Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
iedereen kon de sarcasme van je post zien behalve hijVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
iedereen kon de sarcasme van je post zien behalve hijvraag me af hoe die dat betaaldInteressant filmpje. Ben benieuwd wat hem dat per week kost.![]()
waar de rest stil is, schreeuwt hij het van de daken. wie weet levert het hem nog wat op. zou me niet verbazen.
Wel mooi hoe hij Palumbo uit de wind zet door te zeggen dat die er niks van wist en dat ie het allemaal op z'n eigen gedaan heeft. Dat betwijfel ik toch.
Ik versta dat overigens niet, AIs combineren + een SERM nemen om zo goed als alle oestrogene activiteit uit te sluiten om droog te staan; waarom dan niet direct middelen nemen die daar wat potenter in zijn![]()
Denk dat dit het eerste sterf geval door steroids gaat worden jezus man doet je gewoon aan de pokkel om te horen wat die vent erin knapt.
Tof dat hij er gewoon open over is en zo te horen doet die ook niet zomaar wat hij heeft zijn sticky´s wel gelezen beetje gemengde gevoelens bij dit filmpje
)10 ml + elke week , moet er niet aan denkenWaar laten ze 't allemaal dan? En dat kan toch geen mens lang overleven als je bijv. 4-5g test gaat zetten i.c.m. nog meer hoog gedoseerde compounds...
Nou 10ml per week valt best mee haha. Ik ken mensen waarvan hun wedstrijdvoorbereiding bestaat uit 21ml per week en 20-30 tabs per dag. Maar ik ken ook echte talenten die met 2-4 tabs per dag en een 4-5ml per week op de Arnold staan dat is aanleg met zo min mogelijk zo veel mogelijk bereiken.