Fitness Seller

Borst wilt niet groeien

Bramvandemunt

Novice
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
99kg
Vetpercentage
13%
Goedenavond,

Ik train nu al anderhalf jaar. Ben eerst afgevallen van 110 kg naar 88 en vervolgens aan het bulken geslagen. Ik zit nu op 103 KG met 15% bf.

Ik groei als een gek en word aardig sterk. Het enige waar ik mee zit is mijn borst, hij groeit gewoon niet mee. (vooral de bovenkant).

Ik heb maanden lang 2/3 keer per week borst getraind. Daarna heb ik het naar 1 keer in de week gezet (misschien dat het aan overtrainen lag) en nu train ik het weer 2 keer in de week (maandag en donderdag).

Ik benchpress nu 110 kg 4x, en dumbell press 10x 42kg de kant.

M'n voeding is prima, ik hou hier heel erg rekening mee.

M'n schouders, armen, benen en rug beginnen nu aardig voor te lopen op m'n borst. Dit heb ik liever niet want ik wil in proportie blijven.

Ik zit er aan te denken om 2 keer in de week borst te gaan trainen en 2 keer in de week full body (heel licht).
Is dit een idee? Heeft iemand misschien dit ook meegemaakt en gouden tips?:):):)

Is dit jouw borsttraining? Benchpress en dumbbell press? En dan heel zwaar met weinig reps...?

• Topic Starter Topic Starter
Haha sorry dat is inderdaad niet mijn training.

Ik warm op met een Incline Bench press

Daarna Incline Dumbell press.

Flat bench press (donderdag doe ik dan flat dumbell press)

Decline bench press

Dumbell fly's midden

Cable fly's (van onder)

Van alles doe ik 4 sets, zwaar. 10-8-6-failure

Kun je dit misschien onderbouwen? Hoe zou jij het doen?

je zou volume kunnen verminderen (op zijn minst halveren)

hem 2x per week pakken

en niet elke keer tot failure trainen..

hem 2x per week pakken