AndroidHealthClinic

Borstspier loopt erg achter wat is er hier aan te doen heren?

paused reps al geprobeerd?

hej, heb ook veel last gehad van mijn borst spieren kreeg totaal geen volume aan uit

heb dan toch enorm veel tijd besteed op youtube over al die 1k verschillende manieren en vond een zeer interessant voor mij die ook verschil in borst spieren heeft gebracht,

oa mijn borst spieren constant warm houden

bij opwarming isoleer ik mijn borst spieren op de crossover met 4kg of minder ca 100 reps zodat mijn borstspieren vol met bloed zijn gelopen en opgezwollen

dan begin ik met DB of bench press (hang af van motivatie of interesse)

vb DB begin ik met 12kg 10 reps 14kg 10 reps 16kg 10 reps 18kg 10 reps 20kg 10 reps 22kg 30reps
tussen de reps neem ik geen pauze op die momenten isoleer ik mijn spieren pushups of crossover
dan ga ik over naar bech press doe ik iedem 20kg 7reps 25kg 7reps 30kg 7 reps 40 kg 7 reps
zelfde hier geen rust tussen reps maar wel isolatie op crossover of hammer (geen push ups anders zijn mijn armen dood)

dat alles werk ik af met dips volledig gericht op borst zonder inschakelen van mijn triceps ong 30-50 reps eigen gewicht

dat alles heeft mijn probleem opgelost en begon ik volume in mijn borsten te krijgen

alle lichamen zijn anders
bij iedereen groeien de spieren anders maar na zo een training brand mijn borst gewoon

dat doen ik 1x per week, mijn spieren groeien namelijk uit isolatie en grote herhalingen

enigste wat je kan doen is zoeken en zoeken naar de beste manier dat ideaal voor u is weggelegd

mss kan ik je hiermee helpen

Succes

Welk artikel of filmpje was dat dan?
Je weet wat pre-exhaustion doet?

meer rows en facepulls om je schouders weet in de juiste plaats te krijgen

en weighted dips en incline fly's deden wonderen voor mn borst

Bij smorgens opstaan maar meteen 4 x 20 opdrukken..

Terug
Naar boven