Fitness Seller

Bostin Loyd 21 Jarige Bodybuilder over AAS

Nou 10ml per week valt best mee haha. Ik ken mensen waarvan hun wedstrijdvoorbereiding bestaat uit 21ml per week en 20-30 tabs per dag. Maar ik ken ook echte talenten die met 2-4 tabs per dag en een 4-5ml per week op de Arnold staan dat is aanleg met zo min mogelijk zo veel mogelijk bereiken.

Allemaal niet nodig als je b&f whey pakt

jesse kent iedereen en is de aacoïtuspert hier, je kan van 500 mg test 110 kg wegen met 3 bf jongens als je maar de genen hebt.

jesse kent iedereen en is de aacoïtuspert hier, je kan van 500 mg test 110 kg wegen met 3 bf jongens als je maar de genen hebt.

Als je echt aanleg kun je met minder dezelfde doelen bereiken inderdaad. Wat ik hier op het forum zie zijn lijstjes die de mijne ver overschrijden terwijl de fysieken 100% verschillen. Dat komt A door het gebruik van betere merken dan die hier vaak voorbij komen en aanleg inderdaad. Dat jij niet weet hoe het werkt is jou probleem een bekende Nederlandse pro van dit moment gebruikt nooit meer dan 750mg test pw. Zul je wel niet geloven maar goed dat is bijzaak ;)

jesse pls go

Sommige mensen staan het hele jaar ook droog en hoeven minder strict te dieten om het podium op te staan. Als je eenmaal je streefmassa hebt bereikt kun je veel doelgerichter kuren.

Juist je zegt het goed doelgericht kuren en niet massa of cutten. De meeste snappen dat helaas niet het belang van voeding !!!

---------- Post toegevoegd 10 June 2013 om 19:15 ----------

Weet je wat je doet blijf in jullie droomwereld waarin pro's liters weg werken. De realiteit is voor jullie niet te bevatten. Daarom kom ik jullie niet tegen on stage ;):D:D:D

---------- Post toegevoegd 10 June 2013 om 19:16 ----------

Allemaal niet nodig als je b&f whey pakt

Zeer goed begin :D

je had altijd goeie posts maar je begint nou n beetje met onzin pros op 750 test per week.
en lijstjes die de jouwe ver overschrijden jij pakt hgh en slin en staat er anders ook niet zo impressive bij.

je had altijd goeie posts maar je begint nou n beetje met onzin pros op 750 test per week.
en lijstjes die de jouwe ver overschrijden jij pakt hgh en slin en staat er anders ook niet zo impressive bij.

Het gaat over AAS jammer dat ik de naam van de coach niet mag geven dan kon je het navragen. Echter de grote geheimen zitten hem in peptide, hgh slin in combi met aas dat levert gigantische massa conditie op.

oooooooh gedisst! jesse,

Het gaat over AAS jammer dat ik de naam van de coach niet mag geven dan kon je het navragen. Echter de grote geheimen zitten hem in peptide, hgh slin in combi met aas dat levert gigantische massa conditie op.

Massa in de vorm van epische buiken en een Neanderthaler kaak?

peptide hgh slin in combi met aas geeft ik je gelijk in.
neemt niet weg dat er in bodybuilding heeel veel gebruikt woord zijn de mensen met de geenen + heel veel drugs die dr uitspringen.
vindt het filmpje van boston loyd aardig de realiteit weergeeven van hoe het gaat in bodybuilding competitie.

Als je echt aanleg kun je met minder dezelfde doelen bereiken inderdaad. Wat ik hier op het forum zie zijn lijstjes die de mijne ver overschrijden terwijl de fysieken 100% verschillen. Dat komt A door het gebruik van betere merken dan die hier vaak voorbij komen en aanleg inderdaad. Dat jij niet weet hoe het werkt is jou probleem een bekende Nederlandse pro van dit moment gebruikt nooit meer dan 750mg test pw. Zul je wel niet geloven maar goed dat is bijzaak ;)
Zat jij niet non stop aan de tren? Dat zei je tenminste, ik heb hier niemand non stop tren zien nemen :rolleyes: en hoelang train je al btw met aas erbij? Aangezien ik een topic kon herinneren waar je zei dat je net ging trainen en meteen ging juicen en dan kwamen mensen erachter dat je eerst 3 jaar natty hebt getraint etc. Weet niet wat ik van je moet geloven Jesse dat 750 mg test e pw van een Nederlandse PRO. Denk je dat ik een mong**l ben? Een pro dat 750 test e gebruikt verder niks erachter :roflol: qua AAS dan

Zat jij niet non stop aan de tren? Dat zei je tenminste, ik heb hier niemand non stop tren zien nemen :rolleyes: en hoelang train je al btw met aas erbij? Aangezien ik een topic kon herinneren waar je zei dat je net ging trainen en meteen ging juicen en dan kwamen mensen erachter dat je eerst 3 jaar natty hebt getraint etc. Weet niet wat ik van je moet geloven Jesse dat 750 mg test e pw van een Nederlandse PRO. Denk je dat ik een mong**l ben? Een pro dat 750 test e gebruikt verder niks erachter :roflol: qua AAS dan

Hij zal er zeker wel wat bij nemen. Ik zeg ook alleen dat zijn test E niet hoger komt dan 750mg

750 centigram of wat:p
ag zolang je genoeg hgh neemt groei je best flink schijnt.
zelf ook nog niet boven de 750 test gegaan en zie het nut van hoog doseren ook niet...ben dan ook bij lange na geen pro.

750 centigram of wat:p
ag zolang je genoeg hgh neemt groei je best flink schijnt.
zelf ook nog niet boven de 750 test gegaan en zie het nut van hoog doseren ook niet...ben dan ook bij lange na geen pro.
Jah klopt maar als je pro bent is het een en al competitie weet zeker dat iedereen daar absurde dosissen gebruikt wat men hier niet durft te gebruiken. En als je dat niet doet dan eindig je lekker als laatste

Jah klopt maar als je pro bent is het een en al competitie weet zeker dat iedereen daar absurde dosissen gebruikt wat men hier niet durft te gebruiken. En als je dat niet doet dan eindig je lekker als laatste

klopt, als je je geld ermee verdiend is die keus snel gemaakt.
hard gaan op test only is leuk maar dan ga je nog harder om lading tren erbij en iedereen wil winnen lijkt me.

Uit het hoofd, gisteren gekeken:
1500mg test
600 tren tot 900 voor een wedstrijd
primobolan 400mg
HGH 4iu
insuline
pramipexole om te effecten (agressie) van tren tegen te gaan.
op de 12 weken in de aanloop van een wedstrijd 400-500 cc synthol (elke spiergroep na training 3-6cc)
letrozole (weg libido zei hij, maar je moet er iets voor over hebben)
arimidex

das alles wat ik me nog kan herinneren.

Offtopic: Ik vind dat die gast soms naar adem moet snakken, lijkt me niet gezond te zijn...

Dat viel me ook op! Denk het ook niet nee..

Wel respect dat die het doet hoor en dat die het toe geeft, maar mij niet gezien....

Op bepaalde fora zijn deze hoeveelheden niet zo bijzonder. Sommigen zitten aan 5-6000mg aan AAS per week (los van hgh, mgf, insuline, synthol,...).

Heb eens een artikel gelezen dat de echte Pro's die zijn wiens lichaam dergelijke hoeveelheden kan tolereren.

IFBB pro's nemen veel meer dan de meeste hier (willen) beseffen. Of dacht je dat je een 140kg monster op 3% vet kan staan op 500mg test en wat Tren?

Klopt idd.

Kijk maar eens naar de bijgevoegd link van GetBig Com. een standaard massa schema voor de mr Olympia....

http://www.getbig.com/boards/index.php?topic=406458.0

Perusing this board I couldnt help but notice the constant references to "cycles" with relatively low levels of testosterone, complaints about how testosterone makes you look "puffy," how other anabolics are so much superior to testosterone and even read someone suggest trenbolone as a first cycle.

If you have zero interest in becoming a successful bodybuilder then by all means pursue drug stacks with low - or zero - testosterone.

The fact of the matter is testosterone is the single most important drug in bodybuilding. First off, the concept of "cycles" is a terrible idea if you are trying to develop an outstanding physique. Do not ever come off testosterone, this should be common sense. You need higher testosterone levels than the human male will naturally produce to maintain - and obviously build - an impressive amount of muscle mass. A typical pro (or any successful bodybuilder for that matter) would have an offseason drug stack based around the "blast and cruise" concept. For example:

Weeks 1-12
4,000mg testosterone in various esters
200mg TNE pre workout
100mg dbol pre workout
100mg anadrol pre workout
1,050mg trenbolone acetate per week
2,000mg equipoise
1,050mg npp
1,000mg deca durabolin
32iu serostim daily
IM 15iu humalog prior to every meal
IM 30iu humalog prior to training
120mcg IGF-1 injected bilaterally in muscles trained

Weeks 13-16
2,000mg testosterone in various esters
16iu serostim daily
1,000mg equipoise
1,000mg deca durabolin

REPEAT to some degree, changing varying drug doses etc.

The point is that testosterone is necessary in large doses to promote muscle growth and size and to maintain that same muscle. In fact, there are a number of current pros whose offseason drugs are simply testosterone, deca, hgh and insulin. Trenbolone, equipoise, etc. often have an extremely amplified effect on metabolism and make it harder to gain weight when testosterone assists in letting most nutrients go into muscular (and yes, fat) storage.

The biggest bodybuilders are on the most testosterone, end of story.

Klopt idd.

Kijk maar eens naar de bijgevoegd link van GetBig Com. een standaard massa schema voor de mr Olympia....

http://www.getbig.com/boards/index.php?topic=406458.0

Perusing this board I couldnt help but notice the constant references to "cycles" with relatively low levels of testosterone, complaints about how testosterone makes you look "puffy," how other anabolics are so much superior to testosterone and even read someone suggest trenbolone as a first cycle.

If you have zero interest in becoming a successful bodybuilder then by all means pursue drug stacks with low - or zero - testosterone.

The fact of the matter is testosterone is the single most important drug in bodybuilding. First off, the concept of "cycles" is a terrible idea if you are trying to develop an outstanding physique. Do not ever come off testosterone, this should be common sense. You need higher testosterone levels than the human male will naturally produce to maintain - and obviously build - an impressive amount of muscle mass. A typical pro (or any successful bodybuilder for that matter) would have an offseason drug stack based around the "blast and cruise" concept. For example:

Weeks 1-12
4,000mg testosterone in various esters
200mg TNE pre workout
100mg dbol pre workout
100mg anadrol pre workout
1,050mg trenbolone acetate per week
2,000mg equipoise
1,050mg npp
1,000mg deca durabolin
32iu serostim daily
IM 15iu humalog prior to every meal
IM 30iu humalog prior to training
120mcg IGF-1 injected bilaterally in muscles trained

Weeks 13-16
2,000mg testosterone in various esters
16iu serostim daily
1,000mg equipoise
1,000mg deca durabolin

REPEAT to some degree, changing varying drug doses etc.

The point is that testosterone is necessary in large doses to promote muscle growth and size and to maintain that same muscle. In fact, there are a number of current pros whose offseason drugs are simply testosterone, deca, hgh and insulin. Trenbolone, equipoise, etc. often have an extremely amplified effect on metabolism and make it harder to gain weight when testosterone assists in letting most nutrients go into muscular (and yes, fat) storage.

The biggest bodybuilders are on the most testosterone, end of story.
:eek: geen woorden voor dit

Terug
Naar boven