Mister B
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.807
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ha ha, herkenbaar, en het wordt binnenkort snel té wildOh en donderdag heb ik nog een hypertrophy armen schouders kabel workout gedaan.
Vandaag een beetje recovery na een wild weekend. Viel wel mee, maar ik word oud en dan is het al snel wild.

Ja, vorig jaar door roa ook een jaar niet gedronken. Met oud en nieuw toen een paar pilsjes en dit weekend dus. Allejezus, ik ben niet 100% deze week. Vandaag nog steeds. Maar ik was ook een gedicht aan het schrijven in een techno club, terwijl ikzelf mee feestte en maar 1 u. Heb kunnen slapen daardoor... Dat speelde vast ook mee... Haha.Ha ha, herkenbaar, en het wordt binnenkort snel té wild![]()
Idd achterhaald dat het meer kwaad dan goed doet imoDie ijsbaden.... ik weet het niet. Als je lichaam NEE schreeuwt, moet je het waarschijnlijk gewoon niet doen.
Idd achterhaald dat het meer kwaad dan goed doet imo
Die ijsbaden.... ik weet het niet. Als je lichaam NEE schreeuwt, moet je het waarschijnlijk gewoon niet doen.
Exact. Het brengt me inderdaad meer mentale power (okay superpower). Maar ik ga makkelijker over een grens. Je voelt die pees blessures niet meer goed bijvoorbeeld. Dus dat Femke Bol in een ijsbad zit savonds, is alleen omdat ze de volgende dag weer op toneel moet verschijnen. Maar op een gegeven moment zal ze erg lang moeten herstellen als ze geen chronische problemen wil. Ik doe dit echt voor mentale kracht. Ik heb niet minder pijn. Ik voel het juist beter. Maar door die power die je ervan krijgt kun je het beter aan. Voor de Wim Hof adem geldt hetzelfde.Uit onderzoek bij de NFL en bij de Nederlands Ere en eerste divisie voetbal is gebleken dat de ijsbanen na zware inspanning (training of wedstrijd) de pezen en spieren blessure gevoelig maken.
Voor de pijnbestrijding zoals @Mister B beschrijft is niet naar gekeken. En als dat zo werkt dan lekker blijven doen. Maar dan wel goed naar je lichaam luisteren om dei mogelijke blessures te voorkomen.
Dat is inderdaad een ander verhaal. Voor een topsport bond en sponsoren is het niet erg om iemand van 30 af te danken en door een jonger exemplaar te vervangen, voor de persoon zelf wel.Dus dat Femke Bol in een ijsbad zit savonds, is alleen omdat ze de volgende dag weer op toneel moet verschijnen. Maar op een gegeven moment zal ze erg lang moeten herstellen als ze geen chronische problemen wil.