MuscleMeat

Bostin Loyd 21 Jarige Bodybuilder over AAS

Uit het hoofd, gisteren gekeken:
1500mg test
600 tren tot 900 voor een wedstrijd
primobolan 400mg
HGH 4iu
insuline
pramipexole om te effecten (agressie) van tren tegen te gaan.
op de 12 weken in de aanloop van een wedstrijd 400-500 cc synthol (elke spiergroep na training 3-6cc)
letrozole (weg libido zei hij, maar je moet er iets voor over hebben)
arimidex

das alles wat ik me nog kan herinneren.

Offtopic: Ik vind dat die gast soms naar adem moet snakken, lijkt me niet gezond te zijn...

idd, daar stoor ik me dan ook aan. zal wel door zijn verhoogde hartslag komen ^^.

hij noemde ook deca op btw.

Denk dat dit het eerste sterf geval door steroids gaat worden jezus man doet je gewoon aan de pokkel om te horen wat die vent erin knapt.
Tof dat hij er gewoon open over is en zo te horen doet die ook niet zomaar wat hij heeft zijn sticky´s wel gelezen beetje gemengde gevoelens bij dit filmpje

Haha das best veel ja.
Vooral 900 tren.

Wat zou die zweten en k*t slapen haha

Denk dat dit het eerste sterf geval door steroids gaat worden jezus man doet je gewoon aan de pokkel om te horen wat die vent erin knapt.
Tof dat hij er gewoon open over is en zo te horen doet die ook niet zomaar wat hij heeft zijn sticky´s wel gelezen beetje gemengde gevoelens bij dit filmpje

Dus jij denkt dat cuttler op 500mg test zit?

De doseringen vallen best mee (alhoewel het voor standaard bb-begrippen wel hoog is natuurlijk) maar wat het meest schrikbarende is imo is dat die kerel al jaren lang op on is op zware androgenen. Overigens wel respect dat hij na zijn insulinefilmpje de bierbuik met vet heeft weten weg te werken.

Uit het hoofd, gisteren gekeken:
1500mg test
600 tren tot 900 voor een wedstrijd
primobolan 400mg
HGH 4iu
insuline
pramipexole om te effecten (agressie) van tren tegen te gaan.
op de 12 weken in de aanloop van een wedstrijd 400-500 cc synthol (elke spiergroep na training 3-6cc)
letrozole (weg libido zei hij, maar je moet er iets voor over hebben)
arimidex

das alles wat ik me nog kan herinneren.

Offtopic: Ik vind dat die gast soms naar adem moet snakken, lijkt me niet gezond te zijn...
En dan 21 jaar :roflol: heel nette fysiek maar dat ga ik echt niet erin knallen. 900 tren moet er niet eens aan denken

Zijn pittige kuurtjes. Enige toevoeging vind ik het synthol gebruik de rest ja dat is veel oke maar synthol in je prepp. Verklaart een hoop over het on stage groter zijn dan off season terwijl vp vele malen lager is

heeft die nog wel tijd om te werken en eten? **** zeg

Het valt echt op dat die moeilijk ademd zeg...

Zelfs IFBB pro'd ademen niet zo.

Ja dat denk ik ook..de eerste.:roflol:

Goed fysiek wel btw.

Terug
Naar boven