- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tijdens zijn werk vandaag kwam hij me opzoeken.
Hij had zelfs n bloemetje voor me meegebracht en bood zijn excuses aan.
Hij is 53 jaar en sprak heel eerlijk en oprecht
Ook de ware toedracht (slik) was toch weer moeilijk.
Hij werd verrast door n windvlaag, dit is op later tijdstip nogmaals bevestigd door een
andere agent die het ook zelf heeft ervaren ter plekke.
De beste man stond machteloos.
Had zelf ook nek en rugletsel opgelopen, maar is de volgende dag gewoon weer gaan werken.
ook nog wat prive dingen besproken en hoe hij in het leven staat
Na 90 min ging hij weer verder naar n volgende klus
Wenste me beterschap en "wellicht zie ik je nog wel n keer"
Jammer dat dit moest gebeuren,maar met wat je nu weet kan je het mss makkelijker afsluiten.
Tijdens zijn werk vandaag kwam hij me opzoeken.
Hij had zelfs n bloemetje voor me meegebracht en bood zijn excuses aan.
Hij is 53 jaar en sprak heel eerlijk en oprecht
Ook de ware toedracht (slik) was toch weer moeilijk.
Hij werd verrast door n windvlaag, dit is op later tijdstip nogmaals bevestigd door een
andere agent die het ook zelf heeft ervaren ter plekke.
De beste man stond machteloos.
Had zelf ook nek en rugletsel opgelopen, maar is de volgende dag gewoon weer gaan werken.
ook nog wat prive dingen besproken en hoe hij in het leven staat
Na 90 min ging hij weer verder naar n volgende klus
Wenste me beterschap en "wellicht zie ik je nog wel n keer"
Vind het bijzonder dat je je verhaal kwijt kan op dit bodybuild forum en je hart kan luchten, dat moet goed voelen! Moet veel voor je betekenen dit forum. Veel sterkte
Misschien een rare vraag, maar heb je een foto van hoe je eruitzag op je top? Ik ben wel heel benieuwt hoe je eruit ziet als je helemaal hersteld bent, wat er zeg maar van je spieren overblijft
knap klote allemaal man, ik hoop dat je goed herstelt, probeer het in ieder geval een plekje te geven, het moet in je koppie eerst goed zitten voor je echt verder kan, en dan weer terug naar je oude vorm, hou dat voor ogen, dat bevorderd je herstel en motiveert enorm, heb dezelfde shit ook meegemaakt helaas.
wish u all the best
Nog niet echt genieten ijzer, ik roest vast om maar ff in jouw termen te blijven
eerst maar pijnvrij zijn dan ga ik aan sport denken
Wat is bpc 157?
ja nogal, en nog een been, mn rechterheup en 3 ribben
en voor wat pijn betreft, als het nodig is gewoon pijnkillers erin kieperen,want pijn trekt je naar beneden
Heftig Bosco. Veel succes met je herstel.
Dat wat jij schreef: 2x60 = 120 klopt niet. Als jij 60 rijdt, en ineens stil staat ga je van 60 naar 0. Daar wordt niets bijgeteld als er iets van de andere kant met dezelfde snelheid tegen aankomt.
Denk dat je juist sjacho bent omdat je niet kunt trainen en denkt dat je gains gaan verdwijnen.
De rit uitzitten en er weer keihard voor gaan als je weer kan. En inderdaad, er weer keihard voor gaan als het kan. Niet eerder.
SUCCES!
Jij hebt echt n engel op je schouder non de ju! Ze hebben je wel gevonden in het wrak...
Je hebt n paar mnd echt plat gelegen?
Hoe sta je dr nu voor? Weer flink aan het liften?
Hoe lang denk je voor mn herstel? 6mnd?