XXL Nutrition

borst,uiterlijk

Bezoekers in dit topic

guerilla

Novice
Lid geworden
8 mei 2016
Berichten
19
Waardering
2
Lengte
1m79
Massa
72kg
ik stoor me toch echt aan mn borst,mn schouder is niet symetrisch
train al enkele jaren.
ik verwacht niet perse een oplossing maar kan je me tenminste vertellen dat ik het echt zie en dat het niet in mijn hoofd zit
oplossingen zijn welkom natuurlijk :D
groeten

13173699_2031270580431564_1301491213686852891_n.jpg


13177218_2031267047098584_7417756639858456078_n.jpg
 
Ik zie algemeen weinig massa en definitie voor iemand die al jaren traint...
 
Ja, je ziet wel wat verschil onderling. Gewoon blijven knallen en beide kanten even hard aanpakken en hopen dat het bijtrekt.
 
Ik zie algemeen weinig massa en definitie voor iemand die al jaren traint...

ja wat moet ik daar op zeggen.
ik ben ontzettend dun begonnen mn armen 10cm bijgekomen in totaal.kortom heel veel massa gemaakt in mijn totale lichaam vergeleken met jaren geleden.
heb net een cutfase afgerond van 6 weken 7 kilo afgevallen.
ik ben natuurlijk geen roids.
medicatie zal ook wel een rol spelen
spijt me dat ik je teleurstel
 
Lastig te zien als je niet recht staat en/of de foto niet recht van voren is genomen. Zal wel meevallen, en als je groter wordt zal het ook wel verbeteren
 
Lastig te zien als je niet recht staat en/of de foto niet recht van voren is genomen. Zal wel meevallen, en als je groter wordt zal het ook wel verbeteren

erg genoeg stond ik recht,dat komt door mijn schouder dat dat zo lijkt alsof ik scheef sta.
heb ik wel vaker gehoord sta op elke foto zo,ik probeerde nochtans recht te staan
 
ja wat moet ik daar op zeggen.
ik ben ontzettend dun begonnen mn armen 10cm bijgekomen in totaal.kortom heel veel massa gemaakt in mijn totale lichaam vergeleken met jaren geleden.
heb net een cutfase afgerond van 6 weken 7 kilo afgevallen.
ik ben natuurlijk geen roids.
medicatie zal ook wel een rol spelen
spijt me dat ik je teleurstel

Mij stel je niet teleur. Jij moet tevreden zijn met je gemaakte progressie! Ik zie de voor en na niet en kan mijn mening enkel baseren op deze ene foto zonder al te veel info...
 
Mij stel je niet teleur. Jij moet tevreden zijn met je gemaakte progressie! Ik zie de voor en na niet en kan mijn mening enkel baseren op deze ene foto zonder al te veel info...

kweet ook dat het niet op veel soeps lijkt erg genoeg :D
ja daar doe we het voor he
 
Hier op 't forum kan je genoeg info en ervaren sporters vinden die je kunnen helpen je doelen te realiseren!
 
Het kan zijn dat je linkerborst een stuk dominanter is, en je die veel beter kan aanspreken.
Probeer eens een dumbbell press per arm, zelfde gewicht die je normaal doet voor 12 reps, en probeer te kijken of beide kanten even sterk zijn, probeer ook te voelen of je dezelfde contractie voelt in de spier. Ik heb zelf bijv. een stuk slechtere mind muscle connection met mn rechter pec dan met mn linker.


Vermijd oefeningen die je met 2 armen pakt op chest en schouders voor een goed lange tijd. Bijv ipv. barbell benchpress - dumbbell press. Overheadpress - dumbbell shoulder press etc. etc.

Alhoewel het schouder gedeelte hem vaak niet zo zeer in spieren zit qua a-symmetrie... kan je het proberen, chest wel vaak.
 
in het verleden heb ik deze oefening al gdn met zelfde gewicht beide kanten,denk gewoon dat het nu eenmaal zo is en gewoon borst blijven trainen en hopen dat het beter word.ja doe wel soms "s ochtends borst en "s avonds weer borst zodat ik 6-8 oefeningen op een dag heb gedaan,en veel eten dan.
ben al 4 weken ff naar machines gewisseld gaat goed binnen 2 weken ga ik trg dumbells doen
 
update.still See it

636038696647983930.jpg
 
Back
Naar boven