Cyan
Huge Freak
- Waardering
- 9
klopt.
de recruitment is niet afhankelijk van de TUT , maar van de hoeveelheid tensie.
ok "mr powerlifter"
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
klopt.
de recruitment is niet afhankelijk van de TUT , maar van de hoeveelheid tensie.
ik geloof hier toch al een aantal keer gelezen te hebben dat TUT niet echt belangrijk is voor spiergroei, misschien kan iemand dat bevestigen?
staat ook nergens
Als je ergens bent waar je geen gewichten/toestellen binnen bereik hebt, dan zou ik voorstellen om op te drukken met de handen zo dicht mogelijk bij elkaar (dit is zwaarder dan met een grotere ruimte tussen je handen). Doe deze oefening zo goed en beheerst mogelijk; het helpt niet om in 5' 15 keer op te drukken.

Als je ergens bent waar je geen gewichten/toestellen binnen bereik hebt, dan zou ik voorstellen om op te drukken met de handen zo dicht mogelijk bij elkaar (dit is zwaarder dan met een grotere ruimte tussen je handen). Doe deze oefening zo goed en beheerst mogelijk; het helpt niet om in 5' 15 keer op te drukken.
Omdat je anders je techniek begint te verwaarlozen... Daarbij, als je handen echt dicht bij elkaar staan kan je moeilijk snel opdrukken, tenzij je stevige borstspieren hebt (wat hier dus niet echt het geval is)waarom zou je de snelheid overdreven gematigd houden maxiepaxi
.Omdat je anders je techniek begint te verwaarlozen... Daarbij, als je handen echt dicht bij elkaar staan kan je moeilijk snel opdrukken, tenzij je stevige borstspieren hebt (wat hier dus niet echt het geval is).
Omdat je anders je techniek begint te verwaarlozen... Daarbij, als je handen echt dicht bij elkaar staan kan je moeilijk snel opdrukken, tenzij je stevige borstspieren hebt (wat hier dus niet echt het geval is) .