Fitness Seller

Bosco's Ongeval

Status
Niet open voor verdere reacties.
ow wat erg voor jou bosco :eek!: Ik heb meer geluk gehad vroeger, ben 3x omvergereden met brommer en nooit iets ervan overgehouden

gips eraf,, beetje training opbouwen,
ik lees goeie ontwikkelingen hier
the only way is up .
succes

• Topic Starter Topic Starter
yup, i know, been there, done that.
stap voor stap, 1 ding tegelijk werd mij altijd verteld.
en er zijn helaas geen shortcuts

In veel gevallen moet het materiaal
(plaatje, schroeven en dergelijke) dat
tijdens de operatie is ingebracht is, later
weer verwijderd worden. Dit betekent
opnieuw een operatie.

Minder :(

In veel gevallen moet het materiaal
(plaatje, schroeven en dergelijke) dat
tijdens de operatie is ingebracht is, later
weer verwijderd worden. Dit betekent
opnieuw een operatie.

Minder :(

Tja ik kan ze missen als kiespijn
Tis maar een vleeswond...

Kan je met een titanium mes niet iemand doodsteken? :D

Jaaa ik heb inderdaad wel iemand in gedachten..........eerst maar een nachtje over slapen
Wellicht dat ze hem gaan vervolgen...
Zowiezo voor het toebrengen van ernstig lichamelijk letsel.....alleen bewijs maar eens dat er opzet in het spel is.
Zojuist nog contact gehad met OM...nog steeds geen reaktie, ik hoorde wel dat ze veel achterstand hebben daar.
Wordt vervolgd....

Dat is niet wat ik bedoelde. Ik neem aan dat beveiligers op alle metalen voorwerpen zullen willen controleren, ook titanium.

Opzet is toch niet nodig, er is ook roekeloos rijgedrag en het moedwillig in gevaar brengen van andere weggebruikers, al weet ik helemaal niet wat de situatie was :)

Dat is niet wat ik bedoelde. Ik neem aan dat beveiligers op alle metalen voorwerpen zullen willen controleren, ook titanium.

Opzet is toch niet nodig, er is ook roekeloos rijgedrag en het moedwillig in gevaar brengen van andere weggebruikers, al weet ik helemaal niet wat de situatie was :)

De kans is groot dat een MDP MetaalDetectiePoortje een signaal afgeeft. Een verklaring van de dokter is dan wel voldoende
Een persoonlijke securityscan scant niet door je lichaam, dus die zal niet piepen

Roekeloos zeker en moedwillig/opzettelijk is de vraag. Art. 5/6 WVW
Ik ben door de klap op mn hoofd knock out gegaan.Er zullen zeker wel mensen zijn die het hebben zien gebeuren. Achterop en tegemoetkomend verkeer.
Er hebben zich nog steeds geen getuigen gemeld, voor zover ik weet, en dan wordt het denk ik wel lastig.
http://www.verkeersstrafrecht.nl/verkeersongeval

Laatst bewerkt:
Het gips is er alweer 2wkn af
Toch 3mnd rond gehuppeld.
In die rolstoel heb ik onbewust een hele verkeerde houding aangenomen.
Zittend en 1 been gestrekt, daardoor zit ik ook met mn heup scheef in de rolstoel.
Die onbalans loopt ook door naar mn schouders en mn nek.
Daar zat ontzettend veel spanning en verkrampte regelmatig.
Mn fysio Frank heeft grote en sterke handen en kan dus hard knijpen.
Na 4 sessies is de spanning al behoorlijk weg.
Gisteren heeft hij ook maar ff mn nek gekraakt.
Alle 6 de wervels in totaal 3 keer kraken.
"Wat heb ik toch n leuk beroep he" De sadist haha
Koste me veel energie. Ik was 's avonds doodop
Volgende week gaat hij aan de mobiliteit van mn enkel werken.....

Oef... dat valt tegen inderdaad.
Heb het zelf gehad met mijn nekhernia.. zware pijnmedicatie en omdat de pijn nooit weg was en is ga je scheef staan, zitten, lopen en raar liggen...

Het is dan maar goed dat er van die sadistische fysio's zijn. Zo is de mijne ook. Het sloopt je en je bent kapot erna... maar nadien ben je er toch blij mee.

Nog regelmatig laat ik de boel weer even "rechtzetten" om het zo maar te zeggen... Niet fijn voor dat moment... maar dan kan je er wel weer even tegen.

Ik hoop dat je de profijt er snel van gaat merken. Sterkte!

Oef... dat valt tegen inderdaad.
Heb het zelf gehad met mijn nekhernia.. zware pijnmedicatie en omdat de pijn nooit weg was en is ga je scheef staan, zitten, lopen en raar liggen...

Het is dan maar goed dat er van die sadistische fysio's zijn. Zo is de mijne ook. Het sloopt je en je bent kapot erna... maar nadien ben je er toch blij mee.

Nog regelmatig laat ik de boel weer even "rechtzetten" om het zo maar te zeggen... Niet fijn voor dat moment... maar dan kan je er wel weer even tegen.

Ik hoop dat je de profijt er snel van gaat merken. Sterkte!

Ja het helpt zeker, ik voel me net "langnek" van de Efteling... wat een verademing ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven