MuscleMeat

Bostin Loyd 21 Jarige Bodybuilder over AAS

Lol
Jij kuurt ook diehard
Maar je oogt nog 60kg :roflol:

Drugs volgens mij op 1.

Als je geen drugs gebruikt, kun je vreten/trainen en rusten wat je wilt, maar je zult never het beest worden dat de drugsmonsters kunnen worden..

Precies. Ik denk persoonlijk dat de volgorde als volgt is:

1. Voeding
2. Trainen
2. Drugs

Waarom? Omdat je mét een shitload aan AAS zonder goede voeding of training ook geen spectaculaire resultaten boekt. Combineer je training en voeding met AAS, dan is het geheel meer dan de som der delen. Met andere woorden: je kunt wél AAS gebruiken en niet groeien als je niet traint of goed eet, maar het is niet mogelijk om helemaal niet te groeien als je wél goed traint en eet.

Ik denk dus dat je de spijker op zijn kop slaat wanneer je zegt dat je met alleen training en goede voeding nooit het beest zult worden dat je kunt worden (afhankelijk van je genetische potentieel) mét het gebruik van AAS. Vandaar dat "het geheel (mét AAS) meer is dan de som der delen".

Voeding... Als je als natty 6000kcals binnen werkt, zit de kans er dik in dat je vet wordt. Als je echter vol AAS, hgh en slin zit, gaat je lichaam die 6000kcals beter aanwenden.

Ben die kerel dankbaar eigenlijk. Eindelijk gaan er bij velen eens de pellen van hun ogen vallen. Met al die zever over hoe weinig AAS te doen hebben in vergelijking met voeding en training. Lol. Je mag nog zo hard trainen, je zal nooit het niveau halen van iemand die stevig kuurt en degelijk traint.

Zelfde met genetics. Sure ze zijn van belang, maar dik overrated. Eens gelezen dat de enige genetics die tellen die zijn die je lichaam zulke industriële hoeveelheden AAS doen overleven.

Voeding... Als je als natty 6000kcals binnen werkt, zit de kans er dik in dat je vet wordt. Als je echter vol AAS, hgh en slin zit, gaat je lichaam die 6000kcals beter aanwenden.

Ben die kerel dankbaar eigenlijk. Eindelijk gaan er bij velen eens de pellen van hun ogen vallen. Met al die zever over hoe weinig AAS te doen hebben in vergelijking met voeding en training. Lol. Je mag nog zo hard trainen, je zal nooit het niveau halen van iemand die stevig kuurt en degelijk traint.

Zelfde met genetics. Sure ze zijn van belang, maar dik overrated. Eens gelezen dat de enige genetics die tellen die zijn die je lichaam zulke industriële hoeveelheden AAS doen overleven.

klopt. mja t is altijd wel beetje lachen voor mij als ik dit soort topics voorbij zie komen.
ongekend op dbb :roflol: ga voor de grap op fora als gh15 en getbig kijken,
dit soort zaken worden daar al veel langer aan het licht gebracht, en is het heel normaal om ze ook te bespreken.
waarheid is te hard voor velen hier, maar niets is minder waar.
bb = allll drugs baby. ja, we ****ing misbruiken die shit.

1. Voeding
2. Trainen
2. Drugs

Waarom? Omdat je mét een shitload aan AAS zonder goede voeding of training ook geen spectaculaire resultaten boekt. Combineer je training en voeding met AAS, dan is het geheel meer dan de som der delen. Met andere woorden: je kunt wél AAS gebruiken en niet groeien als je niet traint of goed eet, maar het is niet mogelijk om helemaal niet te groeien als je wél goed traint en eet.

Ik denk dus dat je de spijker op zijn kop slaat wanneer je zegt dat je met alleen training en goede voeding nooit het beest zult worden dat je kunt worden (afhankelijk van je genetische potentieel) mét het gebruik van AAS. Vandaar dat "het geheel (mét AAS) meer is dan de som der delen".

Er is geen top te maken. Het is een samenspel van de verschillende factoren. Je kunt jezelf volgooien met aas maar als je 500 kcals eet per dag ga je niet groot worden. Zonder aas zul je nooit zo'n massamonster worden, maar zonder juiste voeding, training en rust ook niet.

1. Voeding
2. Trainen
2. Drugs

Drugs 1 / eten 2

Ik denk dat de volgorde meer zo is

1: adem halen
2: je reet afvegen na het schijten
3: naar de ****ing gym gaan ipv hier 99% van je tijd te spenderen aan nutteloze discussies, do you even lift?

Srs who cares :roflol:

Ik denk dat de volgorde meer zo is

1: adem halen
2: je reet afvegen na het schijten
3: naar de ****ing gym gaan ipv hier 99% van je tijd te spenderen aan nutteloze discussies, do you even lift?

Srs who cares :roflol:

sorry brah, ik kan maar een bepaald aantal keer trainen per week, I'm natty :( Als ik nu on was zoals hem kon ik nu weer gaan!

Je ken duidelijk merken dat die gast gewoon nog een kind is. Het geeft een ontzettend vertekend beeld zo'n lichaam. Je verwacht toch wel een serieus persoon maar dat filmpje laat echt overduidelijk zien hoe achterlijk hij werkelijk is.

Hij spuit zichzelf ook helemaal vol met Synthol. Als je zijn armen nu bekijkt lijken ze wel de weg op te gaan als die Moustafa Islaim en Greg Valentino.
Wat hebben die gasten toch met Synthol en armen, ze spuiten zichzelf in een mum van tijd totaal uit proportie.
Je zet zelf toch ook een spuit in je reet?
Je gaat toch zelf ook voor de spiegel staan om te kijken hoe je spieren eruit zien?
In principe ben je eigenlijk met hetzelfde bezig als onze held.

Nee ddoob zet spuitjes omdat die gedumpt bis :roflol:

Terug
Naar boven