XXL Nutrition

Borstspier ontbreekt

iOwnYou

Novice
Waardering
0
Nu dit is al van een tijdje terug toen ik 16 a 17 was begon ik dus te trainen..
na een tijdje van soms men borstspieren te trainen leek het echt moeilijk tezijn voor men linkerzijde.
Na een tijdje zijn we naar het ziekenhuis geweest voor testen en het bleek dus dat ik een Linkerborstspier ontbreek..

nu ben ik sinds paar maanden trug beginnen trainen maar ik sla borstspier altijd over is dit het beste ? alle oefeningen die ik doe met borst worden dus aan linkerkant overgenomen door schouder en rug ..

alvast bedankt

Kun je wel iets drukken met links dan ?
Of iig de arm wel alle kanten op bewegen ?

vae shit!!gelukkig voor jou is bankdrukken zwaar overrated!

• Topic Starter Topic Starter
Kun je wel iets drukken met links dan ?
Of iig de arm wel alle kanten op bewegen ?

Mechanisch gaat dat prima alleen zie je wel dat het invalt & bij

te zwaar gewicht gaat heel men rug meewerken voor dat gewicht te liften

denk zelf niet dat er iets echt aan te doen is meestal sla ik borst gewoon over en probeer ik rug, schouders armen en benen zo goed mogelijk te trainen

Damn wat bizar, nog nooit van gehoord.

Kan je iets van fly's doen ?
Heb je een foto ? doe eens een most musculair als je wil

Alstie echt ontbreekt zou ik niet gaan trainen.. dan springt het er juist uit dat je de linkerborstspier mist (en ziet er misvormt uit).

Als je borstspierontbreekt kan je toch niets van kracht zetten ook???

Dus je hebt helemaal geen borstspier aan de linkerkant van je borst?
Dat is wel balen voor je man, je kan er verder niets aan doen of wel?

Graag een foto dan want dit is voor het eerst dat ik zoiets hoor.

lijkt me echt erg onwaarschijnlijk :s.... kan het mis hebben natuurlijk...
zou je mss een foto kunne poste?

lijkt mij een deel want alles zou wel heel erg opvallen

lijkt mij ook sterk dat je helemaal geen spier hebt daar.. en idd.. als je gaat trainen ziet t er vaag uit denk ik.. helemaal als je schouders goed gaan..

Dus 1 op 10 000 mensen hebben dit ?

ikzelf ik twijfel of het gedeelte is ik vermoed volledig ik voel wel iets bewegen als ik maar niet zoals bij men rechter

heb onderkant midden en ga beetje researchen voor spiegel lolz :P

zal vanavond een foto posten valt echt weinig aan te zien sinds ik nog geen bodybuilder ben ofzo lolz ^^

[afbeelding niet meer beschikbaar]

daar ziet u dus het kleine verschill beetje rechter kant staat er niet gans op maar daar zit ook niet zoveel verschill vooral dus bij de overgang zie je het verschill beide waren dus met schouderspieren, borst & rug opgespannen maar aan linkerkant valt er bij borst niets op te spannen

Laatst bewerkt:
Dus 1 op 10 000 mensen hebben dit ?

ikzelf ik twijfel of het gedeelte is ik vermoed volledig ik voel wel iets bewegen als ik maar niet zoals bij men rechter

heb onderkant midden en ga beetje researchen voor spiegel lolz :P

zal vanavond een foto posten valt echt weinig aan te zien sinds ik nog geen bodybuilder ben ofzo lolz ^^

[afbeelding niet meer beschikbaar]

daar ziet u dus het kleine verschill beetje rechter kant staat er niet gans op maar daar zit ook niet zoveel verschill vooral dus bij de overgang zie je het verschill beide waren dus met schouderspieren, borst & rug opgespannen maar aan linkerkant valt er bij borst niets op te spannen

nja uit deze pic kun je niet veel afleiden ... doe gwn je hoofd in black en laat je ub gewoon als je niet wil herkent worden

Gewoon geen borstmeer trainen ofwel gewoon 1 kant trainen!

Ik heb een schouder dat niet meer werkt (na een motorongeval - zenuw afgescheurd op mijne ruggewervel). Train daar gewoon omheen. Het belangrijkste is graag uw ding doen doen en trainen. Ik train dus ook maar 1 schouder en inderdaad dat trekt op niet veel want de eene is enkel been en de andere goed gevormd maar ik trek mij dat niet meer aan!

Ik zou gewoon borst trainen in uw plaats:cool:

Gewoon geen borstmeer trainen ofwel gewoon 1 kant trainen!

Ik heb een schouder dat niet meer werkt (na een motorongeval - zenuw afgescheurd op mijne ruggewervel). Train daar gewoon omheen. Het belangrijkste is graag uw ding doen doen en trainen. Ik train dus ook maar 1 schouder en inderdaad dat trekt op niet veel want de eene is enkel been en de andere goed gevormd maar ik trek mij dat niet meer aan!

Ik zou gewoon borst trainen in uw plaats:cool:

welja ik ga gewoon verder trainen maar borst over slaan

Of men schouder zo overtrainen dat het over men borst komt xD

nee gewoon nja stoppen ga ik nu niet doen, ik doe het ook niet voor bodybuilder te worden maar voor vetpercentage naar beneden te krijgen & betere conditie & Rug schouders & armen vindk wel tof

vind wel spijtig van borst maar ga daarom nu niet stoppen =))
ik neem op elke andere oefening eveveel gewicht als iemand met borstspier..

& het rare is hoewel ik men rechtborst niet train toch heb ik regelmatig spierpijn in men linkerborst vermoedelijk door schouder oefening of rug mss ..

nja uit deze pic kun je niet veel afleiden ... doe gwn je hoofd in black en laat je ub gewoon als je niet wil herkent worden

mja, uit andere picz kan je ook niets afleiden dat zijn de enige verschillen van de kanten dat is die lijn voor de rest is er geen verschill

als je het zo bekijkt zie je bijna geen verschill zelf als ik men arm naar benede doet zelf niets ..

maar meer bij training zelf bevoorbeeld schouder oefening millitairy press met dumbbells

Ziet er een beetje als wanneer je borst gescheurd is:
pec_tear.jpg

Heftig! Maar ik zou gewoon door gaan met krachttraining als je dit leuk vind. Denk alleen niet dat de boel er esthetischer op gaat worden.

Terug
Naar boven