Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pas maar op, nu vraagt ie misschien 50 euro maar dalijk moet je er nog accijns over betalen ook.
en maar boos worden. forget it guys, de energieprijzen hebben als nederland niet meer in de hand, het zijn de jurken dragers in het midden oosten, de spleetogen in het verre oosten en de wodka drinkers in rusland die bepalen wat wij betalen voor wat er uit het stopcontact komt.

klopt, ik heb altijd al PvdA gestemd.............en ben op tijd vertrokken!

Nederland is inderdaad aan het wennen Bos, ze zijn zo goed aan het wennen dat velen voortaan over de grens in België gaan tanken en Nederland zo honderdduizenden euro's aan inkomsten verliest, bedankt om de centen naar België te laten vloeien. Wel jammer voor die kleine Nederlandse tankstations aan de grens die nu geen stuiver meer verdienen en binnenkort wellicht de boeken moeten sluiten. Maar dat zal Bos een worst wezen, de kleine man interesseert hem immers niet, het grote geld in zijn eigen zak des te meer.
verlaat een zinkend schip altijd op tijd.............tenzij je niet van zwemmen houd!
![]()

verlaat een zinkend schip altijd op tijd.............tenzij je niet van zwemmen houd!
![]()

vind ik goed.
alles is sowiezo veelste goedkoop in Nederland

vind ik goed.
alles is sowiezo veelste goedkoop in Nederland
die waren juist te duur, anders kon ik wel goed schrijven 

Nederland is inderdaad aan het wennen Bos, ze zijn zo goed aan het wennen dat velen voortaan over de grens in België gaan tanken en Nederland zo honderdduizenden euro's aan inkomsten verliest, bedankt om de centen naar België te laten vloeien. Wel jammer voor die kleine Nederlandse tankstations aan de grens die nu geen stuiver meer verdienen en binnenkort wellicht de boeken moeten sluiten. Maar dat zal Bos een worst wezen, de kleine man interesseert hem immers niet, het grote geld in zijn eigen zak des te meer.