller

Borst oefeningen

Renss

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
58kg
hallo,

wat betreft namen en oefeningen ben ik echt een ei ! maar zit dus met de vraag ik train al geruime tijd mijn borstspieren er zit alleen niet genoeg groei/vooruitgang in nu ontwikkeld de buitenkant van mijn borst wel hard

de oefeningen die ik momenteel doe zijn :

barbell bench press
barbell incline bench press
dumbbell incline bench press
en dumbbell fly

ben dus opzoek naar oefeningen om het specifiek te trainen van de binnenkant van mijn borst dus laten we het simpel houden van tepel tot tepel die ruimte.

of zal ik de bovengenoemde oefeningen nog secuurder en zwaarder uit moeten voeren.

alvast hartelijk bedankt,

ohja ben nieuw vergeef me m'n fouten =]

Ok omdat je nieuw bent zal ik de zoektocht kort voor je houden.
Binnenkant borst trainen KAN NIET!!.
het groeien van je binnenkant borst is genetisch aangelegd, dus bij iedereen anders.
Het is dus gewoon een kwestie van meer massa op je borst krijgen om je borstspieren beter te laten uitzien.
Je kunt dus niet je binnenkant borst trainen.
voor meer informatie gebruik de zoek functie over binnenkant borst zijn al tientallen topics.

• Topic Starter Topic Starter
oke, ja ben een ei wat dat betreft zal er erg in hebben bedankt voor deze post. ben ik een illusie armer maar weet wat me te doen staat =]

het groeien van je binnenkant borst is genetisch aangelegd, dus bij iedereen anders.

Serieus? Dus je borst blijft aan de binnenkant gewoon plat? Er bestaan wel geen oefeningen waarmee je specifiek de binnenkant kan trainen. Wil je dus dat het meer zichtbaar is moet je dus gewoon meer massa hebben. Je trainingsschema ziet er in ieder geval goed uit.

De ruimte er tussen en de lijn (de aanhechtingen) kun je niet zelf bepalen/trainen en is genetische bepaald.

sterker nog als ze erg gespannen zijn dan zit er zeker een diepe gleuf in of was dit cynisch bedoeld ? =P

zal wel meer gaan trainen

anyway bedankt voor reactie

Stats: 1m82 58kg

Is dit echt? :p

ja dat is echt.. excact 1.818 en 58,4 kilogram schoon aan de haak :D

Klasgenoot van mij ook rond de 1.80m en 55kilo ofzo de ecto

Tip: VRETEN !

krijg ik dan niet teveel vetvorming want ik heb namelijk naja geen dikke buik redelijk strak maar er zit nog wel een dun vetlaagje overheen..

Ligt eraan wat je allemaal naar binnen werkt he, 7op7 friet en hamburger is natuurlijk niet goed.

Maar als jij gewoon netjes meer gaat eten komt er niet zomaar een buik vol vet bij ;)

Lees ook de sticky's door over voeding/trainen/rust enz.

ik heb stiekem hier ook al een weightgainer staan maar heb er nog niet veel gebruik van gemaakt misschien dat ik dat is moet gaan doen enne die mc donalds van tegenwoordig is ook niet meer te vreten dus dat is hem zowieso niet =P

Bij pec deck fly's heb ik het idee dat ik het middenstuk meer meetrain dan de rest, maar zit gewoon in mn kop :D

ik heb stiekem hier ook al een weightgainer staan maar heb er nog niet veel gebruik van gemaakt misschien dat ik dat is moet gaan doen enne die mc donalds van tegenwoordig is ook niet meer te vreten dus dat is hem zowieso niet =P

Zeker nog niet gebruiken. Je eet gewoon veel te weinig, als je die weightgainer ga gebruiken is het gewoon weg gegooid geld. Weightgainer en whey helpen niet als je te weinig eet...

Ok omdat je nieuw bent zal ik de zoektocht kort voor je houden.

Kan WEL (het werkt alleen niet omdat het 1 lange vezel is die van oorsprong tot
aanhechting loopt) ;)

---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

hallo,

wat betreft namen en oefeningen ben ik echt een ei ! maar zit dus met de vraag ik train al geruime tijd mijn borstspieren er zit alleen niet genoeg groei/vooruitgang in nu ontwikkeld de buitenkant van mijn borst wel hard

de oefeningen die ik momenteel doe zijn :

barbell bench press
barbell incline bench press
dumbbell incline bench press
en dumbbell fly

ben dus opzoek naar oefeningen om het specifiek te trainen van de binnenkant van mijn borst dus laten we het simpel houden van tepel tot tepel die ruimte.

of zal ik de bovengenoemde oefeningen nog secuurder en zwaarder uit moeten voeren.

alvast hartelijk bedankt,

ohja ben nieuw vergeef me m'n fouten =]

Hoeveel bank je ?

Ik raad je de zoekfunktie aan. Binnenkant borst, weightgainer, voeding zijn talloze topics/sticky's over met alle informatie die je nodig hebt.

misschien moet je eens beginnen met fatsoendelijk te eten en trainen, want je zit echt op een ongezond laag gewicht nu (gewoon ondergewicht dus!).
Veel en goed eten, 6-7 maaltijden per dag, veel calorien en eiwitjes.
Daarnaast gewoon veel grote oefeningen doen zodat je op je hele body massa pakt.
Weightgainer enzo heb je nog helemaal niet nodig!!!

BMI van 17,5 en zich nog zorgen maken om zn buik!!!
Ga jij eens heel snel eten!

Terug
Naar boven