Fitness Seller

Bostin Loyd 21 Jarige Bodybuilder over AAS

Interessant filmpje. Ben benieuwd wat hem dat per week kost. :p

Vraag me af of deze gozer oud wordt...

nice dat hij er voor uitkomt maar, snap toch niet dat je dat zomaar op youtube zet.
zulke dingen kunnen je later in je leven serieus tegenwerken.

blijkbaar denkt hij dat het voooor hem gaat werken.

waar de rest stil is, schreeuwt hij het van de daken. wie weet levert het hem nog wat op. zou me niet verbazen.

Holy shit :roflol:

waar de rest stil is, schreeuwt hij het van de daken. wie weet levert het hem nog wat op. zou me niet verbazen.

Hij biedt ook aan om tegen een vergoeding mensen te coachen maar aan de andere kant wordt hij ook begeleid door topcoaches binnen bodybuilding en waren zijn ouders ook actief in de scene volgens mij. Hoe dan ook, ik ben na zijn slinfilmpjes diep onder de indruk hoe hij zichzelf zo ripped heeft weten te krijgen. Hij schijnt het dieet van Dave Palumbo te volgen maar of dat nou de sleutelrol tot succes is?

Wel mooi hoe hij Palumbo uit de wind zet door te zeggen dat die er niks van wist en dat ie het allemaal op z'n eigen gedaan heeft. Dat betwijfel ik toch.

Wel mooi hoe hij Palumbo uit de wind zet door te zeggen dat die er niks van wist en dat ie het allemaal op z'n eigen gedaan heeft. Dat betwijfel ik toch.

Ik kan het verkeerd hebben maar volgens mij heeft hij Dave's dieetadvies gevolgd maar alles m.b.t. tot AAS zelf geregeld. Ik vond zijn kuurplan sowieso apart met 1.5 gram test maar hij wist alle aromatisatie goed te counteren met arimidex, masteron en letrozole in redelijk hoge doseringen. Schijnbaar is test nog steeds best.

maar droog worden is niet zo moeilijk;)
alleen het moeilijke is met zoveel mogelijk massa behoud.
Je kan prima cutten op high dose test.
Dianabol kan ook prima.

Ja en 900 tren ga je ook wel voelen:P

Ik versta dat overigens niet, AIs combineren + een SERM nemen om zo goed als alle oestrogene activiteit uit te sluiten om droog te staan; waarom dan niet direct middelen nemen die daar wat potenter in zijn :rolleyes:

Denk dat dit het eerste sterf geval door steroids gaat worden jezus man doet je gewoon aan de pokkel om te horen wat die vent erin knapt.
Tof dat hij er gewoon open over is en zo te horen doet die ook niet zomaar wat hij heeft zijn sticky´s wel gelezen beetje gemengde gevoelens bij dit filmpje

ik denk dat jij niet weet hoeveel wedstrijdatleten vergelijkbare dingen doen. ik ken een junior (die suckt) die buiten synthol ook dit allemaal doet voor een wedstrijd, niet zo hoog gedoseerd, maar nog steeds erg veel, en die ziet er amper uit. (was D categorie :) )

Op bepaalde fora zijn deze hoeveelheden niet zo bijzonder. Sommigen zitten aan 5-6000mg aan AAS per week (los van hgh, mgf, insuline, synthol,...).

Heb eens een artikel gelezen dat de echte Pro's die zijn wiens lichaam dergelijke hoeveelheden kan tolereren.

IFBB pro's nemen veel meer dan de meeste hier (willen) beseffen. Of dacht je dat je een 140kg monster op 3% vet kan staan op 500mg test en wat Tren?

Waar laten ze 't allemaal dan? En dat kan toch geen mens lang overleven als je bijv. 4-5g test gaat zetten i.c.m. nog meer hoog gedoseerde compounds...

Nou 10ml per week valt best mee haha. Ik ken mensen waarvan hun wedstrijdvoorbereiding bestaat uit 21ml per week en 20-30 tabs per dag. Maar ik ken ook echte talenten die met 2-4 tabs per dag en een 4-5ml per week op de Arnold staan dat is aanleg met zo min mogelijk zo veel mogelijk bereiken.

Nou 10ml per week valt best mee haha. Ik ken mensen waarvan hun wedstrijdvoorbereiding bestaat uit 21ml per week en 20-30 tabs per dag. Maar ik ken ook echte talenten die met 2-4 tabs per dag en een 4-5ml per week op de Arnold staan dat is aanleg met zo min mogelijk zo veel mogelijk bereiken.

Sommige mensen staan het hele jaar ook droog en hoeven minder strict te dieten om het podium op te staan. Als je eenmaal je streefmassa hebt bereikt kun je veel doelgerichter kuren.

Terug
Naar boven