XXL Nutrition

Borst, soort gyno?

Bezoekers in dit topic

is normaal ...ligt aan de warmte. Heb ik ook. Mijn tepels kunnen dus ook ontzettend stijf worden totdat ze echt als een punt in de lucht prikken....
Heb jij dat ook?
 
puffy nippels komen door wamte? of door vet% (ben benieuwd heb dat ook)

p.s. voor diegene die denken dat ze gyneacomastie / gyno/ gyneacomastia (wat voor varianten er allemaal zijn weet ik et , moeten eens bij zoekfunctie kijken en dan de post van jaapcopier daar staat een heel lang topic met allerlei informatie over tot aan verzekeringsregeling toe...

in het kort (heb het zelf gehad), gyno kun je voelen als er een verharding achter je tepels zit en als je erop duwt dan doet het pijn. dat is gyno.. ga anders even naar huisarts.

@ iemand(weet niet wie gepost heeft) die zei dat als je niet gekuurt had dat je je nergens druk om hoefde te maken maar ik heb ook nooit gekuurd en had het toch.. normaal gaat het weg naar een paar maanden dus niet gelijk naar huisarts. het heeft ook veelal met puberteit te maken.
 
johanheeze zei:
Nee volgens mij voel ik me spier als ik ergens knijp.. want over de hele lengte voelt het hetzelfde aan..
Dat heb ik ook... echt onder me tepel voel ik een soort kabeltje lopen en dat is volgens mij ook de spier ja. Mijn tepel zelf is gewoon zacht en heeft geen harde ronde vormen.

Ik heb me dit ook vaak genoeg afgevraagd, heb denk ik vergelijkbare tepels als jij :rolleyes:
 
admiraal zei:
is normaal ...ligt aan de warmte. Heb ik ook. Mijn tepels kunnen dus ook ontzettend stijf worden totdat ze echt als een punt in de lucht prikken....
Heb jij dat ook?

Jup

RoYZzZ zei:
Dat heb ik ook... echt onder me tepel voel ik een soort kabeltje lopen en dat is volgens mij ook de spier ja. Mijn tepel zelf is gewoon zacht en heeft geen harde ronde vormen.

Ik heb me dit ook vaak genoeg afgevraagd, heb denk ik vergelijkbare tepels als jij :rolleyes:

Ik voel geen kabeltje :p maar niets hards ofzoiets. Maar ik maak me er al niet druk meer over, het komt wel goed (denk ik dan).
 
hey bro. ik wist niet da je hier last van had. volgens mij valt het wel mee. en al heb je het wel. is dat dan zo erg?
 
kan wat vet zijn, of wat vocht. De borstklieren zijn eigenlijk soort geëvolueerde zweetklieren en houden soms vocht vast onder invloed van hormonen, voeding, temperatuur. Zolang er niets zit dat je kan vastnemen onder de huid is het geen gyno.
 
Top, komt wel goed :)
 
Goedendag luitjes

ik ben 16 jaar bijna 17, en heb nu zo'n 4 jaar 2 bultjes achter mijn tepels
mijn dokter zei toen dat het een gyno was en dat het wel weer weg ging na een jaar of 2..maar het zit er nog, en ik ben wat gezet dus bij mij zie je het wel goed, lijke net tietjes:) mja
ik doe sinds half jaar aan fitness en heb al wat spieren gekweekt en nja buik zit er nog wel maar dat komt nog wel, ik train heel veel mijn borst maar toch blijf je t zien,

iemand tips opmerkingen oid?..

(Bench press 70 kg )
 
Zodra je 100kg bencht zouden ze weg moeten gaan!

Kon beter je eigen topic openen denk ik :)
 
ik denk dat er gewoon wat vet onder de tepels zit
je moet je pas zorgen maken als ze gevoelig worden en schijf er onder komen
 
Er zit onder die tepels een schijfje maar dat zit er nou al 4 jaar ofzo en voel me gezond verder, ik zal wel x foto maken dan zie je het misschien wat beter
 
je zit nog altijd in je puberteit dus kan over gaan.
 
kan je eigelijk gyno hebben in 1 tepel? :D

heb onder mijn rechter tepel (niet tepel zelf) zo'n knobbeltje, voel het enkel als ik erop duw, 1cm groot ofzo?

of kan dit een ontstoken kliertje ofzo zijn? heb het al een tijd hoor..
 
wat is een tijdje? en als het onder je tepel zit en niet onder de tepel zelfs zou ik je aanraden even langs de dokter tegaan voor een zalfje oid:)
 
paar maanden minstens?

zal ik dan maar eens doen :)
 
ik heb al 4 jaar een schijfje achter mijn tepels.. ben 16, over paar weken 17
dus eh ja hoop dat het weggaat eig.. :(
 
Back
Naar boven