MuscleMeat

Bostin Loyd 21 Jarige Bodybuilder over AAS

Neptieten vragen meestal om aandacht ja..

#npcisbuildingsluts

100 percent natty

Ik laat van te voren alvast weten dat ik GEEN broer heb.....

- Bovenbenen ongeveer 110cm
- Kuiten ongeveer 70cm
- armen ongeveer 90cm

***nogmaals ik ben NIET in het bezit van een broer

Ooow dit is met de benen tegen elkaar aan, gemeten... En armen samen, gegokt... (geen broer)

Dit mondt echt weer uit in flauwekul haha

Nou echt niet heel veel meer hoor. Hij had ook nog groter kunnen worden met hetzelfde. Het is ook zo dat de pro's wel wat zwaardere shit dan alleen aas gebruiken. En als hij echt 21 is zoals hij zegt valt hij onder junioren en zou die naar Nederlandse maatstaven al pro zijn

Hoezo pro?

Ik ken er wel 100.

Das veel :D

Jasper Blok kwam zeker in de buurt. En een profkaart kun je niet krijgen op de grand prix maar aanvragen op de jbc :) mits je de overal pakt

Laatst bewerkt:
Hij ziet er fysiek goed uit, en komop jongens we gaan toch allemaal dood.
Hij weet waar die aan begint bij zulke doseringen. Hij is een winner.

Hoe heet die chick?

nathalia melo

hnnnng would pee in her butt

Eerlijk. Zo zouden jay en de rest van de kornuiten ook moeten praten. Maar ja, sponsors he.

komt wel steeds meer los heb ik het gevoel meer en meer vertellen wat ze gebruiken alleen de echte top nog niet

Elke competitieve atleet die gesponsord wordt of wilt worden om de rekeningen te betalen zal niks zeggen.

Alleen de anonieme / gepensioneerde zullen een boekje eventueel open willen doen, of mensen zoals Boston die geen sponsor nodig heeft en een verhoogde kans zal krijgen politiek tegen gesproken te worden in wedstrijden.

Terug
Naar boven