Fitness Seller

Bostin Loyd 21 Jarige Bodybuilder over AAS

En dit is nog maar om op dat niveau te geraken. We kunnen maar gissen naar wat de echte wereldtop aan AAS neemt.

En dit is nog maar om op dat niveau te geraken. We kunnen maar gissen naar wat de echte wereldtop aan AAS neemt.

Nou echt niet heel veel meer hoor. Hij had ook nog groter kunnen worden met hetzelfde. Het is ook zo dat de pro's wel wat zwaardere shit dan alleen aas gebruiken. En als hij echt 21 is zoals hij zegt valt hij onder junioren en zou die naar Nederlandse maatstaven al pro zijn

• Topic Starter Topic Starter
Bostin Loyds current cycle (srs): 2 g test 1 gram tren 1 gram eq 1 gram npp 1 gram mast 1 gram primo 1 gram winstrol

xB32QMm.png

Wat een debiel :roflol:

die haalt de 50 niet meer..

Sick! Vraag me toch echt af , hoe oud deze kerel wordt?

Uit het hoofd, gisteren gekeken:
1500mg test
600 tren tot 900 voor een wedstrijd
primobolan 400mg
HGH 4iu
insuline
pramipexole om te effecten (agressie) van tren tegen te gaan.
op de 12 weken in de aanloop van een wedstrijd 400-500 cc synthol (elke spiergroep na training 3-6cc)
letrozole (weg libido zei hij, maar je moet er iets voor over hebben)
arimidex

das alles wat ik me nog kan herinneren.

Offtopic: Ik vind dat die gast soms naar adem moet snakken, lijkt me niet gezond te zijn...

Of te wel een heel maand salaris, en misschien wel meer

Ja? Moet er nu een foto met een meet lintje bij ;)? Heb ze net nog even gemeten er is wel wat vanaf. Zit nu op 80 cm quads en 51 cm kuitjes.

Laatst bewerkt:
87 cm is de lengte van zn been waarschijnlijk..

Nou ik heb ze nu ff laten meten door m'n broer scheelt een paar cm zitten op 73 cm. Scheelt toch heel wat...

Scheelt maar 14 cm, :roflol:

Nou ik heb ze nu ff laten meten door m'n broer scheelt een paar cm zitten op 73 cm. Scheelt toch heel wat...

Je broer kan dus wel cijfers boven de tien lezen haha. 14 cm op je quads is niet een klein verschil, maar heel wat jaren trainen :)

zn chick is best wel hot, jammer dat ze ook nu aan de roid kant op gaat

Terug
Naar boven