- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus gewoon afwachten en hopen op de beste uitkomst. Ik hoop voor je dat het alsnog redelijk goed gaat verlopen.Dr.Eggen is heel terughoudend met uitspraken en elke keer benadrukt hij weer dat het een zeer ernstige breuk was
Dat zegt al genoeg...

Ze is nooit meer terug gegaan..
Ook al snap ik dat dit je wss niet echt beter doet voelen. 
Ik hoop dat het aanslaat.
Zou ook wel fijn zijn als t helpt met slapen.
Als dat zo is ben ik zeker geinteresseerd.
Ik geloof er niet echt in want je lichaam kan collageen maken uit alle eiwitbronnen, maar alle kleine beetjes helpen

Niet geschoten is altijd misJee man, ik had deze teleurstellende CT uitslag nog niet gezien. Was in mijn vakantie. Ik begrijp dat je alle kleine kansjes wilt aangrijpen en hoop dat de winnende combinatie ertussen zit![]()
In Aug-Sept worden er weer foto's gemaakt en dan weten we meer uiteraard of het aanslaat en het kraakbeen hersteldTot hoeverre heb jij voordelen gemerkt van collageen? Heb dit altijd al wat een interessant topic gevonden (collageen).
In Aug-Sept worden er weer foto's gemaakt en dan weten we meer uiteraard of het aanslaat en het kraakbeen hersteld
Ben heel erg benieuwd, mijn mening is er erg over verdeeld. Aan de ene kant denk ik dat het een dikke scam is maar aan de andere kant heb ik veel vertrouwen in het product.
Misschien iets wat jij wel interessant vind namelijk;
Proteolytic Enzymes.
Heb jij je hier wel eens in verdiept?
Een medesporter was glazenwasser in de tijd van trappie op en af...knieen behoorlijk versleten
Is weer volledig hersteld en SQ 140kg...
Nee ben ik niet mee bekend ik zal wel eens google....link?