MuscleMeat

Bostin Loyd 21 Jarige Bodybuilder over AAS

volgens mij was dat een van zijn beta topics

De link van het filmpje doet het niet meer.
Weet iemand nog waar dat filmpje gebleven is?

heb het toch ook niet over hem, heb het gewoon in het algemeen over natty vs juicehead... Juicers zeggen altijd dat aas maar een heel klein deel is van het geheel

Drugs is maar een klein deel van het geheel. Het doorzettingsvermogen, de discipline, voeding, training, rust etc etc. dat bodybuilding allemaal vereist is veel belangrijker.

Maar al die dingen zijn ook de basis. En als je die basis hebt dan is drugs #1. De vergelijking van met 500 caloriën groei je niet slaat nergens op want zelfs de dunste ecto eet meer dan dit, zonder slaap leef je ook niet. Of is zuurstof nu #1?

Nee ddoob zet spuitjes omdat die gedumpt bis :roflol:

Onzin, als je het verhaal wil horen wil ik je het ooit nog wel een keer vertellen. Ga jij nou maar is dat haar van je laten knippen, klein lelijk ventje. ;)

jah die gast is nog een ecto man en gelijk na gedumpt te worden van je chick gaat die lopen kuren met absurde dosisse

Onzin, de doseringen vallen trouwens reuze mee. Ga jij nou maar stikken in je Nandrolone, simpele ziel. ;)

Misschien dat ik ooit nog het verhaal vertel, momenteel weinig behoefte aan.

Laatst bewerkt:
Mwah zonder de juiste voeding & training etc heeft de aas weinig/geen nut, dus zit wel wat in wat hij zegt.
Met de juiste voeding & training etc is het natuurlijk een ander verhaal.

Ja nja, je hoort er van uit te kunnen gaan dat iemand die kuurt ook goed eet en traint. Helaas is de mode op DBB om eerst te gaan kuren en dan pas over je vreten na te gaan denken. Vandaar topics als help wat eet ik tijdens mijn ****ing anavar kuur. :P

Ja nja, je hoort er van uit te kunnen gaan dat iemand die kuurt ook goed eet en traint. Helaas is de mode op DBB om eerst te gaan kuren en dan pas over je vreten na te gaan denken. Vandaar topics als help wat eet ik tijdens mijn ****ing anavar kuur. :P

Zou het niet handig zijn om harder op te treden naar dit soort lui? Bijvoorbeeld tijdelijke bans, in die trend. Als je namelijk de AAS FAQ leest, dan mag je niet eens Oral Only kuurtjes gaan suggereren, iets wat we continu zien gebeuren.

Em traint amper 2x per week terwijl hij bijna geen eiwitrijk voeding nuttigt

Em is een persoon met een flink minderwaardigheidscomplex, dit ken je zien aan zijn behoefte om mensen te kleineren. Bij bepaalde personen is dit een geregeld terugkerend iets, wat het eerst gemelde betekend.

Deze personen zijn over het algemeen ontevreden over hunzelf en proberen zichzelf beter te laten voelen door het boven genoemde. De laatst geposte foto van hem maakte het mij allemaal duidelijk waarom hij zich zo gedraagt.

Sinds ik 30 mg anavar neem worden mn haren dunner

At doobnoob
Als ik onzeker zou zijn over mijn verschijning zou ik geen foto zetten met zo'n kapsel en net wakker mode he.

Maar goed, jij blaat veel over anderen terwijl je nooit foto zet. Blijkbaar ben JIJ niet tevreden en ben je bang dat je hard geflamed zult worcen

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Lol wat poep je allemaal? Al je HG gear geld zou je uitgeven aan 1 shirt?

Uhm ja? Als je geen haters hebt moet je harder werken :d

At doobnoob
Als ik onzeker zou zijn over mijn verschijning zou ik geen foto zetten met zo'n kapsel en net wakker mode he.

Maar goed, jij blaat veel over anderen terwijl je nooit foto zet. Blijkbaar ben JIJ niet tevreden en ben je bang dat je hard geflamed zult worcen

---------- Toegevoegd om 15:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:27 ----------

Uhm ja? Als je geen haters hebt moet je harder werken :d
lol, door een duur shirt te kopen?

Haha jullie geloven volgens mij alles wat ik zeg :roflol:
Altijd vermakelijk onderweg in de trein richting colleges :D

Terug
Naar boven