XXL Nutrition

borst spieren ontwikkelen (foto) voedingsschema toegevoegd

De 1500 kcal komt niet uit de lucht vallen, dit heeft mijn gym aangeraden..

Maar ik heb net gekeken op de site die jij gegeven hebt!
Mijn bmr is 1638 en onderhoud is 2253

Voor cutten moet ik 200/300 kcals onder zitten toch ?

ga nou maar eerst bouwen anders blijft er niks van je over...

Guys als je naar mijn foto kijkt is mijn borst nog niet goed getraind, op welke deel van mijn borst moet ik me focussen zodat ze beter uitzien ...

Volgens mij moet je je niet gaan focussen op je borst maar op je hele lichaam

De 1500 kcal komt niet uit de lucht vallen, dit heeft mijn gym aangeraden..

Maar ik heb net gekeken op de site die jij gegeven hebt!
Mijn bmr is 1638 en onderhoud is 2253

Voor cutten moet ik 200/300 kcals onder zitten toch ?

Er zijn uitzonderingen, maar de meeste dingen die gyms adivseren/aanraden (trainingsschema, voeding, supplementen, cardio, vetpercentage via weegschaal..uhu) zijn onbetrouwbaar.

Onderhoud van 2253 is al wat meer, heb je een goede sporttoeslag ingevuld?

Als je wilt cutten dan inderdaad ergens tussen 200/300 en 500 kcal eronder. Maar als je wilt groeien zou ik niet gaan cutten..

• Topic Starter Topic Starter
Er zijn uitzonderingen, maar de meeste dingen die gyms adivseren/aanraden (trainingsschema, voeding, supplementen, cardio, vetpercentage via weegschaal..uhu) zijn onbetrouwbaar.

Onderhoud van 2253 is al wat meer, heb je een goede sporttoeslag ingevuld?

Als je wilt cutten dan inderdaad ergens tussen 200/300 en 500 kcal eronder. Maar als je wilt groeien zou ik niet gaan cutten..

De 1500kcal is gebaseerd op vet vrije massa *24 *sport toelage ... <--- ik laat deze voor nu achterwege :).

Ik wil inderdaad gaan groeien, maar ik wil ook mijn buik wegwerken enz ..

Jij stelt voor om eerst goed te groeien en dan te gaan cutten dus ??

Ik heb dit als sporttoelage gepakt:
2. Lichte training/sport 1-3 dagen per week — x 1.375

Als ik wil groeien moet ik dan +400 kcal doen of op onderhoud eten ??

Tnx

Ps. aan jouw reacties heb ik tenminste wat aan :D

Graag gedaan :p

Als je wilt groeien maar niet teveel vet wilt aankomen dan zou ik zo'n 300 kcal boven onderhoud eten je lichaam gewoon goed in de gaten houden. Als je nauwelijk aankomt (<0,5 kg per week), meer eten. Als je teveel aan komt (>0,5 kg per week) dan minder eten.

Graag gedaan :p

Als je wilt groeien maar niet teveel vet wilt aankomen dan zou ik zo'n 300 kcal boven onderhoud eten je lichaam gewoon goed in de gaten houden. Als je nauwelijk aankomt (<0,5 kg per week), meer eten. Als je teveel aan komt (>0,5 kg per week) dan minder eten.

Oke ik ga dan even een voedingsschema maken voor ca 2500 kcal per dag (2253(behoefte)+300)
Heb je tips wat ik het beste allemaal kan eten ??

wel okee zonde van je brood alleen, ennuh je havermout enzo neem je dat tegelijk met je brood? en pas om 10 uur?

Hoe bedoel je zonde van me brood ?? ja idd ik eet eerst me havermout met melk en daarna eet ik mijn brood met kipfilet :)

uhmm ja pas 10 uur :P ik ben geen vroege vogel ;)

Hoe bedoel je zonde van me brood ?? ja idd ik eet eerst me havermout met melk en daarna eet ik mijn brood met kipfilet :)

uhmm ja pas 10 uur :P ik ben geen vroege vogel ;)

ja brood kan je beter vervangen door rijst en kip bijv.

en zonde dat je niet eerder op kan staan want je krijgt nu 12 en een half uur lang geen voeding binnen ;)

Brood kan best hoor.
Bij IF krijg je ook 12 (voornamelijk meer) uren geen voeding, kan ook dus wel.

Oke nice, zijn er bepaalde gezonde tussendoortjes voor het geval als ik buiten ben dat ik in mijn voedingsschema kan opnemen :D (iets anders dan fruit )

Oke nice, zijn er bepaalde gezonde tussendoortjes voor het geval als ik buiten ben dat ik in mijn voedingsschema kan opnemen :D (iets anders dan fruit )

Wat bedoel je met ''als ik buiten ben''? Je hebt dan dus wel de mogelijkheid om iets mee te nemen.. In het forum staan een hoop topics met tips over maaltijden onderweg, zoals wraps en kip ed.

Wat bedoel je met ''als ik buiten ben''? Je hebt dan dus wel de mogelijkheid om iets mee te nemen.. In het forum staan een hoop topics met tips over maaltijden onderweg, zoals wraps en kip ed.

Idd je hebt helemaal gelijk! en btw dit is iets wat ik zelf kan zoeken ;D

Heb nog laatste vraagje, hoe zit het met het aantal kcal op niet trainings dagen ?? :D

Moet je dan aantal kcal minder eten ? :)

Laatst bewerkt:
Binnenkant borst!! 2 maal in de week... notsrs..

Ja gewoon je hele chest. Je mist massa. Is ook niet gek met 64kg op 172cm en niet een single digit.

Terug
Naar boven