Fitness Seller

Bostin Loyd 21 Jarige Bodybuilder over AAS

87 cm quads, wat?
56 cm calves, idem?

Ja? Moet er nu een foto met een meet lintje bij ;)? Heb ze net nog even gemeten er is wel wat vanaf. Zit nu op 80 cm quads en 51 cm kuitjes.

Die foto in je gallerij is nooit 87 cm, not even close :roflol: Zijn Mr. O proporties.

87 cm is de lengte van zn been waarschijnlijk..

Je broer kan dus wel cijfers boven de tien lezen haha. 14 cm op je quads is niet een klein verschil, maar heel wat jaren trainen :)

Ik laat van te voren alvast weten dat ik GEEN broer heb.....

- Bovenbenen ongeveer 110cm
- Kuiten ongeveer 70cm
- armen ongeveer 90cm

***nogmaals ik ben NIET in het bezit van een broer

• Like
Waarderingen: Yvar
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hehehehe

wat een geyl wijf potverdomme

Vind nogal tegenvallen hoor.. Slechte foto, heb je niks beters...

Vind haar nou niet zo lekker hoor.

Tof hemd haha, waar vind ik zoiets? Leuk vrouwtje heeft ie daar naast zich posen.

ja wtf zit je nou stom te lullen ga dan zelf zn facebook langslopen mafkees

Ik ga een beetje naar de facebook van die halve gare idioot :roflol: Heb je gezien hoe hij uit zijn ogen kijkt op die foto?! Ik denk echt serieus waar dat zijn hersenen langzaam afsterven door al die zooi die hij naar binnen werkt. Wat een marginale fl**ker. Losgezien van zijn shape, want die mag er best zijn. Maar niet tegen die prijs :o Of is hij gewoon zo geboren? ;o

Zie geen t*fus joh :mad:

ja wtf zit je nou stom te lullen ga dan zelf zn facebook langslopen mafkees

h6B35EC3B.jpg

Ik ga een beetje naar de facebook van die halve gare idioot :roflol: Heb je gezien hoe hij uit zijn ogen kijkt op die foto?! Ik denk echt serieus waar dat zijn hersenen langzaam afsterven door al die zooi die hij naar binnen werkt. Wat een marginale fl**ker. Losgezien van zijn shape, want die mag er best zijn. Maar niet tegen die prijs :o Of is hij gewoon zo geboren? ;o

Zie geen t*fus joh :mad:
Ben je jaloers ofzo? Wtf voor een comment is dat man terwijl je hem niet eens kent

Al zijn ex vriendinnen zijn hawt.

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven