Fitness Seller

Bosco's Ongeval

Status
Niet open voor verdere reacties.
Flinke klap! Sterkte.
Het blijft dan maar een auto, goed dat je weer thuis bent.
images?q=tbn:ANd9GcRVDQAdpm7OA0BliZ46utC_Gv6pWgsh44GvrBd-DO_fVI93vCvjkQ.jpg

De zijpanelen kan ik wel voor je opknappen

Dank je
Ik blijf clean en eiwitrijk eten voor n optimaal herstel

Meer kun je voor nu niet doen idd. Misschien nog wat hulp van een maatschappelijk werker of iets?

Ik heb zelf vorig jaar mijn onderbeen bijna helemaal doorgebroken, ben weer veels te snel aan de gang gegaan waardoor het alleen maar meer fucked up raakte. Dus rust rust rust zou ik adviseren ;)

Heel erg en heel veel succes met je herstel, maar dit is toch niet bedoeld voor deze sectie?

Kreeg bij gebroken pols de tip van mijn schoonzus (seh chief) om vita C te gaan overdoseren & te letten op calcium inname.
Sterkt zowiezo!

Dus jij bent ook begonnen aan "part two". Je lichaam heeft veel tijd nodig, voordat je weer lekker in je vel zit. Ook psychisch moet je herstellen. Ik heb nog vaak flashbacks.
Ik denk dat mn enkel is verbrijzeld door de pedalen die opstrookten..
Succes maatje en bedankt voor je reaktie
De kleine meid zat vanmiddag nog vast in de gordel omdat ik dacht dat er iemand te hard remde! Dus vol in de remmen hahahaha. Dus kut die flashbacks!

Gvd man spijtig een spoedig herstel gewenst ouwe.. zonde van de bak. Betekent dit dat je enkel nooit meer de oude wordt of wat?

• Topic Starter Topic Starter
Kreeg bij gebroken pols de tip van mijn schoonzus (seh chief) om vita C te gaan overdoseren & te letten op calcium inname.
Sterkt zowiezo!

Ja inderdaad
Vit C 2000 mg ed (het teveel plas je weer uit)
Cal 2000 mg ed
Magnesium 1000 mg ed

Thnxs

Gvd man spijtig een spoedig herstel gewenst ouwe.. zonde van de bak. Betekent dit dat je enkel nooit meer de oude wordt of wat?

Ik heb alweer n andere zien staan, en jonger ook

Het eerste wat ik vroeg aan de chirurg
Hij zegt: "n sprintwonder zul je wel niet meer worden"

Och..voorlopig 2x BW DL ben ik ook al tevreden, we zullen zien, voor mij n hobby..
Gewoon weer onderaan beginnen, zeer rustig opbouwen en niks verkloten...

Wellicht na het vakantieseizoen beginnen met belasten..

Ik heb alweer n andere zien staan, en jonger ook

Het eerste wat ik vroeg aan de chirurg
Hij zegt: "n sprintwonder zul je wel niet meer worden"

Och..voorlopig 2x BW DL ben ik ook al tevreden, we zullen zien, voor mij n hobby..
Gewoon weer onderaan beginnen, zeer rustig opbouwen en niks verkloten...

Wellicht na het vakantieseizoen beginnen met belasten..

Oke fijn. Hopen dat je snel weer fatsoenlijk kan squatten e.d.

Lelijke klap. Goed herstel toegewenst.

Vroeger ook een vrij zwaar motorongeluk gehad. Gelukkig had ik toen enkel een hoop kneuzingen en een vrij zware hersenschudding. Enkel mijn nek is wel voor het leven gekraakt. Wil zeggen dat ik daar altijd last van zal blijven hebben. De mug dokters vertelden mijn vrouw toen dat ik echt heeeeel veel geluk heb gehad want ben pas wakker geworden in de ziekenwagen. Ik persoonlijk denk dat omdat ik toen ook een vrij zwaar bb'erke was dat dat veel van de klap moet opgevangen hebben + volledig lederen motorpak met Protectors.

Vergeten Doe je zoiets nooit maar je moet het een plaats kunnen geven en verder gaan.

Lelijke klap. Goed herstel toegewenst.

Vroeger ook een vrij zwaar motorongeluk gehad. Gelukkig had ik toen enkel een hoop kneuzingen en een vrij zware hersenschudding. Enkel mijn nek is wel voor het leven gekraakt. Wil zeggen dat ik daar altijd last van zal blijven hebben. De mug dokters vertelden mijn vrouw toen dat ik echt heeeeel veel geluk heb gehad want ben pas wakker geworden in de ziekenwagen. Ik persoonlijk denk dat omdat ik toen ook een vrij zwaar bb'erke was dat dat veel van de klap moet opgevangen hebben + volledig lederen motorpak met Protectors.

Vergeten Doe je zoiets nooit maar je moet het een plaats kunnen geven en verder gaan.

Thnxs..
Volgens de statistieken in een Politie onderzoek krijgt iedereen in z;n rijcarriere te maken met tenminste 1 zwaar ongeval. We komen dus allemaal aan de beurt.
Ja met de motor ben je echt dubbel kwetsbaar.
Nekletsel..pff..is killing. En goed harnas doet wel veel.
Ik ben ook knock out gegaan (minstens 1 uur) en wakker geworden in het ziekenhuis met mn poot in het gips. Echt n ware gewaarwording.
Wellicht ben je n stuk jonger dan mij n flink BW en conditie, een sterk lichaam geeft je wel meer overlevingskans.

Jazeker n plaats geven, mentaal moet je ook herstellen..

Het gevoel wanneer je wakker word is vrij vies. Ik wist van niets meer toen... Pas de dagen erna kwam alles met beetjes terug.
Ik was toen 22-23 jaar en vrij sterk dus dat heeft zeker geholpen. Mocht dit nu gebeuren,32 jaar, dan breek ik in 2 :p

Traps deftig trainen zit er voor mij al lang niet meer in door dat ongeval. Maar zolang het dat maar is...

Het gevoel wanneer je wakker word is vrij vies. Ik wist van niets meer toen... Pas de dagen erna kwam alles met beetjes terug.
Ik was toen 22-23 jaar en vrij sterk dus dat heeft zeker geholpen. Mocht dit nu gebeuren,32 jaar, dan breek ik in 2 :p

Traps deftig trainen zit er voor mij al lang niet meer in door dat ongeval. Maar zolang het dat maar is...

Ik krijg het moment nog steeds niet terug en vindt het ook goed zo, so be it
Kan n bottenkraker je niet opnieuw kraken? Wel n goeie opzoeken. Veel atleten gaan naar het ziekenhuis in Geldrop
Anders maar n kleerhanger inslikken...:p

Elke 2 weken zit ik al bij de ostheopaat om alles(nek,rug) terug Los te zetten of om overal de spanning uit te duwen. Is een lekkere sessie hoor:p

Damn sterkte en spoedig herstel

Elke 2 weken zit ik al bij de ostheopaat om alles(nek,rug) terug Los te zetten of om overal de spanning uit te duwen. Is een lekkere sessie hoor:p

haha Blijft toch wel eng, veel vertrouwen in die persoon? Om de 2 wkn is mooi dan blijft het los. Als je langer dan 4 wkn wacht kun je je kop niet meer draaien...
Heb je n bekwame of beruchte peut ;) In Antwerpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven