MuscleMeat

borst werkt niet mee

hebben ze geen cable crossover in die gym van u ?

- groei je niet op 1x per week? --> train je chest 2x per week (wel 2 rustdagen tussen!)

- kunnen je armen het niet aan? --> ga triceps harder trainen

- wilt het gewicht dan nog echt niet hoger? --> train 1x per week met 4-8 reps (spiervolume kweken) en 1x per week met 1-5 reps (spierkracht kweken)

succes :thumbs:

ik geloof hier toch al een aantal keer gelezen te hebben dat TUT niet echt belangrijk is voor spiergroei, misschien kan iemand dat bevestigen?

niet echt een bevestiging maar toch een stapeltje info wat doet vermoeden dat het weinig nut heeft!! verder is lage snelheid altijd slecht voor het recruitmentproces wat op haar beurt weer van groot belang is voor spiergroei! Verder zou ik failure vermijden

Is je techniek goed met bankdrukken?, ellebogen ver naar buiten en borst vooruit. Wanneer je drukt goed je borst aanspannen, dus niet alleen zoveel mogelijk gewicht wegdrukken maar ook aanspannen die spier.

Hetzelfde geld voor flyes, probeer eerst je borst zo goed mogelijk aan te spannen, soms kan lager gewicht je daar bij helpen. Wanneer je dat onder de knie hebt kun je het gewicht verhogen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik gebruik nu dit schema, zeg ff wat je er van vindt en wat ik eventueel beter kan doen.

bedankt alvast:)

Cable cross voor monstermass toevoegen, werkte bij mij ook goed.

Als je ergens bent waar je geen gewichten/toestellen binnen bereik hebt, dan zou ik voorstellen om op te drukken met de handen zo dicht mogelijk bij elkaar (dit is zwaarder dan met een grotere ruimte tussen je handen). Doe deze oefening zo goed en beheerst mogelijk; het helpt niet om in 5' 15 keer op te drukken.

Als je ergens bent waar je geen gewichten/toestellen binnen bereik hebt, dan zou ik voorstellen om op te drukken met de handen zo dicht mogelijk bij elkaar (dit is zwaarder dan met een grotere ruimte tussen je handen). Doe deze oefening zo goed en beheerst mogelijk; het helpt niet om in 5' 15 keer op te drukken.

dank je max, maar ik zit nu in een andere sportschool zoals ik al zei en daar gaat het nu lekker heb overal beschikking over:cool:

waarom zou je de snelheid overdreven gematigd houden maxiepaxi

Omdat je anders je techniek begint te verwaarlozen... Daarbij, als je handen echt dicht bij elkaar staan kan je moeilijk snel opdrukken, tenzij je stevige borstspieren hebt (wat hier dus niet echt het geval is) :) .

Zie ik het nou verkeerd of is je theorie meer op triceps gericht?
en ik heb nu de beschikking over meerdere apparaten, (ben in de tijd dat ik dit topic begon en nu naar een andere gym gegaan), en ga daar dus gebruik van maken.
ook maar eens goed richten op incline, want dat heb ik nooit goed kunnen trainen.

Omdat je anders je techniek begint te verwaarlozen... Daarbij, als je handen echt dicht bij elkaar staan kan je moeilijk snel opdrukken, tenzij je stevige borstspieren hebt (wat hier dus niet echt het geval is) .

Hopelijk geloof je het zelf, ik namelijk niet :)

haha I'm with edwin:p

Ik denk dat je gewoon moet wachten, massa komt vanzelf wel met een goede voeding.

Terug
Naar boven